Golf MK4 1.6 SR мени оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Христо Стайков
Мнения: 224
Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: казанлък

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Христо Стайков » Пон 13 дек 2010 22:56


Не знам аз ли се бъркам,или наистина тази тема е започната през 2007г. и до сега не е разрешен проблема.




Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот dizzel » Съб 18 дек 2010 17:07


Не, не се бъркаш така е.
И аз имам проблем и пиша в тоя форум, но нокой не може да ми даде съществен отговор.


kkikar
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 27 ное 2010 15:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silistra

Re:

Мнениеот kkikar » Нед 19 дек 2010 20:50


дроселовата клапа се запушва и моята прави така 1.6 е мислех че компиутара има грешки носих я но не е човека ми каза че дроселовата клапа се запушва и трябва да се искара и да се изчисти още несам я носил но като я закарам ще пиша дали има разлика


Потребителски аватар
zvera92
Мнения: 558
Регистриран на: Пон 19 юли 2010 23:43
Автомобил: Vw Passat
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот zvera92 » Нед 19 дек 2010 23:12


pino написа:КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ СМЕНИХ ВСИЧКИ КОНСУМАТИВИ НА ВОЗИЛОТО И ЗАПОЧНА ДА МИ ПРАВИ ПРОБЛЕМИ СТРЕЛКАТА НА ОБОРТОМЕРА НЕ МЪРДА ОТ 800ОБОРОТА НО АВТОМОБИЛА ВСЕ ЕДНО ПРЕКЪСВА ИМА ЕДНО ТРЕСЕНЕ НА МОТОРА ТУ ДА ИЗГАСНЕ ТУ СЕ ВРЪЩА В НОРМАЛНИТЕ ОБОРОТИ НО ПАК ПОВТАРЯМ СТРЕЛКАТА НА ОБОРТОМЕРА НЕ СЕ ПОКЛАЩА ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ ГОЛФА Е 1.6 101КОНЯ БЕНЗИН SR
mod edit: dobrinb

Aбе пич,ти чувал ли си че се слагат пунктуационни знаци :screwy ?


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Вто 04 юни 2013 19:49


Прочетох темата и искам да попитам ... как се маха това маркуче което излиза от колекторите и влиза в сервото то е на 2 части като по средата има нещо незнам какво...доста здраво е хванато от към колектора.Прочетох,че може от него да мени обороти аз съм с 1.6 BSE и оборотите ми са следните и на студен и на топъл двигател 640/672/640/608/640/672 и т.н. Това са по ВАГ-Ком .Да разбирам ли ,че мененето на обороти се получава от дърпане на въздух от начална точка дроселовата клапа и крайна точка главата на двигателя...този ли периметър така да се каже трябва да се провери! Имам и детонации само на 3ти цилиндър ,но това като загрее колата само .... и това доста ме мъчи ! Забравих да каже,че маркучето дето излиза от капачката на маслото и влиза в тръбата от въздушния филтър днеска го скъсах или си беше скъсано и съм го облепил доста добре със твърд каучук !


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Сря 05 юни 2013 21:25


Добре няма ли кой да помогне :icon_sad кажете оборотите трябва ли да стоят на клин 640 или е допустимо да се мърдат с +/- 30 защото четейки форума започвам да се филмирам за дросели ,вакуми и хода през 5 минути да гледам с програмата измервателните блокове . Нормално ли е когато навън е 20 градуса датчика за входяща темп да дава 35 градуса .... и оборотите се менят с +/- 30 постоянно даже и при пуснат климатик ! И тия детонации нормални ли са да ги има на празен ход .. не ми излизат като грешка ами на Missfire Counter ми ги реди 1,2,3 и т.н.


al3xbg
Мнения: 318
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 98
Местоположение: Sofia / Dobrich

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот al3xbg » Чет 06 юни 2013 8:11


И аз да взема отношение колеги по темата понеже и аз го боря това тресене на празен ход.
Вчера смених и дебитомер (уж бил заминал, според майстор, а се оказа, че не е от него), като преди това са сменени свещи и е правен основен ремонт на мотора т.е всичко по него е ново (О пръстени, гарнитури и т.н) с изключение на запалителните кабели, дроселът също е чистен по Коледа. И продължава да тресе. Засега оправия няма :(
И да попитам колко трябва да са свободните обороти при спрян климатроник ? Моите си ходят м/у 760 и 790.


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Чет 06 юни 2013 14:49


Аз забравих да каже,че дросела на празен ход мени ъгъла в рамките на 2.7-3.2 градуса ... това нормално ли е ? Трябва ли оборотите да седят на клин 640 ?


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Пет 07 юни 2013 11:18


А мецнете !


Потребителски аватар
serjoe
Мнения: 66
Регистриран на: Съб 05 дек 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: UK

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот serjoe » Пон 10 юни 2013 6:54


За мененето на обороти- както повечето са казали- чистене на дросел му е оправията! Ако проблема продължва препоръчвам да си проверите свещите- и в частност растоянието на полюсите на свеща да е толкова колкото трябва( говоря от опит- поръчах си оргинални свещи от VW и едната си беше с почти долепени което доведе до менене на оборотите и претрисане на двигателя!)
Също е хубаво да си проверите мъркучите за въздух( в частност по-малкия) защото си е често срещан проблем които води до неравномерна работа на двигателя!


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Пон 10 юни 2013 10:11


Моите свещи са чисто нови Японски NGK Bkur6et-10 и разтоянието им е нормално ,а за кой малък маркуч за въздух казваш ? Дросела ми е с лек нагар и отвреме на време като подам газ примерно да я изкарам от гаража и после пусна газта оборотите зациклят примерно на 1200 и така си седат и по някога падат след време по някога требва да пипна газта за да паднат ? Иначе дросела ме е страх да не би да немога да го адаптирам после !


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Чет 13 юни 2013 20:04


Можете ли да ми кажете маркуча за картерните газоре този дето влиза във маркуча на филтъра точно преди дросела .. та ако този маркуч е сцепен .. може ли да ми прави мизерии да мени обороти и колата даже пък днеска изгасна като пуснах климатика ? И проблем ли ще е ако утре без това парче прибера колата до нас ? И ако някой знае да каже колко горе долу струва такъв маркуч и нов или 2ра ръка да си купя ! И ако можете да ми обясните как този маркуч ако е от него де влияе на работата на двигатела ... защото нали влиза преди дросела ,а всички датчици са след дросела ?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот vanesto » Чет 13 юни 2013 20:31


Щом ти е сцепен този маркуч - смени го, защото от там смуче въздух и се нарушава вакума. Това води до неравномерни обороти и тресене. Аз имах дупка на него, и го смених временно с едно парче маркуч от пералня, и както обикновено временните неща стават постоянни :icon_lol . Още не съм го сменил. Но когато го смених веднага се стабилизираха оборотите. Няма проблем да се прибереш така по принцип.


bmwww
Мнения: 909
Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот bmwww » Чет 13 юни 2013 20:43


Значи под тоя маркуч наистина има едно малко маркуче което влиза пак в тръбата на филтъра само,че то пък е вакуум и сега като запалих колата и затисна с пръст това маркуче двигателя претриса яко за 1 секунда и после както съм си го затапил като,че заработва по добре ... само няма кой да ми държи да видя на Ваг-Ком дали като е затапено стабилизира оборотите ! Или да продължавам натам и да ида да махна колектора и дросела .... Междо другото аз имам МАП 100% ама дали имам МАФ ? 1.6 BSE ми е двигателя ? Щото ми даде вчера и тая грешка която досега не съм я виждал никога ама видях ,че е свързана главно със смесообразуването .. дали може от тоя маркуч да е ?

16555 - Fuel Trim; Bank 1
P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Speed: 102.5 km/h
Lambda Factor: 0.984
Voltage: 0.140 V
Lambda: 25.0 %
Speed: 98.5 km/h
Lambda Factor: 1.008
Voltage: 0.440 V
Lambda: 22.7 %

и забравих да питам като запуша тоя за маслените пари това вакумче какво да го правя ? Да си го мушна дето е било ли ... да се не прецака нещо ?


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот vanesto » Чет 13 юни 2013 21:04


Ами ти сам си стигнал до извода, че от маркуча ти е проблема. При мен беше същата работа - слагам пръста на дупката и оборотите се стабилизират, махам го - оборотите падат. Цялата работа идва от нарушаване на вакуума в системата. Съветвам те да смениш маркуча, сложи това маркуче за вакум, където си е и не пипай друго. Откачи клемите на акумулатора за няколко часа, ако има грешки да се изчистят.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MMX, powerade и 178 госта