Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Здравейте, проблемът е следният: при продължителен предстой(поне 6 7ч и нагоре) при завъртане на ключа или нищо не се случва първият път освен стартера да завърти или пали ама някакво доста неравномерно и изравнява оборотите до 2 3 секунди или пали и гасне след разтрисане. Обикновено при второто завъртане на ключа вс е добре. Пали си сеедно не е било. В някои редки случаи и то обикновено като е топло си пали добре от първият път, но това обикновено съм забелязал е когато колата е доста топла имам предвид стояла е на слънце. Колата има АГУ. Дроселът е изчистен и адаптиран. На всеки няколкостотин км ми излиза и грешка за бедна смес. Преди съм я карал на газаджия за тая грешка и ми каза ,че била ок настройката и нямало как да не се показва. Възможно ли е да е от изпускане на газ от газовите дюзи или бензиновите. При изчистване на грешката е същото ,та предполагам не е от нея.
- tdi fen
- Мнения: 4252
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
налягане бензинова помпа проверете
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
На мен този номер ми го правеше при прецакана мембрана на изпарителя. Изпускаше газ във вакуума, но грешките които записваше са богата смес и проблем с вакуумите. Проблема го хванаха чак когато стана нетърпимо да се шофира. Вакума на изпарителя се проверява лесно.
Другото е да имаш проблем с гарнитурата и да пълни цилиндър.
Трети вариант е да са прецакани адаптациите. Ама там не съм много на ясно.
Четвърта възможност е да имаш проблем с вакуумите и да смуче въздух от някъде.
Намери си някой да ти направи една добра диагностика на газ и на бензин.
Другото е да имаш проблем с гарнитурата и да пълни цилиндър.
Трети вариант е да са прецакани адаптациите. Ама там не съм много на ясно.
Четвърта възможност е да имаш проблем с вакуумите и да смуче въздух от някъде.
Намери си някой да ти направи една добра диагностика на газ и на бензин.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Айде да тръгнем по лесния и евтин начин.
Бедната смес е ясна,АГУ-то е ошашкало компютъра.
Карай на бензин 150-200км да се адаптира.
Това палене,както го описваш е симптом на замърсени бензинови дюзи.
Шибни една свестна добавка и я разтъркай тая кола в различни оборотни режими.
Ако пуска газ през спукана мембрана при дълъг престой ще запали лесно,газта се изпарява.
Бедната смес е ясна,АГУ-то е ошашкало компютъра.
Карай на бензин 150-200км да се адаптира.
Това палене,както го описваш е симптом на замърсени бензинови дюзи.
Шибни една свестна добавка и я разтъркай тая кола в различни оборотни режими.
Ако пуска газ през спукана мембрана при дълъг престой ще запали лесно,газта се изпарява.
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Ако е от налягането на помпата няма ли при подаване на контакт 2 3 4 пъти да си направи налягането и да запали? Пробвал съм го като изчаквам по няколко сек между подаването на контакт и никаква разлика.
Мога ли сам да си проверя вакуума на изпарителя или ми трябва специфичен инструмент?
Не ми е показвала богата смес никога. За гарнитурата предполагам нямам проблем тъй като антифриза не намалява ,а ако смуче въздух няма ли да се получи засмукване и при второто палене което обикновено е безпроблемно, въпреки ,че на моменти е малко по-изфорсирано, смисъл отива към 1000об ,а стандартно я дават май около 700, но не е нищо фрапиращо. За адаптациите ме съмнява ,че може и да има нещо но последно ходих при газаджия преди около 2 месеца и като я свърза веднага каза ,че вс е ок и няма дори грешки. Газовото е Агис и повечето газаджии не се занимават с такива, а тея дето намерих са все заети с някви таксиджии и ми казват да я оставя и като се освободели щели да я видят ама ми казват че може да минат няколко дена...
Това палене ако е симптом на замърсени дюзи няма ли да влияе при всяко палене ,а не само при първото?Дюзите ппц отдавна се каня да ги сваля и да ги чистя. Гледам доата клипчета има из нета как ги чистят като пръскат спрей за карбуратори докато са свързани към акумулатор. Добавка за почистване никога не съм слагал тъй като на доата места съм чувал и чел че вдига мръсотията от резервоара и после може да стане по-зле.
Мога ли сам да си проверя вакуума на изпарителя или ми трябва специфичен инструмент?
Не ми е показвала богата смес никога. За гарнитурата предполагам нямам проблем тъй като антифриза не намалява ,а ако смуче въздух няма ли да се получи засмукване и при второто палене което обикновено е безпроблемно, въпреки ,че на моменти е малко по-изфорсирано, смисъл отива към 1000об ,а стандартно я дават май около 700, но не е нищо фрапиращо. За адаптациите ме съмнява ,че може и да има нещо но последно ходих при газаджия преди около 2 месеца и като я свърза веднага каза ,че вс е ок и няма дори грешки. Газовото е Агис и повечето газаджии не се занимават с такива, а тея дето намерих са все заети с някви таксиджии и ми казват да я оставя и като се освободели щели да я видят ама ми казват че може да минат няколко дена...
Това палене ако е симптом на замърсени дюзи няма ли да влияе при всяко палене ,а не само при първото?Дюзите ппц отдавна се каня да ги сваля и да ги чистя. Гледам доата клипчета има из нета как ги чистят като пръскат спрей за карбуратори докато са свързани към акумулатор. Добавка за почистване никога не съм слагал тъй като на доата места съм чувал и чел че вдига мръсотията от резервоара и после може да стане по-зле.
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
За изпарителя ти трябва маркуч 5 мм и чаша/шише с вода. проверява като му извадиш маркуча от изпарителя, на негово място слагаш другия, а края го пъхаш в чашата с вода. Ако има мехури е мембраната на изпарителя. Като извадиш маркуча ще почне да смуче въздух и да придърпва. Може и да ти набие грешка за бедна смес, та да не те притеснява.
Не е философия въпреки сложното обяснение.
Проблема е че може да изпуска когато е студен и прекалено малко. Тогава е много труден за хващане.
Първоначално мизерията ми я правеше при дълъг престой, после почнаха да ми играят оборотите след като запаля и накрая се сговни яко. Вакуума ми е хванат на 1-ви цилиндър и ми даваше някакви грешки за него.
Не е философия въпреки сложното обяснение.
Проблема е че може да изпуска когато е студен и прекалено малко. Тогава е много труден за хващане.
Първоначално мизерията ми я правеше при дълъг престой, после почнаха да ми играят оборотите след като запаля и накрая се сговни яко. Вакуума ми е хванат на 1-ви цилиндър и ми даваше някакви грешки за него.
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
До колкото разбирам имаш предвид маркуча за вакуум. Да го откача от колектора и да го потопя във вода ,за да видя дали мембраната пропуска газ? Ама трябва да видя с какво да затапя дупката на колектора.
Да попитам и за дюзите на газовото. До колкото съм чувал на 20хил км се сменяли някакви уплътнения в тях,а моите са на 40хил+ ,та може ли те да правят някаква мизерия?
Да попитам и за дюзите на газовото. До колкото съм чувал на 20хил км се сменяли някакви уплътнения в тях,а моите са на 40хил+ ,та може ли те да правят някаква мизерия?
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Да. Но точно за да не ти смуче боклуци, аз откачам от изпарителя и слагам друг маркуч. Ако има кой да ти помогне вакуума към колектора се запушва с ръка.
Дюзите могат да прецакат адаптациите на бензин.
Дали се прецакват зависи какви са.
ПП: Като ми изгоря едната дюза работеше на 3 цилиндъра и на бензин. Трябваше да престои 2-3мин. изгасена и тогава се оправяше.
Дюзите могат да прецакат адаптациите на бензин.
Дали се прецакват зависи какви са.
ПП: Като ми изгоря едната дюза работеше на 3 цилиндъра и на бензин. Трябваше да престои 2-3мин. изгасена и тогава се оправяше.
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Пробвах това с маркучето, но нямаше балончета. Но това беше след като е покарана, а не след като прехвърли. Обаче оставих маркучето на вакуума разкачено за една вечер и на сутринта отварям капака да го закача и веднага усетих миризма на газ... Нормално ли е така, нали газта минава от другата страна на мембраната
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Вчера свалих дюзите и ги почистих. Като цяло се очудих ,че не са зацапани както и рейката си беше доста чиста. Въпреки че от самото начало пръскаха добре поне като ги сравня с клипчета от нета. Смених и уплътненията им. За радост били стандартен размер и ги има в магазините за лагери, но ефект никакъв. Възможно ли е свещите, бобините или кабелите да имат нещо общо и да правят проблем само при първо палене? На около 40к км са и са сменяни заедно.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Аз лично не вярвам от тях да е проблемът.Особенно за 1 во палене. Аз съм със същия мотор и имах проблеми с бобината. По-точно проблема беше в комутатора. Когато загрееше,започваше да губи цилиндри,но винаги святкаше чека с грешка МИСФАЙЪР на някой цилиндър.Оставя ли е да изстине 10 мин,започваше да работи като "шевна машина" и така 2-3 км,докато загрее пак.
- tdi fen
- Мнения: 4252
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
измери налягането на бензина и дали го държи поне час
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Пробвал ли си да го покараш 2-3 дни само на бензин?
Да вдигне до 90°.
Да вдигне до 90°.
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Ами последно преди около месец я карах 70 80км само на бензин по магистрала и нямаше никаква промяна.
За налягането на помпата мисля да го оставя най-накрая тъй като според мен ако не го държи, при няколко подаванета на контакт би трябвало да го направи ,а пък ако е мн зле помпата предполагам ще си личи и при каране и едва ли не на газ ще е мн по-добре ,а разликата е минимална и то в полза на бензина :D Филтъра също го сменям на 10 15 хил км.
Не ми е показвала никакви др грешки освен бедна смес която все си обяснявах с разбъркани настройки на газовото ,но газаджията каза, че всичко е ок и въпреки това е вероятно да показва грешката заради газовото. Чувал съм ,че газовото като обогатявало -компютъра на колата обеднявал.
Замислих се да сваля свещите и да замеря разстоянието и евентуално да го коригирам малко.
За налягането на помпата мисля да го оставя най-накрая тъй като според мен ако не го държи, при няколко подаванета на контакт би трябвало да го направи ,а пък ако е мн зле помпата предполагам ще си личи и при каране и едва ли не на газ ще е мн по-добре ,а разликата е минимална и то в полза на бензина :D Филтъра също го сменям на 10 15 хил км.
Не ми е показвала никакви др грешки освен бедна смес която все си обяснявах с разбъркани настройки на газовото ,но газаджията каза, че всичко е ок и въпреки това е вероятно да показва грешката заради газовото. Чувал съм ,че газовото като обогатявало -компютъра на колата обеднявал.
Замислих се да сваля свещите и да замеря разстоянието и евентуално да го коригирам малко.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 16v aus Проблем с палене
Как ти е горивния филтър ? На мойта налягането на помпата беше паднало от 2.5 на 2.0 атмосфери и не ми палеше по-различно , нито път вървежа се беше променил. Времената на дюзите, обаче бяха по-големи. Беше преди доста години и диагностиката не я бях правил аз и не мога да кажа конкретно за тези времена. Смених бензиновата помпа в крайна сметка.
Значи след като си я карал на бензин 70-80 км няколко дни и не е имало промяна то проблема не е в газовия инжекцион. Спря ли от кранчето на бутилката газта преди да я покараш 70-80км ?
Виж температурата на антифризи на диагностика след 7-8 часов престой. Пробвай да запалиш само за пробата с откачен дебитомер. Дюзите като ги изчисти пробва ли дали няма някоя "пикаеща" дюза , която да пълни колекторите с бензин ? Също така много важно е да провериш и регулатора на налягането на бензина за спукана мембрана. Предполагам, че ти е при двигателя. Ако извадиш маркуча за вакуума и в него усетиш миризма на бензин то тогава има проблем с регулатора. Има шанс, макар и доста минимален да има проблем с контакта на релето за бензиновата помпа при палене след дълъг престой.
Значи след като си я карал на бензин 70-80 км няколко дни и не е имало промяна то проблема не е в газовия инжекцион. Спря ли от кранчето на бутилката газта преди да я покараш 70-80км ?
Виж температурата на антифризи на диагностика след 7-8 часов престой. Пробвай да запалиш само за пробата с откачен дебитомер. Дюзите като ги изчисти пробва ли дали няма някоя "пикаеща" дюза , която да пълни колекторите с бензин ? Също така много важно е да провериш и регулатора на налягането на бензина за спукана мембрана. Предполагам, че ти е при двигателя. Ако извадиш маркуча за вакуума и в него усетиш миризма на бензин то тогава има проблем с регулатора. Има шанс, макар и доста минимален да има проблем с контакта на релето за бензиновата помпа при палене след дълъг престой.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 224 госта