Batmirko написа:имам един такъв въпрос, при мен лично няма сериозни отклонения от 800 оборота в момента, но се наблюдава при пускане на педала на газта когато е в някакви обороти, претриса яко, ако я форсирам на празен и задържа в момента който едвам пусна педала и оп 500-1000 оборота на долу, при вас има ли го този момент?
Колега моето положение е горе долу подобно. Сутрин пали, докато е студена проблеми няма и после оборотите варират съвсем леко в рамките на 20-30. Стрелката на оборотомера седи точно под 800 оборота и почти не се мърда, много рядко може да се забележат там колебания. На ВАГКОМ показваше вариране между 780-800 оборота. Ако пусна климата стрелката отива малко над 800 оборота и двигателя работи по-равномерно, даже май няма никакви колебания. Само че ако както съм спрял подам съвсем леко газ и после пусна и почват едни отклонения - 600-800 и така няма спирка, много бавно и трудно ги нормализира, трябва да подам малко газ на по-високи обороти и да пусна, и тогава се връщам пак на старото положение.
Случвало ми се е и два пъти както си вися по светофарите колата да почва да тресе/вибрира... много леко и фино все едно някой вътре се клати на седалката, такова е усещането, като промяна в оборотите няма! Но това е до следващия светофар и ми се е случвало през 3-4 месеца по веднъж. Даже не знам дали има връзка между двете. При мен обаче и гофрираният маркуч за въздуха е скъсан там където е връзката с картерните изпарения и е облепен с изолирбанд. Уж не дърпа въздух ама знам ли.
Така като чета тук тия обороти може да се менят от хиляди работи и май е доста трудно изолирането на конкретния проблем. Някой замислял ли се е за дроселова клапа от ибей? Аз намерих някаква от Англия уж която заедно с доставката ще излезне около 200 лева. Само че не я знам каква марка е, не е на Фолкцваген(въпреки че в началото пише, че е, после в описанието пише че си е aftermarket) и се чудя дали си заслужава рискът.
http://cgi.ebay.com/Audi-VW-Seat-Skoda- ... 1|294%3A50