Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Golf 3 2.0 AGG - пали трудно и прекъсва на бензин?
Колата започна да пали от третия път сутрин на бензин.все едно не и стига горивото.При каране ва бензин като и подам газ спира е все едно не и стига горивото и прекъсва на тласъци.Понякога както си работи и гасне.После пак си пали.Колата има газов инжекцион и на газ няма проблем върви си, но се е случвало да угасне и на газ.СМених бубина, не е от нея.Свещите са нгк на 15 000 км, нови кабелиПомагайте!!!
Последна промяна от Daniel Kuntov на Вто 31 яну 2017 8:32, променено общо 1 път.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Колеги датчика на коляновия вал е с нарушена изолация и е пред скъсване.В това ли да е проблема?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13442
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Daniel Kuntov написа:Колеги датчика на коляновия вал е с нарушена изолация и е пред скъсване.В това ли да е проблема?
Да това е. При намокряне - гаснене. .
При повреден няма палене /освен с кибрита /
За проблемите на бензин -започни от най- лесното -смяна на горивен филтър, измерване на налягането преди рейката, оглед на канистъра за пукнатини ,на маркучите. Може и затлачена цедка на смуктеля в резервоара. А колко гориво поддържаш в резервоара и доливаш ли?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Сменяй датчика,обаче вземи оригинален,че китайските от 50-60 лв работят по няколко месеца и се почва с проблемите.
Аз вземах от Тех-ко преди две години на VDO за 110 лв мисля със холограми и т.н. и нямам ядове.При мен се получаваше едно придърпване и оборотомера падаше рязко,от там го хванах,че е датчика.
Аз вземах от Тех-ко преди две години на VDO за 110 лв мисля със холограми и т.н. и нямам ядове.При мен се получаваше едно придърпване и оборотомера падаше рязко,от там го хванах,че е датчика.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Мерси колеги.Утре ще го прочетем и ще видим какво ще каже.Ще сменя темп. датчик днес че има един нов за проба.Пък дано да вземе да пали по лесно сутрин
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13442
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Daniel Kuntov написа:Мерси колеги.Утре ще го прочетем и ще видим какво ще каже.
На к. вал не записва грешки за да се четат.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
При откачен темп. датчик колата спира да забива и пали по лесно.Някакви идеи колеги?Мисля днес да пробвам с оригинален датчик на хела,че тоя топран не ми вдъхва доверие.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13442
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Daniel Kuntov написа:При откачен темп. датчик колата спира да забива и пали по лесно.Някакви идеи колеги?Мисля днес да пробвам с оригинален датчик на хела,че тоя топран не ми вдъхва доверие.
Ако намериш евтин донор от морга / по-нов набор/ ще е доста по- евтино от този от магазина.
А измери ли показнаията / омовете на датчика при различни температури и дали са в час ? Свален датчик в съд с гореща вода , термопметър и омметър и 90 гр - Х омама и така надолу . В Аутодатата има таблица с омовете на датчика при различни темератури. Мултицета с нова батерия да е ,че при изтощена дава грешки.
П.П. Обаче за кой темп. датчик става въпрос ?? Този на кутията на възд. филтър / за темп. на входящия въздух/ или за този на фланеца дето е двоен датчик при някои ???
Последна промяна от kris11 на Нед 29 яну 2017 19:15, променено общо 1 път.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Не съм в час с тоците.Но намерих оригинален датчик за донор и ще се пробва.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Ми не е от датчтчика на водата, а на диагностика излиза само той.Смених с 2 други и е същото.Побърках се вече.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Проблемът ти е в горивото - било то бензинов регулатор или помпа (по-вероятно).
Трудното диагностициране с ваг-ком на абф-ска електроника го оставям без коментар.
Трудното диагностициране с ваг-ком на абф-ска електроника го оставям без коментар.
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Не е излъгали са ме.Просто е ремапнат компа
- Daniel Kuntov
- Мнения: 820
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 18:29
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: GTI 2.0 8V AGG
Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Bai Sando написа:Сменяй датчика,обаче вземи оригинален,че китайските от 50-60 лв работят по няколко месеца и се почва с проблемите.
Аз вземах от Тех-ко преди две години на VDO за 110 лв мисля със холограми и т.н. и нямам ядове.При мен се получаваше едно придърпване и оборотомера падаше рязко,от там го хванах,че е датчика.
Колега при теб преди да смениш датчика имаше ли трудно палене сутрин
?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13442
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Daniel Kuntov написа:Не е излъгали са ме.Просто е ремапнат компа
Не знам още колко са те излъгали.
Не си с Кан Бус протокол за лесно препрограмиране.
Компа е дърт , Е прома е запоен на платката.Трябва да се свали с измукваща помпа ,нов е-пром и да се запои или да се запои цокъл и на него е-прома. Ако е пипано по платката на компа - проблеми
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 3 2.0 АГГ проблем на бензин
Daniel Kuntov написа:Bai Sando написа:Сменяй датчика,обаче вземи оригинален,че китайските от 50-60 лв работят по няколко месеца и се почва с проблемите.
Аз вземах от Тех-ко преди две години на VDO за 110 лв мисля със холограми и т.н. и нямам ядове.При мен се получаваше едно придърпване и оборотомера падаше рязко,от там го хванах,че е датчика.
Колега при теб преди да смениш датчика имаше ли трудно палене сутрин
?
Да имах проблем и то баш на Калояново на събора
Преди това ми придърпваше както ти обясних.Но сутрин не съм имал проблеми понеже това се случи лятото.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта