не мога да я запаля повече след 10-20 мин сами се включва светлините и вече мога да я запаля от 2 дена обаче изоб6то не свети таблото когато завартя клуча стартера варти но ни6то не става помогнете
Без големи букви mod edit: dobrinb
Голф 3 както си карам колата гасне няма светлини по таблото
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
----
ok sigorno li e tova defakto kato vratna klu4a startera zavarta pak i na kontakt el staklata slizat
тук се пише на кирилица mod edit: dobrinb
тук се пише на кирилица mod edit: dobrinb
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Ами той колегата znainainai те насочи към най-вероятния отговор, де...
Значи: Патрона, където пъхаш ключа си е само секрет (е, и езиче за заключване на волана, но той в случая не ни интересува)
Важното е, че чрез този секрет, абсолютно еднакъв като работа с патрона на която и да е врата у вас, ти задвижваш и една система от електрически контакти, които се намират от задната страна на този патрон.
Ако свалиш пластмасите около волана ще видиш кабелчетата.
Те са закачени чрез кабелни обувки на споменатия 'таралеж'
Така му викат, защото е с много изводи, като бодли на таралежче
Като правило, това нещо си се сменя гадно!
Веднъж успях да сваля едно такова на Г3 след 2 часа висене с главата надолу, неудобно разположен м/у педалите за газта и спирачката и след около 3 успях да монтирам и новото, ама го стегнах със свинска опашка, защото има едно стопорче, което повечето (кажи го-всички) колеги смятат, че е невъзможно да се развие, без да се свала волана.
Бе с развиването се справих, ама със завиването....
Значи: Патрона, където пъхаш ключа си е само секрет (е, и езиче за заключване на волана, но той в случая не ни интересува)
Важното е, че чрез този секрет, абсолютно еднакъв като работа с патрона на която и да е врата у вас, ти задвижваш и една система от електрически контакти, които се намират от задната страна на този патрон.
Ако свалиш пластмасите около волана ще видиш кабелчетата.
Те са закачени чрез кабелни обувки на споменатия 'таралеж'
Така му викат, защото е с много изводи, като бодли на таралежче
Като правило, това нещо си се сменя гадно!
Веднъж успях да сваля едно такова на Г3 след 2 часа висене с главата надолу, неудобно разположен м/у педалите за газта и спирачката и след около 3 успях да монтирам и новото, ама го стегнах със свинска опашка, защото има едно стопорче, което повечето (кажи го-всички) колеги смятат, че е невъзможно да се развие, без да се свала волана.
Бе с развиването се справих, ама със завиването....
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
radotom написа: има едно стопорче, което повечето (кажи го-всички) колеги смятат, че е невъзможно да се развие, без да се свала волана.
Бе с развиването се справих, ама със завиването....
Аз го развивам с чука и плоска отвертка(по широка) изкъртвам го и това е то ши......о болтче е там само са го държи ако откачиш имсталацията да не падне. На новия му махам ухото за болтчето и му слагам опашка за всеки случай.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Съвет
Погледни си четките на генератора.След което замери какво напрежение генерира.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 217 госта