рестарт на компютъра на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zsamuilov
Мнения: 11
Регистриран на: Нед 18 фев 2007 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

рестарт на компютъра на Голф 3

Мнениеот zsamuilov » Вто 24 апр 2007 22:44


Преди около месец бях при един газаджия, за да ми постави симулатор на ламда сондата. Когато ме попита какъв е проблема с колата /а той е, че не ми харсева как се държи на бензин, че не работи добре на ниски обороти/, той ми каза, че симулатора няма да ми реши проблема. Препоръча да ми монтира някакво реле за рестартиране на компа при всяко палене. Речено - сторено. Да, ама не виждам подобрение, а и не съм сигурен, че това е добре за автомобила. Моля за съвет. Да го оставя ли така или да го махна. Благодаря предварително. :)
P.S. ДВГ 1,6 ABU, 94г. Голф 3 :lol:




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 24 апр 2007 23:55


и мойта е на газ и не ми харесват оборотите на празен ход на бензин!!!питах разни майстори за тези симулатори и те изказаха противоречиви мнения,но работата е 50 на 50 и ме отказаха да слагам!!!значи мойта си върви нормално на бензин но държи ниски обороти(750),разхода няма как да засеча защото не карам на бензин!!!ама на газ разхода е добър(8-10/100 газ-градско) и мисля да не барам нищо карам си и това е !!!голфа е 1,4 АБД !!! и аз махах клемата на акумулатора но нищо не се промени(демек ресетвах компа) и затова не го направих с реле,това от мен колега....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 25 апр 2007 6:58


Колега zsamuilov, темата е коментирана, но:

Щом на газ е добре, приемаме, че запалителната с-ма ти е наред. Започни с присадка за горивото за почистване на инжекциони и направи един хубав пробег на бенз.+присадка - 300-400 км извънградско - напълно "издухай" съдържанието на резервоара, сипи отново само бенз. и наблюдавай. Смяната на бенз. филтър е по подразбиране. Следващото е почистване на бенз. помпа и евентуално - дюза, с ултразвук. За начало е това, пиши после какво е станало! Поздрави и успех! :)

П.П. Има мн. коли на газ с ламбда-емулатор и ресет на компа при палене - не се притеснявай за това.


Потребителски аватар
Bob.Baev
Мнения: 1150
Регистриран на: Чет 23 фев 2006 18:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bob.Baev » Сря 25 апр 2007 8:38


много пъти се е казвало, но си виж и тампона под моното...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 25 апр 2007 9:38


Колега,трудно е за един мотор да работи идеално и на газ и на бенз.Та според мен въпросът е принципен - щом искаш газ,по-добре е да забравиш за бензин(освен за 4-5мин. при първоначално запалване).Май проблемите идват от различното количество въздух,необходимо за газ и за бензин.В моя случай ако притокът на въздух е по стандартния си път колата не се чувства добре на газ и затова чрез клапата за топъл-студен въздух съм затворил притока на студен,а чрез въздуховод(тръба от алуминиево фолио),нагласен така,че да не вкарва директно въздух,смуче студен(по-малко количество)през отвора на клапата за топъл.Така на газ върви повече и харчи по-малко,но на бензин не бива.А само с извеждане на същия въздуховод така,че да вкарва въздух директно(например от декоративната решетка под мигача)е удоволствие да караш на бензин,но на газ изобщо не става,колкото и да развъртам тройника.Мисля,че има и тема за електронно управляема клапа за въздух,заради същия "проблем".Извинявам се ако съм се отклонил от темата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 25 апр 2007 10:23


1.4 трупа грешки при работа на газ. Слага се ресет на компа при всяко палене. Струва жълти стотинки и се слага се минути. След това няма проблем. Ресетва се само паметта му. Не непрекъснато да му се зима и дава ток ако си мислите така....Слагайте смело ресет, след това газ анализатор. Реглаж на газ и на бензин. Може малко да се върне аванса да спадне разхода на газ и сре пушки....и на гази и на бензин са ми 820 оборотите...при загряла кола....


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 466
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Сря 25 апр 2007 14:08


С 1,6 АБУ мотор съм. Карам на газ и бензин и имам емулатор на ламбда сонда. Сега като вържа ЕКУ на РС с програмата VAG-COM ми дава само две грешки/въпреки че колата се кара предимно на газ/ 1. за датчика на хол/00513/ и 2. за адаптиране на сместа /00561/. Други грешки не дава /въпреки, че това второто не го знам за какво е - като карам на бензин не се получава/. А преди да монтирам емулатора на седмица-две рестарт на ЕКУ-то почне ли да ми държи високи обороти около 1800 и после докато се самообучи ЕКУ пак е тромава. Сега ги няма проблемите. Някои са против емулатора - аз съм доволен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 220 госта