Здравейте,
Преди дни взе да трака постоянно една от клапите под жабката. Разглобих и се оказа, че е заминал актуатора за рециркулация въздух купе.
Колата е 1.9 tdi 105 коня BLS 2006 и има две моторчета за контрол на входния поток - външен въздух и въздух от купето. Следните 3 снимки са на проблемния. Едната ос е пробила корпуса и също и липсват малко зъбчатки.
Питането ми е дали с този заместител на Valeo https://www.avto.bim.bg/Regulirasht-ele ... e_id=14630 ще се получи понеже гледам, че леко им се разминава формата? Някой пробвал ли е?
---
Golf 5 1.9 BLS климатроник смяна актуатор рециркулация
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Golf 5 1.9 BLS климатроник смяна актуатор рециркулация
VALEO 515065 - това е номерът на Valeo по оригиналния номер на твоята клапа.
- Прикачени файлове
-
- kgu1ca2n2vxdac4urazy.jpg (86.52 KиБ) Видяна 722 пъти
-
- wjl9ffwxzujrkxe607i4.jpg (71.22 KиБ) Видяна 722 пъти
-
- zulcyvlxkirylru1wjrn.jpg (80.4 KиБ) Видяна 722 пъти
- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Re: Golf 5 1.9 BLS климатроник смяна актуатор рециркулация
Благодаря за проверката колега.
Valeo 515064 ми изглежда абсолютно същото само с различен накрайник. Правилно ли разбирам, че и 515065 и 515064 са еднакви като моето, но с друг вид накрайници? Интересно защо не правят директен заместител.
Valeo 515064 ми изглежда абсолютно същото само с различен накрайник. Правилно ли разбирам, че и 515065 и 515064 са еднакви като моето, но с друг вид накрайници? Интересно защо не правят директен заместител.
- Gencata
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 23:13
- Автомобил: VW Golf Mk5 1.9 TDI
- Двигател: BLS 2006
- Местоположение: София
Re: Golf 5 1.9 BLS климатроник смяна актуатор рециркулация
Днес монтирах моторчето 515065. Даже явно има ревизия на формата на корпуса, но и с новата форма си пасва идеално. Трябваше да размяне накрайника с този моя разбира се и всичко стана идеално. За колегите, които сами си ги сменят само да внимават с колко пина са моторчетата, защото има с 5 (климатроник) и с 2 (климатик). Иначе на всички накрайници основите са еднакви.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта