голф4 2.8 AUE проблем с горивото
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Не, изобщо не се чува, само като отключа и отворя врятата се чува за около 10-20сек и спира, до колкото разбрах от чуждестранните форуми, това означава, че си работи! Моя проблем е доста по различен от твоя колега, при мен не забива муцуната, а направо все едно някой ми е откачил педала за газта или маркуча от резервоара, т.е. все едно не правя нищо, а натискам педала до долу, примерно, никаква реакция от колата, след 3-5сек се оправя, прави го и в движение и в покой, няма значение, топла-студена...
Последна промяна от zografski на Сря 02 сеп 2015 14:09, променено общо 2 пъти.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Е разбира се че ще е най-добре да е малкия дявол, но при мен тази агония с помпата продължи над половин година. Аз затова ти казвам проверяваш помпата и ако не е тя търси нататък по веригата, защото за проверка помпата е много лесна. За налягането щом нямаш манометри и маркучи най-добре в сервиз, а за дебита без да палиш колата откачаш някой маркуч след помпата и го бодваш в едно шише от 2 литра. Даваш на контакт и помпата трябва да прехвърли малко под 1.5 литра за една минута.
Точно това имам в предвид като казвам че забива муцуната - давам и газ тя бе реагира. Моето обяснение за това че се проявява при празен резервоар е че е по-малко хидростатичното налягане в резервоара.
Точно това имам в предвид като казвам че забива муцуната - давам и газ тя бе реагира. Моето обяснение за това че се проявява при празен резервоар е че е по-малко хидростатичното налягане в резервоара.
Последна промяна от KBK на Сря 02 сеп 2015 14:10, променено общо 1 път.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
при моя голф резервоара е по различен, защото съм 4Motion и няма нищо общо с 4ките само с предно и помпата ми е много различна и е само 1 вид, само OEM, няма заменяеми такива. Колегата Golf4V6 е дал снимка от 1вата стр. има 2ро отделение, от което се прехвърля гориво в главното отделение, когато горивото е по-малко.. доста лудо и ненормално са го измислили според мен , нооо квото такова, ще го гледам тия дни и ще пиша
Това с дебита ще го пробвам задълже, мерси!
Това с дебита ще го пробвам задълже, мерси!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Колега КВК, навсякъде по сервизите ме убеждават, че има ли налягане би трябвало да има и дебит, това се подразбирало, но май не е точно така.
Значи при теб палеше и гаснеше, но само при студен двигател, нали така.
Иначе и при мен на моменти, като натисна педала по рязко и нещо се замисля и не се наема, или се наема, ама едно такова едвам, едвам. Казаха ми, че двигателя е по слаб и при по ниски обороти е нормално.
В началото и при мен забиваше, ако тръгна веднага, чак спираше, буквално. Вече 3 години я карам и сега не забива, а това с гасненето го прави много рядко.
При теб всяка сутрин ли беше така? Чел съм, че ако помпата е имала проблем, с добавка можело да се съживи, примерно да е била замърсена, от престояло гориво и т.н.
Случвало ми се е при студен старт да изгасне двигателя с няколко резки натискания на педала на газта, това доста прилича на помпа, но не съм сигурен, мерил съм налягане и е нормално, но само на загрял двигател. И аз си мисля, че ако проблема е в помпата до сега за 3 години щеше да е сдала багажа.
За щастие имам чисто нова помпа с кошницата, но не съм я монтирал все още, защото имам други задължения, но, като намеря време ще пробвам да видим, какъв ще е резултата.
Моята помпа се чува, когато работи двигателя, бръмчи си, на моменти сякаш е по шумна.
Значи при теб палеше и гаснеше, но само при студен двигател, нали така.
Иначе и при мен на моменти, като натисна педала по рязко и нещо се замисля и не се наема, или се наема, ама едно такова едвам, едвам. Казаха ми, че двигателя е по слаб и при по ниски обороти е нормално.
В началото и при мен забиваше, ако тръгна веднага, чак спираше, буквално. Вече 3 години я карам и сега не забива, а това с гасненето го прави много рядко.
При теб всяка сутрин ли беше така? Чел съм, че ако помпата е имала проблем, с добавка можело да се съживи, примерно да е била замърсена, от престояло гориво и т.н.
Случвало ми се е при студен старт да изгасне двигателя с няколко резки натискания на педала на газта, това доста прилича на помпа, но не съм сигурен, мерил съм налягане и е нормално, но само на загрял двигател. И аз си мисля, че ако проблема е в помпата до сега за 3 години щеше да е сдала багажа.
За щастие имам чисто нова помпа с кошницата, но не съм я монтирал все още, защото имам други задължения, но, като намеря време ще пробвам да видим, какъв ще е резултата.
Моята помпа се чува, когато работи двигателя, бръмчи си, на моменти сякаш е по шумна.
Последна промяна от freelancer на Сря 02 сеп 2015 14:30, променено общо 6 пъти.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Еми колега ако е така с помпите много се надявам да не е помпата а нещо елементарно. Но си абсолютно прав - каквото такова. Пиши като имаш резултати.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Колега freelancer, те те убеждават че е е така ама от опит ти казвам че не е задължително. При мен при почти всяко студено палене колата заработваше на 3 цилиндъра, не можеше да се поддаде газ и да се изфорсира и скед 5-6 секунди гаснеше. След това палеше от раз. И накрая на моята сага помпата заработи шумно и на моменти в движение като че ли не и стигаше гориво на колата. Смених помпата с такава втора употреба за 40 лева и вече почти 3 години колата пали винаги от първия път и няма никакво замисляне по време на движение.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Това с паленето и гасненето и после пак с безпроблемното палене съм забелязал, че е напълно възможно да се дължи на проблем с помпата.
Ако беше нещо по ел. частта, електорниката, обикновено щеше да гасне и да пали трудно след това.
И моята така прави в началото, но не го прави постоянно.
След смяната на помпата ще пиша и аз какво е станало.
Мерси за отговорите колеги!
Zografski, надявам се да откриеш проблема скоро, време му е вече.
Ако беше нещо по ел. частта, електорниката, обикновено щеше да гасне и да пали трудно след това.
И моята така прави в началото, но не го прави постоянно.
След смяната на помпата ще пиша и аз какво е станало.
Мерси за отговорите колеги!
Zografski, надявам се да откриеш проблема скоро, време му е вече.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Колега freelancer, преди да сменяваш помпата смени гор. филтър и провери и все пак дебита, да не се окаже при теб пък нещо друго и само така да си дадеш парите. Успех
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Ами има подобни симптоми и при мен при първо палене, нооо при мен четох, че помпа, само оригинална ми вършела работа, не знам до колко е така, но започват от 100лв и завършват към 500лв Тааа дано не е от помпата или ще търся работеща оригинална, 2ра ръка... Това инак го има и при мен... паля и колата губи директно обороти, паля я 2ри път и работи ужасно, като на 4-5 цилиндъра, тръгвам и докато не прехвърли на газ е ужасна, но щом на газ работи супер, явно не е от запалителната система, а от горивната, но това го прави отново само като е малко горивото... ако си сипя бенз до над тази граница, 2рата черта над резервните, този проблем с гасненето след 1во палене и работаат на по-малко цилиндри го няма... Май почва да ми намирисва на помпа, но дано да не е цялата, а да има само нещо запушено или ако има ремонт таз клапата от резервното отделение. Ще го гледам скоро, а през това време ще сипя повече бенз и ще наблюдавам 1вото палене, дали е шшумна помпата ии ще проверя дебита Аз поне имам Газ и сега бързо обръща, ноо като захладнее не искам да ги имам тия проблеми с паленето и т.н. така че със сиг ще гледам да го оправя най-накрая тоя проблем... мисля че след 3 год от както съм го купил голфа му е време....
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Колега КВК, мерси за отговорите и за пожеланието!
Ами аз от доста време се занимавам с този проблем, имам разни предположения и помпата е едно от тях, другото на този етап е МАП сензор или нещо свързано с него, защото симптомите са сходни, но така или иначе вече съм купил помпата, Пиербърг, с кошницата и си ми седи, чака си монтажа.
Жената, ако знае, че ей така си купувам части, за пробата, ще ме пребие.
Ама така си е по нашите ширини, повечето сервизи са на метода на "Пробата и грешката", за съжаление.
Zografski, при проблем с дебитомера симптомите са сходни, но щом си забелязал, че се влияе от нивото на горивото и после на газ се оправя е по вероятно да е нещо по бензина, според мен. И аз споделям мнението ти.
Не е задължително да купуваш цялата кошница, вземи си само помпа, трябва да подмениш и маркучите, продават ги комплект, само тях. Само помпата едва ли ще е 500 лв.
Ами аз от доста време се занимавам с този проблем, имам разни предположения и помпата е едно от тях, другото на този етап е МАП сензор или нещо свързано с него, защото симптомите са сходни, но така или иначе вече съм купил помпата, Пиербърг, с кошницата и си ми седи, чака си монтажа.
Жената, ако знае, че ей така си купувам части, за пробата, ще ме пребие.
Ама така си е по нашите ширини, повечето сервизи са на метода на "Пробата и грешката", за съжаление.
Zografski, при проблем с дебитомера симптомите са сходни, но щом си забелязал, че се влияе от нивото на горивото и после на газ се оправя е по вероятно да е нещо по бензина, според мен. И аз споделям мнението ти.
Не е задължително да купуваш цялата кошница, вземи си само помпа, трябва да подмениш и маркучите, продават ги комплект, само тях. Само помпата едва ли ще е 500 лв.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
100% не е от дебитомера, него съм го гледал и с VCDS и си е в норма, редовно си го чистя със спец. препарат за обезмасляване на дебитомери, процедурата при мен е такава, че с прането на възд. филтър, чистене на дросела, обикновено си свалям и дебитомера и го почиствам и него. А и 1 път го бях пръскал с WD и видях какво е да не ти работи добре дебитомера , веднага след това си разбрах грешката, купих си спец, обезмаслителен спрей за дебитомери и колата отново се съживи, а и както казах на газ колата е пушка, само от горивната система ще да ми е проблема, ако не друго, поне вече съм се насочил към вероятния виновник и мисля че скоро ще се похваля, дано само не излезе солено
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
аз мисля,че помпата,това е първото нещо което заминава когато колата се кара на газ според мен може да се намери читава втора употреба
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 AUE проблем с горивото
Ами да, но проблема го има от както съм го купил голфа, а като го взех, нямаше ГИ... Каква е логиката да е така от 3 год и да не е тотал вече..? Отделно не съм я оставял с малко бенз, точно поради тази причина... но ще го гледам скоро, като нищо и помпата може да се окаже(все нещо от нея ще да е), но се надявам да мина само с почистване, а не да търся 2ра ръка
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger, jordan17772 и 240 госта