Golf MK4 1.6 SR мени оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Green_Madness
Мнения: 847
Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Green_Madness » Сря 17 дек 2008 20:37


askin написа:и аз съм с Голф 4 1,6 AKL - същатата работа, сутрин е все едно запушен ако не изчакам 5-10 мин - гасне 1-2 пъти после се оправя, притрисва около 30-40 мин и после спира.

Смених датчика на водата, чистиха дросела, свещи , филтри, ползвах добавка Редекс - все тая. Утре съм на ВАЛПЕ сервиз


А температурен датчик? - това ми оправи на 100% притрисането сутрин на студен двигател.

За притрисането на загрял двигател, когато колата е на нулева скорост се оказа спукан маркуч на сервото.

Специално на втория проблем обърнете сериозно внимание - по-скоро проверете!




Потребителски аватар
lexone
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 15 май 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lexone » Пон 22 дек 2008 16:07


И при мен го има тоя, но след всичко написано тук се надявам, че ще оправя проблема и аз. Но тоя проблем вече със сигурност е характерен за всички AKL.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Batmirko » Съб 14 мар 2009 18:10


Колеги при Вас има ли развитие, по принцип къде ви е стрелката на празен ход - под/на/над 800, моята е под и пада до 750 често.

Писал съм и в моя тема, но ще напиша какво се случи днес при мен, отидох на Ваг Ком, почистихме дросела /прди това го чистих другаде, като се надявах че ще се адаптира сам/,пича каза че бил разцентрован, адаптира го през компа, колата заспа на 810 оборота, с минимални отклнения без да претриса, и ХОП след 20-30км пак старата песен... В понеделник пак отивам, дросела ли да сменя, чудя се вече..

Green_Madness този спукан маркуч на сервото къде да го търсим, и ще и няма ли да излиза някаква грешка?
Забравих да спомена че имам хидравличен датчик за смяна, но едва ли има общо с проблема...


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот askin » Съб 14 мар 2009 19:21


Batmirko написа:Колеги при Вас има ли развитие, по принцип къде ви е стрелката на празен ход - под/на/над 800, моята е под и пада до 750 често.

Писал съм и в моя тема, но ще напиша какво се случи днес при мен, отидох на Ваг Ком, почистихме дросела /прди това го чистих другаде, като се надявах че ще се адаптира сам/,пича каза че бил разцентрован, адаптира го през компа, колата заспа на 810 оборота, с минимални отклнения без да претриса, и ХОП след 20-30км пак старата песен... В понеделник пак отивам, дросела ли да сменя, чудя се вече..

Green_Madness този спукан маркуч на сервото къде да го търсим, и ще и няма ли да излиза някаква грешка?
Забравих да спомена че имам хидравличен датчик за смяна, но едва ли има общо с проблема...

колега на мен ми се оправи след смяна на о-пръстените на всмукателните колектори - спря ми притрисването и менкането на оборотите. Сега пали от раз и при -10 градуса навън и никакво притрисване.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Batmirko » Съб 14 мар 2009 19:43


колега при мен проблем с паленето няма, мърка сутринта, като загрее почва номерата...и то забележимо само на празен ход :? В понеделник пак отивам на компа... :Mr Green Fun


bobob
Мнения: 40
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re:

Мнениеот bobob » Сря 15 апр 2009 13:22


bobob написа:колеги, ако някой е оправил оборотите си да каже как.
при мен при загрял двигател 80- 90 градуса. оборотите се менят от 620-950 ритмично когато работи на празен ход .
дросел сменен. на компа не се изписват грешки.


колеги, от 1 седмица колата ми работи без да играят оборотите. направо не мога да повярвам. преди 1 седмица играта на оборотите стана непоносимо. губеше мощност, давеше се, изгасваше, и климатроника не ми работеше. чувствах се отвратително.
отивам при майстора на мой много добър приятел, качваме я на компа и изписва 7-8 грешки. ламбда сонди 1 и 2 изобщо не работят. свят ми се зави. 500-600 лв. отидоха си мисля. на другия ден отивам при моя си майстор/казвам си тоя сега ако ме излъже за нещо ще го изкормя/ и на неговия комп му показва същото. обаче е категоричен, че не са заминали ламбдите. вика че кабели някъде давали накъсо. оставям я обнадежден и чакам. обажда ми се на другия ден-колата ти е готова.колко пари го питам, вика ми 92 лв. отивам с недоверие и майстора ми показва кабелите който отиват към първа ламбда. изгоряла изолацията на кабелите и се трият един в друг. кабелите минават между метална кора и тръбите за изгорели газове които тръгват от двигателя. изолирал ми хубаво кабелите проверил ми ламбдите- колата работи като часовник. евала на майстора. ааа забравих че сменил и реле за 12лв. в таблото та даже и климатроника ми работи като бесен. от 1 седмица карам в задръстванията в любимата столица и със страх поглеждам оборотомера, ама всичко си е наред. да чукна на дърво.


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Batmirko » Сря 15 апр 2009 15:44


имам един такъв въпрос, при мен лично няма сериозни отклонения от 800 оборота в момента, но се наблюдава при пускане на педала на газта когато е в някакви обороти, претриса яко, ако я форсирам на празен и задържа в момента който едвам пусна педала и оп 500-1000 оборота на долу, при вас има ли го този момент?


Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Haralampi » Сря 15 апр 2009 16:39


Момчета - EGR-a някой гледал ли е? аз оня ден имах проблем с оборотите - не ги държеше, не работеше равномерно, понякога не можех да запаля... и се оказа EGR клапата. Подобен ефект има и зацапана дроселова клапа - и това го играх та чак ненужно ми я и смениха (срещу само 500лв... :horror: ). На Г4 имам чувството, че това е доста слабо място, макар и да не съм с вашия мотор.....


Потребителски аватар
niktt
Мнения: 15
Регистриран на: Чет 03 апр 2008 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот niktt » Чет 23 апр 2009 10:35


Колеги, ще ви кажа един номер дето може да се направи, но го пробвайте само ако твърдо се окаже, че дроселната ви клапа е за смяна т.е. проверете всичко друго наред ли е и тогава го правете. Този номер със сигурност ще помогне на колегите които имат проблем с оборотите при загрял двигател, цялата работа се състои в пробиването на една малка дупчица в дроселната клапа. Започвате с колкото ви е възможно по-малка дупчица след като я направите палите и проверявате на какви обороти работи двигателя. Ако трябва може да я разширите малко и така по метода на пробата и грешката докато започне да държи около 800-900 оборота и сте готови. А сега докато ви пиша се сетих какво направих аз тъй като бях решил все още да не пробивам калапата а да пробвам още нещо. Става дума за Голф 4- разглобих си клапата напук на всички маистори които казваха че това е невъзможно. Е вярно има една пластмаса дето трябвя да се счупи но това не е проблем стига да знаете от къде можете да я счупите. Та така де разглобих си клапата и замерих намотките на стъпковото моторче. Оказа се че имам изгоряла намотка, най-вероятно и при вас е така, то друго няма какво да му се развали на моторчето, колектора му е много здрав и съм 99.99% сигурен че е наред. Малко се отплеснах май. Замерих намотките и после като го слагах обратно завъртях роторчето така че четките на колектора да не спират върху тази намотка. Няма вариант с течение на времето ротора да се върне в старото си положение тъй като се връща в изходна позиция с помощта на една прижина и дъга от зъбчатка. Че така си реших проблема ако ви се занимава деистваите. За колегите от Варна мога да дам и телефон ако се наложи да ми се обадят 0893480949.


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот kindera » Пет 24 апр 2009 10:14


При мен най-интересното е че когато на оборотомер ми показва 900об/м на VAG-COM-а ми излиза 780, като ми позагрее колата(Г4 1,4 ) и от време на време(доста рядко) на оборотомер ми пада на 700,а на компютъра ми показва 500 и малко ! След адапптация на дроселовата клапа, нищо не се промени ...но не съм я чистил и предполагам, че ако я позачиста ще се нормализира поне малко.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот maznia » Пет 24 апр 2009 20:33


Доста често проблема за играене на обороти е от мръсен датчик от дасно на смукателния колектор който го има за екуто - мръсна клапа,дърпане на въздух от семерингата под клапата и нова центровка на делкото + датчика за детонацийте също клапана за бензиновите пари и пробив във вакумните маркучи

П. П. Далаверата със изолирбанда и аванса е мой пиниз помогна на доста хора в поло форума мисля.
Радвам се за колегата Маслинков че се е оправил с оборотите
Това е за пълната инжекция.


Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Petkovski » Сря 29 апр 2009 19:32


Колеги някой знае ли как се обучава дросела със VAG-COM Голф 4 AKL мотор :?:


Потребителски аватар
kindera
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот kindera » Сря 29 апр 2009 20:00


http://wiki.ross-tech.com/index.php/Thr ... nment_(TBA Аз съм с AHW и при мен е 98 група ,то на повечето Magneti е така , но при теб може и да е по различно...пробваи има няколко варианта.


Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Petkovski » Пет 01 май 2009 10:22


kindera написа:http://wiki.ross-tech.com/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA Аз съм с AHW и при мен е 98 група ,то на повечето Magneti е така , но при теб може и да е по различно...пробваи има няколко варианта.

:да: Благодаря, след обучение на дросела при студен мотор оборотите на мотора са точно 920, остава проблема при загрял мотор оборотите танцуват както си искат в смисал работи на 800 за момент паднат на 760 после пак на 800 следващите 5 минути може да не направи така AKL мотор- :screwy. Няма грешки във конторлера на мотора, незнам къде да се насоча..... Някаде из постовете срешнах че проблема може да е от маркуч на сервото нека колегата да покаже кои точно маркуч е сменил. При мен са сменени гарнитурата на всмукателния колектор, свещи, кабели..


XmUrF
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот XmUrF » Пет 01 май 2009 11:02


Batmirko написа:имам един такъв въпрос, при мен лично няма сериозни отклонения от 800 оборота в момента, но се наблюдава при пускане на педала на газта когато е в някакви обороти, претриса яко, ако я форсирам на празен и задържа в момента който едвам пусна педала и оп 500-1000 оборота на долу, при вас има ли го този момент?


Колега моето положение е горе долу подобно. Сутрин пали, докато е студена проблеми няма и после оборотите варират съвсем леко в рамките на 20-30. Стрелката на оборотомера седи точно под 800 оборота и почти не се мърда, много рядко може да се забележат там колебания. На ВАГКОМ показваше вариране между 780-800 оборота. Ако пусна климата стрелката отива малко над 800 оборота и двигателя работи по-равномерно, даже май няма никакви колебания. Само че ако както съм спрял подам съвсем леко газ и после пусна и почват едни отклонения - 600-800 и така няма спирка, много бавно и трудно ги нормализира, трябва да подам малко газ на по-високи обороти и да пусна, и тогава се връщам пак на старото положение.

Случвало ми се е и два пъти както си вися по светофарите колата да почва да тресе/вибрира... много леко и фино все едно някой вътре се клати на седалката, такова е усещането, като промяна в оборотите няма! Но това е до следващия светофар и ми се е случвало през 3-4 месеца по веднъж. Даже не знам дали има връзка между двете. При мен обаче и гофрираният маркуч за въздуха е скъсан там където е връзката с картерните изпарения и е облепен с изолирбанд. Уж не дърпа въздух ама знам ли.

Така като чета тук тия обороти може да се менят от хиляди работи и май е доста трудно изолирането на конкретния проблем. Някой замислял ли се е за дроселова клапа от ибей? Аз намерих някаква от Англия уж която заедно с доставката ще излезне около 200 лева. Само че не я знам каква марка е, не е на Фолкцваген(въпреки че в началото пише, че е, после в описанието пише че си е aftermarket) и се чудя дали си заслужава рискът.

http://cgi.ebay.com/Audi-VW-Seat-Skoda- ... 1|294%3A50



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 298 госта