Привет колеги.
Имам проблем с голфчето, който от доста време не мога да реша. Проблема е, че понякога(напоследък доста често) колата не не може да запали от 1-вия път. Завъртам ключа, уж пали нормално, вдига оборотите до 2000-3000 и веднага угасва. Дори вчера с подаване на газ при паленето, вдигнах до 4000 оборота и пак срелката падна на 0 и угасна. Все едно нещо е запушено, но не съм толкова технически запознат. Ето видеото:
ето още 1
След доста опити да запали по начина който се вижда на видеото, колата пали и мирише на бензин около нея....
Имам газова уредба, но колата пали винаги на бензин. Някой казват че може да е от газта, но преди 1 седмица карах 60км. само на бензин и пак ми направи проблема.
Проблема е само при палене. Запали ли веднъж колата е пушка.
Ходих 2 пъти при майстор, за късмет и двата пъти запали от първия път. Сменил съм свещите, запалващите кабели, както и запалваща електронна бубина(май така се казваше...). Не от там проблема.
От около година насам се получава проблема, преди го нямаше. Напоследък започва да става по сериозно...
Ако някой може да ми даде съвет от къде е проблема или да ми каже майстор в София, който да може да ми помогне, ще му бъда мн благодарен.
Извинявам се ако съм публикувам темата неправилно и не в раздела дето трябва :)
Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
голф 3 1.6 бензин- ABU,AEE,AEK,AFT ??
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Може да е от много неща. Пробвай да откачиш клемите на акумулатора за 5 мин. и после пробвай. Прилича на проблем със стъпковия мотор
- Pet_rov
- Мнения: 4413
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Имобилайзер.
- stefarata
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
силно ме съмнява тази кола да има имобилайзер. Ако беше пък от него, нямаше да вдига оборотите, там пали нормално и после гасне
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Я пробвай как ще запали направо на газ.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
АЕЕ то ги прави тези номера, но пък пише газова уредба не ГИ
От имобилайзера пали и загасва веднага, не вдига обороти /имах проблем с него с АЕЕ то/
От имобилайзера пали и загасва веднага, не вдига обороти /имах проблем с него с АЕЕ то/
- Pet_rov
- Мнения: 4413
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Като имах проблем с имобилайзера, точно така правеше. Палиш, натискаш газта, изфорсирва се и веднага угасва - за порядък от време 2, 3 секунди става.
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Сори за пропуските. Не съм мн наясно и като цяло не се интересувам от техническите подробности на колата.
Не знам дали има значение - двигателя е AEK (поне така пишеше на него - или може би AEC).
Пълен инжекцион е. И газовата ми е инжекцион. Паля винаги на бензин - така си е настроена газовата. Не мога да запаля на само на газ. Когато загрее тогава автоматично си минава на газ.
За втори път ми казват че може да е от имобилайзъра. Алармата ми е слагана допълнително, може наистина да е от нея (ако има изобщо). Макар че вчера, спрях колата без да я заключвам. При опит да запаля пак ми се получи проблема. Но ще пробвам да я заключвам без алармата няколко пъти да видя дали ще има промяна :)
Ще пробвам и съвета с клемите. Дано има ефект :)
Благодаря за отговорите!
Не знам дали има значение - двигателя е AEK (поне така пишеше на него - или може би AEC).
Пълен инжекцион е. И газовата ми е инжекцион. Паля винаги на бензин - така си е настроена газовата. Не мога да запаля на само на газ. Когато загрее тогава автоматично си минава на газ.
За втори път ми казват че може да е от имобилайзъра. Алармата ми е слагана допълнително, може наистина да е от нея (ако има изобщо). Макар че вчера, спрях колата без да я заключвам. При опит да запаля пак ми се получи проблема. Но ще пробвам да я заключвам без алармата няколко пъти да видя дали ще има промяна :)
Ще пробвам и съвета с клемите. Дано има ефект :)
Благодаря за отговорите!
- Pet_rov
- Мнения: 4413
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Не е от алармата. И аз съм със слагана допълнително аларма, имам и бутон за деактивирането и. Това съм го пробвал. При мен беше прекъснато захранването на имобилайзера, който се намира в таблото зад ключа за светлините в една черна кутийка. Кабелът на захранването е черен и е свързан с К-линията. Като се беше прецакал кабелът, не можеха да се прочетат евентуалните грешки. Успех с решаването на проблема. Аз просто пуснах + от бушон след контакт и край.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13422
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
VagCom или новия брат ще покаже записана грешка от имобилайзера.
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Привет.
Откачих клемите на акумйлатора - стори ми се, че проблема изчезна за около седмица, но след това пак започна да дава ядове.
Днес направих диагностика, прикачам снимка на грешките:
Нищо не пише за имобилайзъра, а другите проблеми нямам идея какви са.
Момчето което ми направи диагностиката, каза че най-вероятно проблема с паленето е от "Revolution sensor" - каквото и да е това(до колкото разбрах е някакъв датчик за оборотите). Според вас възможно ли да е това, и може ли малко инфо какъв е този датчик - ако го намеря и не е много скъп да го сменя, да видим дали ще се оправи проблема.
А за имобилайзъра - как да се уверя дали наистина това е проблем, за да прибегна до премахването му? Доколкото виждам, цените за премахването му са от 150 нагоре, но ми се иска преди да стигна до това действие, да съм сигурен че това е проблема.
Откачих клемите на акумйлатора - стори ми се, че проблема изчезна за около седмица, но след това пак започна да дава ядове.
Днес направих диагностика, прикачам снимка на грешките:
Нищо не пише за имобилайзъра, а другите проблеми нямам идея какви са.
Момчето което ми направи диагностиката, каза че най-вероятно проблема с паленето е от "Revolution sensor" - каквото и да е това(до колкото разбрах е някакъв датчик за оборотите). Според вас възможно ли да е това, и може ли малко инфо какъв е този датчик - ако го намеря и не е много скъп да го сменя, да видим дали ще се оправи проблема.
А за имобилайзъра - как да се уверя дали наистина това е проблем, за да прибегна до премахването му? Доколкото виждам, цените за премахването му са от 150 нагоре, но ми се иска преди да стигна до това действие, да съм сигурен че това е проблема.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Какво стана не си писал до къде стигна с проблема реши ли го ...?
Мога да ти дам няколко жокера ако не си го разрешил да се опиташ да го решиш.
1. Имобилайзера , Тази мизерия в най голям процен давам инменно на него махни го (махаш откачаш черната кутийка в краката ти и я носиш на ключар за премахването на ключа взимат 40лв на мен толкова ми взеха) Какво правят , запояват нещо по платката вътре и след това вече палиш със който ключ си искаш , важно след слагането обратно на кутийката не и включвай антенката тя повече не ти трябва , провери и дали има захранване до имобилаизера , кафява - маса ; черна +12 волта при ключ контакт. На 90% давам че там ти е проблема , на всички тройки това им е недостатък и при мен беше така и се оправи след махането на имобилайзера .
2. възможно е и друг проблем да има който ще провериш .... при палене натисни и задръж педала на гаста ако се форсира и след това угасне ясно е имобилайзер , ако обаче след фурсиране продължиш да напомпваш педала на газта и колата работи и не гасне , така с напомпване поддържаш приблизително 2000- 3000 оборота повече не е необходимо да вдигаш и колата не гасне и си работи добре , значи проблема не е в имобилайзера ---- търсиш проблема другаде в датчици температурни , за обороти или най вече в дросела там е проблема , стъпковото моторче не може да изготви нужното отваряне на клапата и в момента в който си махнеш крака от педала на гаста колата гасне , или ако не изгасне при загрял двигател държи 300-400 оборота на празен ход.
3. Проблема който описваш , може да се появява и от спиране на релето за бензиновата помпа , това се случва когато алармата не го включва ако се използва блокиране на запалването от алармата (една жица тази която включва бензиновата помпа е прекъсната и минава през реле вътре в алармата , при активирана аларма релето е изключено жицата все едно е разкъсана , при изключена аларма по време на движение релето е включено и съединява тази жица затваря веригата на бензиновата помпа и тя работи) Хубаво е да можеш да елиминираш временно тази верига като просто шунтираш тази жица дадеш я накъсо , възстановяваш временно все едно оригиналната инсталация на колата когато е била без аларма . За да си сигурен че проблема е или не е в тая верига . И все пак това да ти е проблема давам много малък процент 10% . Направи точките както съм ги описал по ред 1.2.3. и юе си решиш проблема
Мога да ти дам няколко жокера ако не си го разрешил да се опиташ да го решиш.
1. Имобилайзера , Тази мизерия в най голям процен давам инменно на него махни го (махаш откачаш черната кутийка в краката ти и я носиш на ключар за премахването на ключа взимат 40лв на мен толкова ми взеха) Какво правят , запояват нещо по платката вътре и след това вече палиш със който ключ си искаш , важно след слагането обратно на кутийката не и включвай антенката тя повече не ти трябва , провери и дали има захранване до имобилаизера , кафява - маса ; черна +12 волта при ключ контакт. На 90% давам че там ти е проблема , на всички тройки това им е недостатък и при мен беше така и се оправи след махането на имобилайзера .
2. възможно е и друг проблем да има който ще провериш .... при палене натисни и задръж педала на гаста ако се форсира и след това угасне ясно е имобилайзер , ако обаче след фурсиране продължиш да напомпваш педала на газта и колата работи и не гасне , така с напомпване поддържаш приблизително 2000- 3000 оборота повече не е необходимо да вдигаш и колата не гасне и си работи добре , значи проблема не е в имобилайзера ---- търсиш проблема другаде в датчици температурни , за обороти или най вече в дросела там е проблема , стъпковото моторче не може да изготви нужното отваряне на клапата и в момента в който си махнеш крака от педала на гаста колата гасне , или ако не изгасне при загрял двигател държи 300-400 оборота на празен ход.
3. Проблема който описваш , може да се появява и от спиране на релето за бензиновата помпа , това се случва когато алармата не го включва ако се използва блокиране на запалването от алармата (една жица тази която включва бензиновата помпа е прекъсната и минава през реле вътре в алармата , при активирана аларма релето е изключено жицата все едно е разкъсана , при изключена аларма по време на движение релето е включено и съединява тази жица затваря веригата на бензиновата помпа и тя работи) Хубаво е да можеш да елиминираш временно тази верига като просто шунтираш тази жица дадеш я накъсо , възстановяваш временно все едно оригиналната инсталация на колата когато е била без аларма . За да си сигурен че проблема е или не е в тая верига . И все пак това да ти е проблема давам много малък процент 10% . Направи точките както съм ги описал по ред 1.2.3. и юе си решиш проблема
- Firestarter
- Мнения: 402
- Регистриран на: Нед 06 юли 2008 12:38
- Автомобил: Голф 3
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Проблем при палене, голф 3 1.6 бензин
Имам същия проблем,само,че на "AFT" Забелязах,че го прави само на студен двигател и при температура под -5. При първото завъртане пали и гасне веднага,след това въртя и пали без проблем.Колата е само на бензин.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта