здравейте колеги, колата ми при всяко студено палене пали трудно, в смисъл пали и се тресе или гасне, при повторно запалване пали и работи отлично, двигатела е след основен ремонт, и преди ремонта го правеше този проблем, при ремонта смених о пръстените на всмукателния колектор, нови свещи, кабели не съм сменявал защото ми се видяха читави, бубината също, като е топла го няма този проблем, колата е с газов инжекцион, дросела е електронен и е почистван, на ваг ком от време на време изкарва тези грешки но не винаги. ходих при газаджия и там пак излезнаха тези грешки и ми казаха че е възможно да е от газовата рейка, верно тракаше много и я смених и се оправи, честно казано от както смених рейката грешките се показват по рядко, колата се кара всеки ден. някакви идеи
16556 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1424 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
18056 - Powertrain Data Bus
P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Golf MK4 1.6 APF 2000г - проблемно първо палене
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - проблемно първо палене
16556 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
Това не знам какво е, да се намеси друг колега с отговор. Предполагам богата смес.
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Тези се появяват при кофти кабели или свещи, малко вероятно но е възможно лулите на кабелите да не са влезли плътно и докрай на свещта. Щом свещите са нови, смяната на кабели най-вероятно ще реши проблема. Купувай само качествени Беру, Бреми и т.н. Другото всичко е боклук и по зле от сегашните ти.
18056 - Powertrain Data Bus
P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent
Това е защото си си разкачал акумулатора. Триеш я и повече няма да се появи.
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1424 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
Тези са за Екотека, прахосмукачката, или другите и наименования. От някъде издиша или дърпа въздух, почти неоправимо е, аз съм уплътнил навсякъде където съм се сетил и пак се появява грешка от време на време. Но нищо не пречи да провериш. От това може да ти бърка сместа и да не пали добре.
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Това е за сензора за ESP на волана, не мисля че има общо с паленето.
Предполагам колата пали винаги на бензин, затова се изключва проблем с газовата, освен ако тръбичките от дюзите към колекторите не са сложени качествено и дърпа въздух от там.
P0172 - 35-10 - System Too Rich - Intermittent
Това не знам какво е, да се намеси друг колега с отговор. Предполагам богата смес.
16688 - Cylinder 4
P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Тези се появяват при кофти кабели или свещи, малко вероятно но е възможно лулите на кабелите да не са влезли плътно и докрай на свещта. Щом свещите са нови, смяната на кабели най-вероятно ще реши проблема. Купувай само качествени Беру, Бреми и т.н. Другото всичко е боклук и по зле от сегашните ти.
18056 - Powertrain Data Bus
P1648 - 35-10 - Failure - Intermittent
Това е защото си си разкачал акумулатора. Триеш я и повече няма да се появи.
17832 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1424 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1
P1423 - 35-00 - Insufficient Flow
Тези са за Екотека, прахосмукачката, или другите и наименования. От някъде издиша или дърпа въздух, почти неоправимо е, аз съм уплътнил навсякъде където съм се сетил и пак се появява грешка от време на време. Но нищо не пречи да провериш. От това може да ти бърка сместа и да не пали добре.
18016 - Steering Angle Signal
P1608 - 35-10 - Malfunction indication from Steering Angle Sensor - Intermittent
Това е за сензора за ESP на волана, не мисля че има общо с паленето.
Предполагам колата пали винаги на бензин, затова се изключва проблем с газовата, освен ако тръбичките от дюзите към колекторите не са сложени качествено и дърпа въздух от там.
Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - проблемно първо палене
благодаря колега, да колата винаги пали на бензин, а относно датчика за ESP аз нямам такава система, странно защо го искарва, даже на скоро сменях лентовия кабел зад волана и той си е от тези кръглите, не е като за ESP, там са по различни,
още веднъж благодаря, ще се радвам ако се включи още някои от колегите.
още веднъж благодаря, ще се радвам ако се включи още някои от колегите.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.6 APF 2000г - проблемно първо палене
имах подобен проблем, само че аз съм с 1,4 мотор и нямам АГУ! При първо палене само сутрин за 1-2 мин тресеше много моторо и след това си влиза в нормален режим на работа. Смених свещи, кабели, бобина, почистване на дросел 2 пъти....проба с ламбда содна и пак същото накрая се оказа горивния филтър и бензинова помпа :) Дано съм бил полезен