Колата е с обикновена ръчна с жила. Фабрично ги бяха натегнали повече от нормалното и хебелите на апаратите не се връщаха докрай при отпусната ръчна. За да коригирам положението трябваше да разглобя цялата пластмасария от скоростния лост назад. Това беше преди много години, може би 8. От тогава не е имало проблеми с връщането при отпускането на ръчната.
Иначе аз поне не съм чувал за Голф-6 с електрическа ръчна. Може да я има ако се поръча с асистент за потегляне по наклон, но не съм сигурен.
Частите пристигнаха при мен с изключение на десния апарат, който ще дойде в понеделник. Това, което поръчах беше Бош, но в кутиите на Бош има апарати TRW. Каквито и апарати да поръчаш в крайна сметка в кутиите има TRW. Трябва след като ги сменя да върна старите, така ми дадоха по-добра цена.
Малко извън темата, но преди Голфа имах Поло 6N. При един преглед във фирмата където работех се оказа, че няма никакви задни спирачки. Греста от лагерите беше отишла в барабаните, а отделно имаше проблем с кантара. След като ремонтирах всичко и настроих кантара колата започна да се усеща много по-приятно при спиране. Колкото и малко да е значението на задните спирачки, не е за подценяване. Ако успея постигна същото сега ще съм много доволен. Идва зима и спирачките трябва да се приведат в изрядно състояние.
Golf 6 видове и взаимозаменяемост на задни спирачни апарати и дискове
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 157 госта