Голф 3 както си карам колата гасне няма светлини по таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
joro24sf
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 както си карам колата гасне няма светлини по таблото

Мнениеот joro24sf » Съб 21 апр 2007 19:00


не мога да я запаля повече след 10-20 мин сами се включва светлините и вече мога да я запаля от 2 дена обаче изоб6то не свети таблото когато завартя клуча стартера варти но ни6то не става помогнете
Без големи букви mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 21 апр 2007 19:10


Много прилича на таралеж(това зад ключа) :D


joro24sf
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.......

Мнениеот joro24sf » Съб 21 апр 2007 19:14


е какво зад ключа


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 21 апр 2007 19:18


Зад патрона на стартерния ключ стои таралежа за запалването(така му викат на жаргон) :D


joro24sf
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

----

Мнениеот joro24sf » Съб 21 апр 2007 19:20


ok sigorno li e tova defakto kato vratna klu4a startera zavarta pak i na kontakt el staklata slizat
тук се пише на кирилица mod edit: dobrinb


joro24sf
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

някакви други идеи

Мнениеот joro24sf » Съб 21 апр 2007 20:12


кажете ми да си подкарам голфчето бе хора


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 апр 2007 23:02


Ами той колегата znainainai те насочи към най-вероятния отговор, де...
Значи: Патрона, където пъхаш ключа си е само секрет (е, и езиче за заключване на волана, но той в случая не ни интересува)
Важното е, че чрез този секрет, абсолютно еднакъв като работа с патрона на която и да е врата у вас, ти задвижваш и една система от електрически контакти, които се намират от задната страна на този патрон.
Ако свалиш пластмасите около волана ще видиш кабелчетата.
Те са закачени чрез кабелни обувки на споменатия 'таралеж'
Така му викат, защото е с много изводи, като бодли на таралежче
Като правило, това нещо си се сменя гадно! :(
Веднъж успях да сваля едно такова на Г3 след 2 часа висене с главата надолу, неудобно разположен м/у педалите за газта и спирачката и след около 3 успях да монтирам и новото, ама го стегнах със свинска опашка, защото има едно стопорче, което повечето (кажи го-всички) колеги смятат, че е невъзможно да се развие, без да се свала волана.
Бе с развиването се справих, ама със завиването.... :horror:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 22 апр 2007 7:33


radotom написа: има едно стопорче, което повечето (кажи го-всички) колеги смятат, че е невъзможно да се развие, без да се свала волана.
Бе с развиването се справих, ама със завиването.... :horror:

Аз го развивам с чука и плоска отвертка(по широка) :077: изкъртвам го и това е то ши......о болтче е там само са го държи ако откачиш имсталацията да не падне. На новия му махам ухото за болтчето и му слагам опашка за всеки случай. :D


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Съвет

Мнениеот iurimil » Вто 24 апр 2007 22:25


Погледни си четките на генератора.След което замери какво напрежение генерира.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 217 госта