голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
kalin09 сменил съм датчика за високото налягане белия който е нормално отворен и се затваря при 1,8 бара, другия е за ниското налягане е нормално отворен, и като запалиш мотора при 0,3 бара гаси лампата за маслото.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Карай си спокойно колата, сменяй и маслото с най ефтиното през 10 000 и си свиркай. При мен се случи 3 пъти при абсолютно същото положение-изкачване на Маказа от към гръцко-10 км баир и го драпам с 2000 об на 4 или трета. Като се прибрах питах гугал и ми стана лошо-1 000 теми от този форум само за тва пищене. Наляганията които сте премерили са за мн. добър мотор. Ай чао.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
aivanis написа:stefan4o правилно, на датчика за високо налягане пише 1.8 бара и е за 2000 об. При мен с тези обороти измерихме 2.5 бара както съм писал в началото. Ако мотора има проблем било то с масл. помпа, лагери или цедката на помпата е задръстена как ще постигне такова налягане?
На няколко пъти ти казвам, ще се опитам пак. Това, какво сте измерили на празен ход при топъл мотор не значи кой знае, какво. В движение нещата са други - натоварването е друго, температурата на маслото е друга - гледал съм температурата по време на магистрално каране, не го говоря ей така, да си чеша клавиатурата.
aivanis написа:Да вярно е че незнам колко е истинската температура на маслото но системата за ранно предупреждение се е включвала и след 15-20 км. пробег, но още веднъж подчертавам само при 2000 об. , тези на които е настроена да търси. При ускоряване на мотора и завишаване на оборотите всичко се нормализира.
Няма как да знаеш, да. Ще ти кажа, че на загрял мотор според зависи, колко време е работила колата може да е от 75 до 100 най-много. На магистралата достига 110-120, при мен даже 140гр. по уред. Нали се сещаш, че вискозитетът не е същият? Да, нормално е, като се подаде газ да спре да писка, все пак налягането се повишава с оборотите. Но говори за някакъв проблем, макар и в доста ранна фаза. Аз също имам ФВ и го карам, при мен не прави така.
aivanis написа:Според мен може да е нещо в кабелчето което е от датчика към таблото. Ако някъде е прекъснато няма как да замаси. Проблема е че немога да го проследя.
Не се хаби. Ако беше електрически проблем, щеше да го прави ВИНАГИ на 2000 оборота, дори и при работа на място.
А този на главата?
Калине, тая кола има два датчика и двата са на масления филтър. Бъркаш малко двигателите ми се струва (при 1.4, 1.6 моно е на главата).
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Точно така, датчиците са два върху масления филтър, един за високо 1,8 бар и един за ниско налягане 0,3 бар.
Благодаря на всички изказали мнение по моя проблем, желая ви безаварийно каране.
Благодаря на всички изказали мнение по моя проблем, желая ви безаварийно каране.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Така да ти кажа аз имах същия проблем на моя голф но мк2 90коня gu . Проблема беше разбит лагер втулки на вала който върти маслена помпа и делко 2 броя са сменят се с дорник и се сменят на свален мотор без картер маслена помпа делко ангренажен ремък . Успех с четенето
А и аз навремето питах и ходих по тесни специалисти то не беше : маслени помпи, 10 датчика ,5 масла ,лагери биелни , табло ,инсталация . И накрая едно птиче ми каза че всичко идва от 2 кръгли лачерчета за 10лв и 400лв труд смених ги и чудоооооооо колата се оправи всичко е топ
А и аз навремето питах и ходих по тесни специалисти то не беше : маслени помпи, 10 датчика ,5 масла ,лагери биелни , табло ,инсталация . И накрая едно птиче ми каза че всичко идва от 2 кръгли лачерчета за 10лв и 400лв труд смених ги и чудоооооооо колата се оправи всичко е топ
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Ник никишето благодаря за съвета, точно тази причина не бях я срещал никъде, това е нещо ново за мен. Как точно влияят тези лагери на налягането не ми е ясно, при положение че сме измерели налягане на загрят мотор 2,5 бар. при 2000 об. , при теб така ли беше налягането и как разбра че там е проблема?
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Ник никишето написа:Така да ти кажа аз имах същия проблем на моя голф но мк2 90коня gu . Проблема беше разбит лагер втулки на вала който върти маслена помпа и делко 2 броя са сменят се с дорник и се сменят на свален мотор без картер маслена помпа делко ангренажен ремък . Успех с четенето
А и аз навремето питах и ходих по тесни специалисти то не беше : маслени помпи, 10 датчика ,5 масла ,лагери биелни , табло ,инсталация . И накрая едно птиче ми каза че всичко идва от 2 кръгли лачерчета за 10лв и 400лв труд смених ги и чудоооооооо колата се оправи всичко е топ
сменят се и без сваляне на мотора
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Как?
С изрязване на левия подкалник до малко под бомбето ли?
С изрязване на левия подкалник до малко под бомбето ли?
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Това си е моя работа ,все пак с това си изкарвам хляба.
Докарай да ти ги сменя и разказвай после...
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Пак ли ти, майсторе :)
Не си наясно, колко и къде са датчиците на маслото, а иначе си много пекан.
Заключете я тая тема направо...
Не си наясно, колко и къде са датчиците на маслото, а иначе си много пекан.
Заключете я тая тема направо...
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Колега има маслена магистрала която маже вала и при товар в движение налягането пада и се включва зумер а и има едно почукване на 2000- 2200 оборота . Не се лъжи да го правих на място разликата е още 40мин за демонтаж лагерите са с отвори и трябва да са точно набити а видимостта е минимална на задния лагер към делкото .
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
stefan4o написа:Пак ли ти, майсторе :)
Не си наясно, колко и къде са датчиците на маслото, а иначе си много пекан.
Заключете я тая тема направо...
Ми пак аз ,що. Не съм каталог ,не знам на всяка бангия къде са и датчиците. Но знам какво съм правил с ръцете си. Нещо против мен ли имаш?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Да не би и делкото да не знаеш къде е?
Нищо нямам против теб, не сме конкуренция. Аз съм любител, нямаме, какво да делим :) да речем, че почти всичко сам си правя по колите, без да имам нужда от такива вълшебници, като теб.
Да добавя. Форумът е създаден с цел ВЗАИМОПОМОЩ. Не е уместно да твърдиш, че можеш и знаеш нещо, но да не споделяш. За да не ти изяде някой хляба. Ако ти е идеята да се рекламираш като знаещ и можещ, но срещу заплащане, според мен си объркал мястото. Тук всеки споделя знания и опит безвъзмездно, дори и тези с доказано име като сервизи. Гледам, че си по-стар потребител от мен би следвало да си наясно с идеята на форума.
Нищо нямам против теб, не сме конкуренция. Аз съм любител, нямаме, какво да делим :) да речем, че почти всичко сам си правя по колите, без да имам нужда от такива вълшебници, като теб.
Да добавя. Форумът е създаден с цел ВЗАИМОПОМОЩ. Не е уместно да твърдиш, че можеш и знаеш нещо, но да не споделяш. За да не ти изяде някой хляба. Ако ти е идеята да се рекламираш като знаещ и можещ, но срещу заплащане, според мен си объркал мястото. Тук всеки споделя знания и опит безвъзмездно, дори и тези с доказано име като сервизи. Гледам, че си по-стар потребител от мен би следвало да си наясно с идеята на форума.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1,8 90 к.с. ABS 92 г. - Светва датчика за маслото и се включва зумера на системата за ранно предупреждение
Хубаво е когато човек знае лекия "път" да го покаже на други ,за да не се лутат и главоблъскат .В крайна сметка тук не е за цел да се доказва някой с умения и познания ,ако някой е добър механик форума ще му е последното място където ще има нужда да се рекламира .Името му би следвало да ходи пред него на база свършена добре работа и с препоръки от уста на уста се разбира кой е човека и къде му е сервиза .Всичко останало е в стил "Ама моя татко ще набие твоя татко " :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: iliqn93 и 178 госта