Golf MK4 1.6 SR мени оборотите
Re: Голф 4 мени оборотите
Е добре сега ще го направя ... ама ще има ли проблем да сложа това маркуче дето си беше и да затапя тая дупка временно от към дебелата тръба колкото да се прибера ? Или да не я затапя ако не намеря със какво .... ?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Да, сложи маркучето и увий с изолирбанд временно големия маркуч. Ама и така да го оставиш не е проблем да караш.
Re: Голф 4 мени оборотите
Затапих го със 1 лев в дупката и плик върху него и увито с ластичка ами докато загрява колата не мени чак така обороти ,но загрее ли пак започва .... дали може ако е омекнало долното маркуче също да бърка колата или да търся мененето на друго място ?Дросела показва 2.4 % на празен ход и не ги мени ! И сега четох пак тук във форума едно момче написалло,че тоя маркуч влиза със въздуховода СЛЕД дебитомера и затова променя работата на двигателя....аз обаче преди него немам дебитомер щото тръбата е празна т.е. възд.филтър ,тръба ,тоя маркуч под него вакуума и дросел така е при мен ! E така е при мен http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/151/9702/20497900/p5296223-8794194215364541396.JPG само незнам това вдясно от щеката черното какво е дето от него излизат 2 маркуча единие отива в това лускавото до капачката за масло ,а другия е на изхода на възд.филтър ?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Този лев ако падне вътре...Откачи ли клемите, както ти казах. Ако продължава да мени оборотите на загрял мотор, можеш да отидеш някъде да ти замерят показанията на темп. датчик дали са в норма, или ако можеш сам си ги измери, имаше някъде таблица из нета, ама не ми се търси сега. Друго, което се сещам е да почистиш дросела със спрей за карбуратори, без да го сваляш. След това махаш пак клемите и като ги сложиш трябва да покараш известно време докато се адаптира дросела, някои казват 500км, за мен са много. Ето едно мнение на колегата Rabbit_TDI, с което съм съгласен:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=384851
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=384851
Re: Голф 4 мени оборотите
Пак ги мени ... темп.датчик по Ваг Ком ми показва точно ... както този за водата .. така и този за въздуха ! Мисля е нормално на загрята кола да показва при външна темп. 20-25 градуса той показва 35-45 ... иначе на спряла кола ми показва толко колкото е !
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Нещо не те разбрах кое колко показва. Трябва да измериш съпротивлението на темп. датчик на водата с мултицет на първо и трето краче мисля, че беше и да ги сравниш с таблицата при различните температури. Този за въздуха не те засяга.
Re: Голф 4 мени оборотите
Ами значи на Ваг Ком показва точно толкова колкото е темперетурата ! Инача след като оправих тоя маркуч бих казал ,че оборотите са стабилни е досега я гледах с Ваг Ком само дето преди ги менеше постоянно ,а сега по 3-4 пъти в минута ... значи имам още някъде пропуск ! Къде на друго място мога да погледна ... вакума за сервото ? Само дето него посмъртсно немога да го махна много яко е хванато това нещо ... термошлаука ли е де да знам ама нема махане ?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Друго за което се сещам са о-пръстените на всмукателния колектор /гарнитурата/. На 1,6 моторите от там най-често смуче въздух. Има много теми във форума за това. Потърси ако искаш.
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 мени оборотите
Имах същия проблем и днес смених О-пръстените на колекторите, дросел, дебитомер, гофриран маркуч и адаптирах новия дросел и смея да твърдя че колата ми до сега никога не е работила толкова добре Скъпо е удоволствието, но и вървенето и разхода се оправиха.
Re: Голф 4 мени оборотите
На мен ми ги мени оборотите примерно са 640 сега вече заковани слава богу и след 5-10 секунди станат 608 на бързо и после пак ковът на 640 за 10-15 сек . Много по добре е от преди когато постояно ги менеше с +/-30 .Колко струват тия О-пръстени колега и на теб сега ковът ли ти оботите на 640 без да мърдат нито 1 оборот нагоре или надолу ?
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 мени оборотите
Всичко взех с фактура от Порше Изток. Май само пръстените са 22лв. Сега оборотите коват на 900.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 4 мени оборотите
Моито без климатроник са 780-800 , а с него около 820. Отвреме на време като позагрее повечко ги клати леко. Сменил съм О пръстени, дебитомер , дросела е чистен и свещите.
Re: Голф 4 мени оборотите
Ми това маркуче вакуума за серовото как се маха ... то е на 2 части като между тях има нещо незам какво ... та това маркуче нема шанс да го махна много здраво е хванато !
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 4 мени оборотите
bmwww написа:Ми това маркуче вакуума за серовото как се маха ... то е на 2 части като между тях има нещо незам какво ... та това маркуче нема шанс да го махна много здраво е хванато !
Скоро гледах клип в youtube как се маха и не е много елементарно ... потърси го.
Поздрави.
Re: Голф 4 мени оборотите
И аз да споделя, че имам проблем с мененето на оборотите. Става въпрос за мотор 1,6 АКЛ. При мен на свободна бръмне 6 - 7 пъти от 600 до 1000 оборота и се кротне. Следващият път като съм на свободна пак същата работа.
Колата я взех побългарена - марйкучът, който отвежда картерните газове към дросела, как да кажа, ами да - не ги отвежда към него, а виси, като на някоя жигула. Съответно дупката на гофрирания маркуч е доста добре затворена, а от датчика, който трябва да е там, където влизат картерните газове няма и следа.
So far , so good, нали. От тук по елементарна моя сметка дросела ми няма как да е омазан, нали, защотото през него минава само въздух, минал през въздушния филтър.
Та така си бръмкам.
Колата я взех побългарена - марйкучът, който отвежда картерните газове към дросела, как да кажа, ами да - не ги отвежда към него, а виси, като на някоя жигула. Съответно дупката на гофрирания маркуч е доста добре затворена, а от датчика, който трябва да е там, където влизат картерните газове няма и следа.
So far , so good, нали. От тук по елементарна моя сметка дросела ми няма как да е омазан, нали, защотото през него минава само въздух, минал през въздушния филтър.
Та така си бръмкам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта