Дейонизирана вода,пропуснал съм първите букви от телефона, изолзва за ютии ,инак от обикновенната при нагряване се отлага варовик и се запушват каналите.
https://www.vinar.bg/products/materiali ... irana-voda
Golf MK4 AKL
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 AKL
muns61 написа:С помпата надуваш охладителната система през някой от тънките маркучи на около 1 бар. Развиваш запалителните свещи и чакаш около час. Ако спада налягането в охл. система, донапомпваш. После един сяда в колата и върти на стартер, а друг гледа от кой цилидър ще излезе мъгла/течност. Ако от никъде не излезе, със силна лампа се оглежда мотора за течове. Процедурата се прави на студен мотор.
Благодаря колега
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 AKL
muns61 написа:С помпата надуваш охладителната система през някой от тънките маркучи на около 1 бар. Развиваш запалителните свещи и чакаш около час. Ако спада налягането в охл. система, донапомпваш. После един сяда в колата и върти на стартер, а друг гледа от кой цилидър ще излезе мъгла/течност. Ако от никъде не излезе, със силна лампа се оглежда мотора за течове. Процедурата се прави на студен мотор.
Колега я кажи нормално ли е когато стискам дебелия маркуч най-високия на радиатора, но на студен мотор да се чува съскане в капачката на разшерителя
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 13 апр 2021 23:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 AKL
Аз пак да питам на студен мотор когато няма налягане в системата стискам най-горния маркуч който утива към радиатора дебелия и се чува фъскане от капачката на разшерителя знам, че има клапан, но дали е нормално да фъска при стискане
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 AKL
Същия случай съм го имал с ланчата; в продължение на 10 000 км губеше антифриз докато една сутрин като завъртях не се чу едно глухо'' дум'' без да завърти мотора. При повторното завъртане запали на 3 цилиндъра и едвам се добрах до сервиза. Гарнитура на главата. Виж свещите дали са еднакви на цвят и по точно една не е ли много бяла
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ilian32 и 76 госта