Здравейте,
червено масло капе от тук, където картера е захванат със скоростната кутия
Опитах да затегна гайката, но не помръдва.
Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
Последна промяна от justkiller93 на Съб 29 авг 2015 21:28, променено общо 1 път.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Теч
Погледни си течностите, антифриз, хидравлично масло, масло от мотора (гарнитурата на капака) или картерната вентилация изпуска (малко вероятно де). Разглоби кората на мотора горе, и погледни къде се е стичала тази течност. Може да е от тройника/таралежа/октопода за антифриза. Намира се над скоростната кутия.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Теч
Хидравличното масло е зелено, но дори да е сипано червено, там не минава нищо хидравлично, рейката е назад, помпата е далече, маркучите са отстрани. Маслото на мотора е жълто-черно, не е и то, маслото на ск. кутия е жълтеникаво и то, значи и то не е. Това на снимката ясно се вижда, че е антифриз, а и по пътя на логиката не остана друго :) .Точно отгоре по линия на този теч, се намира фланеца за антифриза при този мотор - погледни да видиш дали ск. кутия отгоре е олята с антифриз и виж колко е изчезнал. Ако стигнеш до смяна на фланеца, си купи оригинален, защото евтините не карат дълго.
П.п. оправи си заглавието на темата според шаблона .
П.п. оправи си заглавието на темата според шаблона .
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
Благодаря за отговорите :)
Открих теча - тройника, точно където се хваща за блока тече, не съм го сменил все още, но сигурно О пръстена си е заминал.
Поздрави :)
Открих теча - тройника, точно където се хваща за блока тече, не съм го сменил все още, но сигурно О пръстена си е заминал.
Поздрави :)
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
Ако тече масло от г-та на капака на клапаните, нормално. Това най-често е причината за скапването на О-пръстена на фланеца - маслото го разяжда с времето, той се раздува и пука пластмасата и готово - инатифриза протича. Ако имаш теч от г-та горе, оправи го, преди да сложиш нов фланец, иначе и с него ще стане същото :)
Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
Колега провери дали е влажно около датчика за температурата на охладилтелната течнст, там има един о-пръстен, който с времето започва да пропуска !
- justkiller93
- Мнения: 10
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: видин
Re: Wv Golf 4 1.6 akl - Теч
Преди няколко дни смених фланеца/тройника и вече е сухо, старото уплътнение беше в окаяно състояние от там и фланеца... Благодаря за помощта! Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 205 госта