Колега, накарай някой да застане до спирачното серво и да слуша, а ти направи следното:
1) Проверка за изправност на сервото на спирачките(сервоусилвателя за спирачно усилие) При изгасена кола напомпай няколко пъти спирачния педал докато се втърди, след което натисни спирачния педал и запали колата, педалът трябва да омекне, а този който слуша не трябва да чува никакви странни звуци като загуба на вакуум(горе-долу звукът наподобява на това ако дръпнеш рязко медицинска спринцовка и изкараш вътрешната от външната и част)
2) Проверката на клапана или маркучът на спирачното серво. При запалена кола пак караш някой да слуша и натискаш педала до долу рязко, не трябва да се чуват никакви съскания (прилича малко звукът на това когато натиснеш писник). Ако искаш даже може и леко да навлажниш маркуча на сервото
,пластмасовата тръба и клапана
с пулверизатор, за да си сигурен ако изпуска въздух от някъде.
PS. По принцип, ако при натискане на спирачката колата тръгне да ти гасне, това е почти сигурен признак,че губиш вакум. Не винаги,но почти 90 процента загубата на вакум се дължи от напукан маркуч или нефункциониращ клапан на спирачното серво .Също сега се сетих провери и тези зелените "шапчици" на клапана втората снимка, да ли не ти липсва някоя или да е счупена.