Golf MK4 1.6 101hp Загряване,бял дим + бензинова миризма
- massi.azim
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 19 фев 2016 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
Golf MK4 1.6 101hp Загряване,бял дим + бензинова миризма
здравейте , купих си голф 4 , 1.6 бензин 101-102 коня бензин , колата ми загряваше от време на време ии след известно време почна един бял дим от ауспуха , след което ми казаха че е от термостата (същия човек преди това ми каза да си сменя акумулатора защото не е имало достатъчно ток да върти перките... така че не знам колко е вярно това с термостата) искам да знам дали има шанс да е от нещо друго ... мерси !
Последна промяна от ivostefanov на Нед 21 фев 2016 9:19, променено общо 2 пъти.
Причина: Оправих заглавието, запознай се с правилата на форума колега.
Причина: Оправих заглавието, запознай се с правилата на форума колега.
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: ПРОБЛЕМ
Първо си оправи заглавието, да е по правилата на форума. Прочети правилата. Смени майстора - ВЕДНАГА! Да не върти перките от слаб акумулатор, при работеща кола е една от най-големите глупости, които съм чувал. Бял дим от ауспуха, може да е издухала гарнитурата на главата. Смени майстора и оправи заглавието.
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ПРОБЛЕМ
Акумулатора е слаб и не може да върти перките Тоя е голям майстор...
По темата белият пушек е най вероятно от издухала гарнитура, загряването също е следствие от това така че се насочи към сваляне на глава и т.н.
По темата белият пушек е най вероятно от издухала гарнитура, загряването също е следствие от това така че се насочи към сваляне на глава и т.н.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19571
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: ПРОБЛЕМ
И още веднъж
Spas написа:Първо си оправи заглавието, да е по правилата на форума. Прочети правилата.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: загряване,бял дим + бензинова миризма
Насочи се към сваляне на глава.А за акумолатора и перките ми звучи като да отидеш в аптеката да си поискаш един блистер компресия.
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: Съб 25 окт 2014 6:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: загряване,бял дим + бензинова миризма
Подкрепям мнението на колегите,ако ти се губи охладителна течност и димът е бял от аспуха-въпросната течност влиза в някой от цилиндрите и излиза отзад като пара-бял дим.Ако си с антифриз-миризмата отзад е отвратителна.Сваляне на главата,внимателно оглеждане на гарнитурата,цилиндъра/буталото/ с проблем трябва да е мокър и с по-различен цвят от нормално работещите!Желателно е проверка на главата за херметичност/да не е спукана/,шлайф ако е здрава.Огледай и проблемния цилиндър,като свалиш буталото на долна мъртва точка,че може и да е спукан блока/случва се по някога и това/.За слабия акомулатор няма да коментирам,успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 69 госта