голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
- martin.pavlina
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 окт 2018 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
Здравейте, имам следния проблем със голф 4 1.8 125 коня. Съединителят ми отделя много горе и като тръгна със малко повече газ мирише на феродо. Почти винаги при превключване на 1 влиза трудно и трябва да включа първо 2 и после 1, трудно се наема просто не ми харесва как върви.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
Дано минеш само с смяна на феродов диск
- martin.pavlina
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 окт 2018 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
И когато загрее като пусна парното излиза нещо като пара и малки боклуци и цялото табло става в прах
И днес пробвах като включих на 5 със дръпната ръчна и угасна после на 3 и колата тръгна със малко зор но тръгна
И днес пробвах като включих на 5 със дръпната ръчна и угасна после на 3 и колата тръгна със малко зор но тръгна
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
Щом на 3 тръгва значи съединителя е ОК но не ти държи ръчната. Щом на 1 не влиза но влиза след като си бил на 2 и минаваш на 1 това означава че синхронизатора на 1 е свършил.Пробвай на задна при работещ двигател дали хърка и малко да отпуснеш жилото на съединителя /ако е с жило/.
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
Щом мирише е за смяна феродовия диск. В Пловдив ги рециклират. За първа може да потърсиш във форума как се регулира лоста. Като махнеш маншона на лоста, долу има ограничител за първа и задна. Мисля, че като дръпнеш наляво за първа до ограничителя трябва да остават 2мм, мерих го със свредло. Правих го преди 5-6 години на Г4 1.6 и се получи много добре. Съединителят зацепваше много горе, но не миришеше смених феродов и притискател /не бяха за смана можеше да кара поне още 50000км, колата беше на реални 140000/, след 10000км пак започна да зацепва горе. Успех!
- martin.pavlina
- Мнения: 5
- Регистриран на: Вто 30 окт 2018 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
това за 1 днес го оправих но днес го карах при студен двигател дърпа мн. добре но загрее ли не варви така тръгвам да вартя гуми няма я никаква мн. малко ще го сменя да видим пак ли ще е така но ме дразни парното като го пусна и излиза нещо като пара и малки парченца боклучета и цялото табло става на прах
-
- VW експерт
- Мнения: 12833
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
Приготви 200лв,поне.
Тече ти радиаторчето на парното.
И клапите са ти пътници.
Тече ти радиаторчето на парното.
И клапите са ти пътници.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 350
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: голф 4 1.8 125 к.с. - съединителят отделя високо
...и ти се разпада филтъра също.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта