Здравейте колеги, Преди 7 месеца сменях гарнитура на главата като с гарнитурата бяха сменени радиатор термостат и фланец на термостата. Известно време след смяната колата започна да държи по висок градус(95°-100°) като си мислех че това е от перката поради това че имах проблем с нея. Последва смяна на перката но температурата си остана висока. Майстора който направи ремонта на гарнитурата ми каза че това може да е от датчик но в последствие се оказа че термостата изобщо не е отварял на време и в това време се появиха и симптомите на издухана гарнитура ( загуба на антифриз, надуване на маркучи, пушене на бял дим от ауспуха и появата на пяна в казанчето за водата при работа на двигателя). Та въпросат ми е има ли,макар дори и малка, вероятност това да се получава от незатегнити или разхлабени болтове на главата.
П.С. колата никога не е дигала повече от 100°
VW Golf MK3 1992 1.4 ABD - проблем с гарнитура на главата
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: VW Golf MK3 1992 1.4 ABD - проблем с гарнитура на главата
В погрешна посока си тръгнал. Проверка на термостата,и водната помпа като за начало.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 02 дек 2020 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Golf MK3 1992 1.4 ABD - проблем с гарнитура на главата
Водната помпа беше гледана при смяната на гарнитурата а като следяхме за градусите термостата отваряше но по късно затова се съгласихме с това че датчика може да лъже.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Golf MK3 1992 1.4 ABD - проблем с гарнитура на главата
А болтовете на главата? Нови или сложихте старите?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 216 госта