Добър вечер! Искам да попитам някой имал ли е този проблем?Сутрин колата пали от раз! Обаче малко като позагрее и угасва уредите по таблото започват да подскачат километража се анулира всички лампи светват.
При повторен опит за палене колата пали и пак угасва и обортомера замръзва на 500 оборота.по някой път го прави и като подам рязко газ. Като поседи 10-15 минути пали и пак след 10 -15 километра пак угасва.колата е голф 4 .1.4
На диагностиката показа само грешка 01314 - Engine Control Module
Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 24 апр 2021 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Последна промяна от kaloqn1415 на Съб 24 апр 2021 22:45, променено общо 1 път.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16285
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 проблем
оправи заглавието на темата по шаблон
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Малко тъп въпрос, защото колата е 1.4
Колата има ли чип, нещо да е пре-флашкан компа или ре-мапван ?
Защото тази грешка е по кан комуникацията, демек всички компоненти който си говорят по кан комуникация с компа или компа с тях могат да ти направят тази мизерия...
Други грешки няма ли? За да ни подскаже къде да търсиш проблем .. ?
Според мен имаш студени спойки в скоростомера, защото на студено спойката се е свила и прави контакт. Като загреят компонентите на платката там примерно дисплей, стабилизаторите на ток и др неща. Спойката от топлината се разширява и до там. Започват проблемите. Аз първо щях да търся проблема там.
Колата има ли чип, нещо да е пре-флашкан компа или ре-мапван ?
Защото тази грешка е по кан комуникацията, демек всички компоненти който си говорят по кан комуникация с компа или компа с тях могат да ти направят тази мизерия...
Други грешки няма ли? За да ни подскаже къде да търсиш проблем .. ?
Според мен имаш студени спойки в скоростомера, защото на студено спойката се е свила и прави контакт. Като загреят компонентите на платката там примерно дисплей, стабилизаторите на ток и др неща. Спойката от топлината се разширява и до там. Започват проблемите. Аз първо щях да търся проблема там.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 24 апр 2021 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Само тази грешка ми изкарва след като угасне километража се анулира и световнат всички крушки все едно съм свалил климата на акумулатора и пак съм я сложил.
Забравих да спомена че колата не е бърникана по компютъра няма чипове и други такива.
Забравих да спомена че колата не е бърникана по компютъра няма чипове и други такива.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
kaloqn1415 написа:Само тази грешка ми изкарва.Забравих да спомена че колата не е бърникана по компютъра няма чипове и други такива.
Аз имах предвид, дали има други грешки във всички модули дали е абс, дали е климатроник-климатик, центално закл и др.
Но по принцип щом така неадекватно ти работи скоростомера започни първо с него.
Според мен имаш студени спойки вътре по платката или имаш проблем с кабелите на кан шината от скоростомера до комп на колата.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 24 апр 2021 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Нямам други грешки това ми излиза като пусна за всички системи на колата.грешката излиза в теста на engine Chek
В измервателните уреди нищо не излиза нито ABS нито емобилаизер днес ще отворя таблото да го погледна
Прегледах релетата под таблото. На релето за бензиновата помпа му бяха посинели крачетата явно грее много.
В измервателните уреди нищо не излиза нито ABS нито емобилаизер днес ще отворя таблото да го погледна
Прегледах релетата под таблото. На релето за бензиновата помпа му бяха посинели крачетата явно грее много.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Значи ти ги намира като модули АБС, Иммо, и др компоненти но няма дрешки.
За релето много голям ток минава през него или има слаба връзка.
При мен на голф 3 за нагревателя под моното 30А бушон а релето е 40А,
а на релето бяха яко нагорели контактите но вътре контактната му система беше ок просто слаба връзка и стегнах клемите....
За релето много голям ток минава през него или има слаба връзка.
При мен на голф 3 за нагревателя под моното 30А бушон а релето е 40А,
а на релето бяха яко нагорели контактите но вътре контактната му система беше ок просто слаба връзка и стегнах клемите....
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 24 апр 2021 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Да намира ги но няма грешки.сега пробвах пак и като я исфорсирарам до 3000 оборота и пак така прави.угасва не иска да запали чакам 10 минути пали работи малко и пак така угасва.
- iliqn93
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 19 май 2012 10:56
- Автомобил: Audi A3 8L
- Двигател: AGU 150Hp 1997
- Местоположение: Мездра
Re: Vw golf 4 1.4 проблем с токовете към ecu
Я дай лог файл от диагностина от всички компоменти да видим за какво става на въпрос.
И евентуално на живи данни виж там сложи да следи примерно налягане в горивната рейка , датчик колянов вал, разп вал.
И евентуално на живи данни виж там сложи да следи примерно налягане в горивната рейка , датчик колянов вал, разп вал.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта