Здравейте!
Имам следния проблем, който вече си мисля, че е следствие на нещо друго.
Вчера всичко си беше ОК с колата, днес сутринта паля- работи на 3 цилиндъра. VCDS казва - misfires в цилиндър 1.
Ясно ми е като цяло как да се оправи - свещи, кабели и накрая пак ще сменя бобината, но не това е проблемът.
Проблемът ми е, че това се случва може би на всеки 2-3 години.
Предишния път имаше проблеми с цилиндри 2 и 3, като не беше постоянно, а периодично си се прецакваха и е особено забавно като си в Джъмбо на бул.България и се опитваш да излезеш от подземния паркинг, но... само се опитваш
Та, въпросът ми е, каква може да е причината толкова често да ми заминават комутаторите (тъй като той е вграден в бобината) на бобините или самите бобини? От къде идва кабелът, който влиза в бобината и кой контролира и определя какво точно да й прати и възможно ли е да имам проблем с този източник?
Друго допълнитлено нещо - карам колата от 10 години вече. 3-4м след като я купих се появи едно притрисване/придръпване. От тогава до сега така и не успяме да намерим каква е причината, а пообиколих доста майстори. Та си мисля- възможно ли е да са свързани някак си двете неща?
Благодаря на отзовалите се предварително!
Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
- tdi fen
- Мнения: 4257
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
хубави свещи и новa бобина тази кола е на 21 години бобините са са консуматив,които има определен ресурс
Последна промяна от tdi fen на Пет 18 юни 2021 18:36, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12804
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
Я счупи металните части на лулите.И пробвай как е.
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
tdi fen написа:хубави свещи и новиви бобина тази кола е на 21 години бобините са са консуматив,които има определен ресурс
Свещите ги сменям през масло. Кабелите са на 2г. Гледайки ексела (че си записвам всичко там) последната смяна на бобината е била преди 4г точно, та май си е време отново.
Zdravko Zankov написа:лулите.И
Чувал съм и за този вариант, но ако е от тях, предпочитам да ги сменя. Вече поръчах бобина, довечера ще я сменя, ако не се оправи, ще са кабелите на ред. Като цяло ми беше интересно дали бобините наистина са си консуматив или има нещо нередно при мене, което ги гори/дефектира.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
Ами консуматив са си ,постоянно работят и се износват ,както свщите и кабелите
- tdi fen
- Мнения: 4257
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
по принцип,ако сменяш бобината е хубаво да смениш и свещи и кабели чувал съм ,че кофти кабели може да прецакат бобината афтърмаркет кабели ги дават 60к км да се сменят свещите също
-
- VW експерт
- Мнения: 12804
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
За свещите е много 60000км.
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
Здравейте!
В този случай се оказа кабел, подмених ги заедно със свещите и вече мърка.
Все пак ето я и моята статистика:
Кабели/бобина - подмяна се налага на 3-4г.
Свещи - аз лично ги сменям през масло, т.е. на всеки 20К км.
Поздрави и услешна седмица!
В този случай се оказа кабел, подмених ги заедно със свещите и вече мърка.
Все пак ето я и моята статистика:
Кабели/бобина - подмяна се налага на 3-4г.
Свещи - аз лично ги сменям през масло, т.е. на всеки 20К км.
Поздрави и услешна седмица!
-
- VW експерт
- Мнения: 12804
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 2000 1.6 APF - misfires
Моя опит с 2.0,но е горе-долу същия двигател,смяната е на 35000.На 40000 вече го има типичното заостряне на централния полюс.Над 40000 започва да прехапва,и да записва липса на запалване.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта