Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Свали капака и пръсни ремъка с тефлонов спрей и ще разбереш дали е от там.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Това "виене" може,и съм почти сигурен,че е от обтяжната ролка на пистовия ремък. Имам подобно на моята кола,но още не ѝ е дошло времето на тази ролка. Вече се продавала само тя,не е комплект с обтегач.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Аз купих от морга детайла , на който са датчика , филтъра и охладителя . Занесох го на майстор стругар , който му проби дупка до датчика (има място точно за това). Направи резба за завинтването на спирачната тръбичка , а до изхода на филтъра е 3 мм.За главата ми направи щуцер(стоманен,много малък) ,който се завива на мястото на тапата , от другата страна е със вход за тръбичка.Горе има една тръба метална по която тече антифриз , и ще пречи с около 5 мм на щуцера , но може да се сплеска с водопроводни клещи или да се отреже и да се сложи маркуч в този сектор.Маркуча ще минава под тройника да не пречи.Продават такива даже с топлоизолация.Имам познати две момчета със сервиз ,които ако им занеса тия неща ще я направят за два часа.Аз ще се мотая най малко седмица(вече съм почти на три по 20).А и ти казваш да не се занимавам с глупости. Не се знае ще има ли ефект ,тръбичката е тънка и колко масло ще подаде . Така че се чудя какво да направя.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Сипи вода на ангренажният ремъка и виж ще има ли промяна в звука. Ако да - нямаш проблем в главата. Това и пред вас можеш да го свършиш за няколко минути.
Ама да "стърже" вала в главата ще е странно. Да хлопа - да. Ама да стърже трудно. Там все пак има масло.
Ама да "стърже" вала в главата ще е странно. Да хлопа - да. Ама да стърже трудно. Там все пак има масло.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Не видях ,че е започнала втора страница.Ролката е "ина" и е на около 30 хиляди.Ще проверя това което казвате и ще пиша.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Малко объркване , писано е за пистовия ремък , направо ще купя нова ролка.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Смених обтяжната ролка на пистовия ремък.Продават само ролки("ина" , 15 лв.).Няма никакво изменение.Забравил съм да кажа , че виенето се появява когато двигателят загрее.Спрей не можах да купя , вода не ми се ще да сипвам там , но ако не намеря спрей ще сипя.
-
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Никой не казва да сипваш с кофата. Сипи в едно шише от препарат за прозорци (ако и това нямаш, направи няколко малки дупчици на капачката, да стане като ръсалка) и пръскай... То като е топло там тая вода се е изпарила след 5 мин...
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
ОК. Утре ,че сега се прибирам и съм вече на диван.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Пръсках с пръскалка от " мелио" между ролката и шаибата , така че да се намокри ремъка от двете страни. Напръсках обилно . Няма никакво изменение на звука. Ролката си е точно ,на белега ,аз я правих преди 4 Хил.км.Ремъка е на толкова.Оргиналната глава ,която смених , е избърсана до сухо ,като завъртиш вала се получава същия звук. Валът трудно се въртеше , но аз го изпилих да може да се върти.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Я пак - изпилил си вала за да се върти в главата? И после обвиняваш инженерите, че дупката за маслото е малка и няма достатъчно дебит?
Та до тук вадиш детайл по детайл. Ако беше почнал с това в началото веднага щеше да получиш съвет да си търсиш друга глава и вал. За да не се върти вала най-вероятно главата е крива и тунела на вала е крив. А с пиленето на вала си го унижщил.
Та до тук вадиш детайл по детайл. Ако беше почнал с това в началото веднага щеше да получиш съвет да си търсиш друга глава и вал. За да не се върти вала най-вероятно главата е крива и тунела на вала е крив. А с пиленето на вала си го унижщил.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Говоря за задралия вал и главата която смених.Те са е в гаража не са на колата.
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
С главата и вала(те са си комплект) , която купих от моргата съм внимавал ,като с писано яйце.Возил съм я с вала отдолу , за да не се подбие някъде , защото знам че е от алуминиева сплав.Свалял съм и слагал вала , все едно че ремонтирам часовник.Всички болтове които отвивам мия с мелио и топла вода до блясък.Изплаквам ги подсушавам и смазвам с ново масло. Ако някъде намеря наранена резба веднага поправям(имам финни пилички).Болтовете на главата съм завивал само с динамометричен ключ и по указанията.Иначе как ще измина 4 Хил. Км и ще отида до морето.
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 11:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Имам известно съмнение, че след като смукателят на маслената помпа е бил запушван, може би маслените пътища в целия мотор също са леко стеснени (също и новата глава и новия вал). Но вместо да се прокарват допълнителни тръбички, може би една хубава промивка с добър препарат ще помогне (при всички рискове с препарата, разбира се)...
Re: Бора 1,6 ср, АКЛ , 1999г- вие разпределителният вал и чукат клапани.
Сигурно е така.Колата е на над 20 години.От 2013 аз надявам се слагам само качествени масла и ги карам не повече от 5 хиляди.Когато я взех от Горубляне в нея имаше масло подобна течност и приличаше на боза.За антивриз беше синьо черна течност , с малки частици от нещо , опитвали да запушат ,че от тройника пускаше.Това промих и сложих антифриз за алуминий , но маслените пътища нито знам как , нито съм промивал. Карам я с "репсол" 10 w 40 пълна синтетика.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 211 госта