Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
justkiller93
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: видин

Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Мнениеот justkiller93 » Съб 29 авг 2015 16:26


Здравейте,
червено масло капе от тук, където картера е захванат със скоростната кутия :icon_sad
Опитах да затегна гайката, но не помръдва.
Прикачени файлове
222333333.JPG
ddddddddddddd.JPG
adwqe.JPG
sadddwqe.JPG

Последна промяна от justkiller93 на Съб 29 авг 2015 21:28, променено общо 1 път.




dimcho88
Мнения: 330
Регистриран на: Сря 18 сеп 2013 8:24
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч

Мнениеот dimcho88 » Съб 29 авг 2015 19:28


мен ми мяза на антифриз, като пипнеш на какво ти плилича


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Теч

Мнениеот anonym0us » Съб 29 авг 2015 19:54


Погледни си течностите, антифриз, хидравлично масло, масло от мотора (гарнитурата на капака) или картерната вентилация изпуска (малко вероятно де). Разглоби кората на мотора горе, и погледни къде се е стичала тази течност. Може да е от тройника/таралежа/октопода за антифриза. Намира се над скоростната кутия.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теч

Мнениеот zfa159 » Съб 29 авг 2015 20:01


Хидравличното масло е зелено, но дори да е сипано червено, там не минава нищо хидравлично, рейката е назад, помпата е далече, маркучите са отстрани. Маслото на мотора е жълто-черно, не е и то, маслото на ск. кутия е жълтеникаво и то, значи и то не е. Това на снимката ясно се вижда, че е антифриз, а и по пътя на логиката не остана друго :) .Точно отгоре по линия на този теч, се намира фланеца за антифриза при този мотор - погледни да видиш дали ск. кутия отгоре е олята с антифриз и виж колко е изчезнал. Ако стигнеш до смяна на фланеца, си купи оригинален, защото евтините не карат дълго.
П.п. оправи си заглавието на темата според шаблона .


Потребителски аватар
justkiller93
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: видин

Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Мнениеот justkiller93 » Пон 07 сеп 2015 1:03


Благодаря за отговорите :)
Открих теча - тройника, точно където се хваща за блока тече, не съм го сменил все още, но сигурно О пръстена си е заминал.
Поздрави :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Мнениеот zfa159 » Пон 07 сеп 2015 11:22


Ако тече масло от г-та на капака на клапаните, нормално. Това най-често е причината за скапването на О-пръстена на фланеца - маслото го разяжда с времето, той се раздува и пука пластмасата и готово - инатифриза протича. Ако имаш теч от г-та горе, оправи го, преди да сложиш нов фланец, иначе и с него ще стане същото :)
:beer


Потребителски аватар
hubavito
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 10 мар 2015 13:00
Автомобил: VW
Двигател:

Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Мнениеот hubavito » Вто 08 сеп 2015 19:13


Колега провери дали е влажно около датчика за температурата на охладилтелната течнст, там има един о-пръстен, който с времето започва да пропуска !


Потребителски аватар
justkiller93
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: видин

Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч

Мнениеот justkiller93 » Чет 10 сеп 2015 21:36


Преди няколко дни смених фланеца/тройника и вече е сухо, старото уплътнение беше в окаяно състояние от там и фланеца... Благодаря за помощта! Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта