Здравейте.
Колата е Голф 3, ABF мотор. При студен мотор колата има отлична динамика... но до момента, в който се покара 15 минути градско и достигне нормална температура, започва да губи мощност, към 5к оборота има едно придърпване, става много мудна. Диагностиката отчете температурен датчик на главата, който беше подменен.
След четене по чуждестранни форуми попаднах на информация за IAT сензора, който мери температурата на постъпващия въздух, намира се след филтърната кутия, преди дросела. След като изключих временно датчика, двигателят осезаемо подобри динамиката си. Сложих друг работещ датчик, но колата отново поумря.
Някакви идеи какво се случва ако се кара постоянно с изключен сензор? Евентуално решение на проблема.
Предварително благодаря.
Golf 3 2.0 ABF - проблем с IAT сензор
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Вто 09 май 2017 14:08
- Автомобил: Golf2
- Двигател: 1990 RP
Re: Golf 3 2.0 ABF - проблем с IAT сензор
Здравей, колега. Закачи колата на диагностичен кабел и прочети информацията относно сензорите. Най-вероятно някой сензор не дава вярно показание. Диагностичният кабел струва 15лв - китайски.
Re: Golf 3 2.0 ABF - проблем с IAT сензор
Така ще направя.
Можете ли да ми потвърдите дали това е буксата за диагностика?
Предполагам, че сиво - бялата жичка е за K Линията, а останалите две са за плюс и минус?
Можете ли да ми потвърдите дали това е буксата за диагностика?
Предполагам, че сиво - бялата жичка е за K Линията, а останалите две са за плюс и минус?
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf 3 2.0 ABF - проблем с IAT сензор
Коя година е голфа?Трябва да имаш букса зад капачето в ляво от радиото.
Re: Golf 3 2.0 ABF - проблем с IAT сензор
Уж 97 - ма е двигателят, моторът е присаждан, така че буксата не е там.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 225 госта