Оригиналната кутия се разцепи , скъса се пружинен щифт на диференциала от там излиза прословутата му ос и разцепва камбаната .
Искам да поставя 6 степенна .
От какъв двигател да търся и кой код кутия ?
От Passat 6 2.0 TDI 140 коня става ли ?
Предварително благодаря на всички знаещи , че ми е много спешно .
VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Galabovo
- ilian.
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
- Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
- Двигател: AUM AHF
- Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Мисля че става от голф 1,8т заводско 180 коня AUQ код на мотора.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Galabovo
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Благодаря колега .
Немога да намеря такава ..
Намерих на tdi , но незнам дали ще стане .
Немога да намеря такава ..
Намерих на tdi , но незнам дали ще стане .
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Наясно ли си, че само с кутия няма да минеш, ще трябват и други неща, ако искаш 6степенна .
Колата ти няма сила да чупи кутия. Оста излиза по други причини. Намери си оригинална и я обслужи с хубаво масло
Колата ти няма сила да чупи кутия. Оста излиза по други причини. Намери си оригинална и я обслужи с хубаво масло
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Galabovo
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Дали съм наясно , не много ..
От всичко което прочетох за vag скоростни кутии ,
90% от смислената информация се дължи на твоите постове .
Снощи разглобих моята DBZ и една ATB която имах от G60-то .
Взех здравата 'камбана' , планетните колела с оста им , лагерите на
диференциала , нов пружинен щифт и събрах DBZ.
Сложих я на колата и налях масло .
Кутията работи перфектно , но само на десен завой има големи вибрации
по купето . Повдигам лявото колело на крик , включвам на скорост и колкото и газ да давам
колата гасне..сякаш нещо се бори в диференциала ..
Какво може да е ..?
От всичко което прочетох за vag скоростни кутии ,
90% от смислената информация се дължи на твоите постове .
Снощи разглобих моята DBZ и една ATB която имах от G60-то .
Взех здравата 'камбана' , планетните колела с оста им , лагерите на
диференциала , нов пружинен щифт и събрах DBZ.
Сложих я на колата и налях масло .
Кутията работи перфектно , но само на десен завой има големи вибрации
по купето . Повдигам лявото колело на крик , включвам на скорост и колкото и газ да давам
колата гасне..сякаш нещо се бори в диференциала ..
Какво може да е ..?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
покрай 6ст. кутия трябват и полуоски с карета, стартер, пълен к-т съединител- вкл и маховик и лагер помпа.
Затова и ти намекнах, че работата става доста дебела финансово.
6-ст. кутии за бензинов мотор само на предно са доста редки, слагат се и на леон купра модификациите.
Скоростите са доста къси, може да прескачаш предавка при смяната им. Честно казано, на мен по- ми харесва като предавателни числа 5 степенната.
Оправдано е, ако колата стане доста силна, понеже над 500 нютона 5-степенната почва да не устисква на зора, зъбните колела спират да са зъбни
6-степенна може да ползваш и от 4-ка тди, масови са, има различни кодове с по-къси скорости, но като цяло ще идват дълги за твоя мотор. Вариант е да се пренареди такава кутия, тогава става перфектната кутия за този мотор, но това е вече друга тема... Ако те интересува, ще ти пиша.
Без да се ангажирам с категорично мнение, но има малка разлика в големината на сателитите и планетите, както и в касетата, на кутия 02А (корадовата в случая) и твоята от голф4-ката, поне това съм установил от всички кутии, които съм правил. Доколкото разбирам, в касетата на голф4 си сложил сателити и планети с оста им от корадото.
Просто е трябвало да размениш единствено и само корпуса на кутията от корадото с твоята, тъй като на корадовата липсват точките за захващане. При това и щеше да имаш по-дълги 4-5 скорост, на 5-та с 3000 об щеше да вървиш със 130км/ч срещу 115км/ч с оригиналната ти
Кутия със същите предавателни числа като оригиналната ти има голф3 2.0 16в
Затова и ти намекнах, че работата става доста дебела финансово.
6-ст. кутии за бензинов мотор само на предно са доста редки, слагат се и на леон купра модификациите.
Скоростите са доста къси, може да прескачаш предавка при смяната им. Честно казано, на мен по- ми харесва като предавателни числа 5 степенната.
Оправдано е, ако колата стане доста силна, понеже над 500 нютона 5-степенната почва да не устисква на зора, зъбните колела спират да са зъбни
6-степенна може да ползваш и от 4-ка тди, масови са, има различни кодове с по-къси скорости, но като цяло ще идват дълги за твоя мотор. Вариант е да се пренареди такава кутия, тогава става перфектната кутия за този мотор, но това е вече друга тема... Ако те интересува, ще ти пиша.
Без да се ангажирам с категорично мнение, но има малка разлика в големината на сателитите и планетите, както и в касетата, на кутия 02А (корадовата в случая) и твоята от голф4-ката, поне това съм установил от всички кутии, които съм правил. Доколкото разбирам, в касетата на голф4 си сложил сателити и планети с оста им от корадото.
Просто е трябвало да размениш единствено и само корпуса на кутията от корадото с твоята, тъй като на корадовата липсват точките за захващане. При това и щеше да имаш по-дълги 4-5 скорост, на 5-та с 3000 об щеше да вървиш със 130км/ч срещу 115км/ч с оригиналната ти
Кутия със същите предавателни числа като оригиналната ти има голф3 2.0 16в
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Явно се получaвa блокирaне между плaнетните и сaтелитните зъбни колелa.Плaнетите и сaтелтите от еднa кaсетa ли са?
П.П. : Сегa виждaм постa нaд моя и щом кaсетите са рaзлични е нaпълно възможно да се получaвaт тaкивa проблеми.
П.П. : Сегa виждaм постa нaд моя и щом кaсетите са рaзлични е нaпълно възможно да се получaвaт тaкивa проблеми.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Galabovo
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Благодаря ви за изчерпателните отговори .
Ще си правя моята кутия. Взимам от един здрав
диферинциал сателити , планети , ос и ги прехвърлям
на моят , понеже миналият път смених само сателити ,
защото единият беше спукан между зъбите . Незнаех , че
има разлика в модула .
Само незнам , защо само и единствено на десен завой
има силни вибраций ?
Мога ли да сложа 4-та и 5-та скорост от G60-to na DBZ ?
Ще си правя моята кутия. Взимам от един здрав
диферинциал сателити , планети , ос и ги прехвърлям
на моят , понеже миналият път смених само сателити ,
защото единият беше спукан между зъбите . Незнаех , че
има разлика в модула .
Само незнам , защо само и единствено на десен завой
има силни вибраций ?
Мога ли да сложа 4-та и 5-та скорост от G60-to na DBZ ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
със сигурност затягането е оттам, щом само сателитите си ползвал
може да позваш 4-5 от г60.
Има голяма вероятност да видиш голям зор с разглобяването на вторичия вал, за да извадиш предавките.
Разликата в 5-та не е много голяма, може да минеш спокойно само с подмяна на 5
може да позваш 4-5 от г60.
Има голяма вероятност да видиш голям зор с разглобяването на вторичия вал, за да извадиш предавките.
Разликата в 5-та не е много голяма, може да минеш спокойно само с подмяна на 5
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Вто 23 ное 2010 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Galabovo
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
OK .
Ще сменя само 5-та , но това ще е в неделя или вторник ,
че работя през ден а презнощите ми идва много на нагорнище .
Ще сменя само 5-та , но това ще е в неделя или вторник ,
че работя през ден а презнощите ми идва много на нагорнище .
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Привет, да изтъпам малко праха от темата : golf 4 1,8t имам вибрации при ускорение и в десен завой явно имам същия проблем като колегата. Та въпроса ми е ремонтира ли се кутията или да търся друга и ако трябва да търся каква ще пасне
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
Най-вероятно имаш проблем с каре, а не със скоростната кутия - щрака ли при завой?
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
това беше първата диагноза - сменени две нови полуоски в комплект с каретата - тресе само докато ускорява когато изравни спира и тресе при подаване на газ в десен завой повече
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
При мен имаше абсолютно същият проблем. Беше рейкатa. Рециклирах я и всичко се оправи. Успех!
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: VW Голф 4 1.8t AGU с чип- смяна скоростна кутия с 6 скорости...
не тресе във волана а в купето
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 181 госта