Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
Здравейте, климатика на колата работи при студен двигател, докато вдигне около 90градуса и спира да духа студено (колата е с климатроник). Перките въртят постоянно и компресора работи при студено палене, когато колата загрее, спират и перките и компресора. Когато дойде време за охлаждане на двигателя, перките си се включват нормално. Колата е закачана на компютър и не дава никакви грешки за датчици или нещо подобно. Майсторите в града както обикновенно са прекалено заети за да ми обърнат внимание, така че ако имате някакви идеи предлагайте, да търся проблема. Благодаря.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
зареждал ли си скоро фреон ?
май някой се е улял с количеството и изключва заради прекаленно високо налягане
трябва да се закачи на машина за климатици
май някой се е улял с количеството и изключва заради прекаленно високо налягане
трябва да се закачи на машина за климатици
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
При мен проблема е същият, тръгва климатроника ако го включа докато е студена колата и работи напълно нормално дори 150-200км каране докато не я загася. На загрял двигател не тръгва. Само че при четене ми излиза грешка за датчика за високо налягане и все се каня от миналата година да го сменя, а ме домързява, на сравнително лесно място под левия калник е.
На Шарана е 35-38 лв в Косер.
На Шарана е 35-38 лв в Косер.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
а каква точно грешка ти дава ? прекъснал, окъсен , високо налягане .....
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
Климатика си ми правеше този проблем, помислих си, че може да е от фреона, отидох и го проверих, беше намалял и човека го премери и го допълни (взе ми 20лв. за количеството което липсваше) и като запалих колата, климатика си направи същия проблем като преди дозареждането му. Казаха ми да проверя някакъв модул на перките или нещо такова. Ако е от него обаче, защо когато е студена колата ще работят перките на 1ва степен и климатика ще работи, а при загрята кола спират перките, спира компресора, спира и климатика вътре?
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
Duke_BG
а каква точно грешка ти дава ? прекъснал, окъсен , високо налягане .....
Логовете ги пазя в лаптопа с диагностиката, трябва да погледна след малко, не помня каква точно беше грешката, че последно правих
диагностика миналата година. И ще допълня поста.
това е номера на грешката.00792- a/c pressure switch (F129) 35-10-intermittent
- boar
- Мнения: 314
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
По скоро ти е датчика за високо налягане! Като загрее колата той трябва да включи 2ра скорост на перките,но ако е дал фира не го прави и от своя страна гаси компресора. Така го щади!
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: Вто 02 апр 2019 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
Има логика, интересно ми е обаче, има ли как да е от него, а да не го дава като грешка?
Утре ще взема един за проба да видим.
Утре ще взема един за проба да видим.
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
При мен след като смених датчика за високото налягане(от ауто плюс феби-48лв) проблема се оправи. Екстра хлад духа вече, проверих само нивото на фреона с уред при приятел и нямаше нужда от доливане. Под десния калник е, объркал съм горе къде съм писал ляв. Работа за 15 минути, като повече време отнема свалянето на подкалника. Остана само да изчистя грешката, че при включване мига дисплея на климатроника, но си тръгва нормално вече при загрял двигател.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф4, 1.8турбо 2000г - проблем с климатика
На контакт ако окъсиш буксата на датчика за налягане би трябвало да ти тръгне втората степен на перката на климатика.
Ако не тръгне , първо проверяваш малките бушони които са на акумулатора (ония дето се вадят а не се развиват от гайката).
Ако те са ок махаш акумулатора, след това стойката му и стигаш до модула за управление на перките
Ако не тръгне , първо проверяваш малките бушони които са на акумулатора (ония дето се вадят а не се развиват от гайката).
Ако те са ок махаш акумулатора, след това стойката му и стигаш до модула за управление на перките
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 298 госта