Здравейте,
Колата е с оригиналната турбина - к03. Предстои ми подмяна само на актуатор.
Въпросът ми е става ли да се подмени, без да се сваля/разкачва турбината, някой опитвал ли е?
На пръв поглед, ми се струва,че няма да се размина, но нека да каже някой, който е минал по тоя път, за да не губя излишно време.
Мерси предварително
Голф 4 1.8т (AGU) - подмяна на актуатор
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Голф 4 1.8т (AGU) - подмяна на актуатор
Последна промяна от DaNicHeLi на Съб 05 мар 2022 0:30, променено общо 1 път.
Re: Голф 4 1.8т - подмяна на актуатор
Не знам колко е завряна турбината на 1.8Т, но ако имаш лесен достъп и виждаш всички крепежни елементи на актуатора - смени.
Обаче тук проблема е тук - турбината трябва да се стендова след такава интервенция, което няма как да стане докато е на колата. В противен случай рискуваш недонадуване или пренадуване, което може да даде доста неприятни последици в бъдещ план
Обаче тук проблема е тук - турбината трябва да се стендова след такава интервенция, което няма как да стане докато е на колата. В противен случай рискуваш недонадуване или пренадуване, което може да даде доста неприятни последици в бъдещ план
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 4 1.8т (AGU) - подмяна на актуатор
Колега май може и да успееш да го свалиш но ще се измъчиш бая . Аз засилих моя бегач остана ми к03 и други неща ако искаш пиши нещо късо ще търся
- DaNicHeLi
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 20 ное 2008 11:52
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8т (AGU) - подмяна на актуатор
Благодаря ти много за предложението , но вече купих нов актуатор. Другият уикенд ще го сменя и ще напиша какво е станало. Като цяло съм се подготвил с всички гарнитури за най - лошото
Очаквах повече хора да се включат. Тоя проблем е доста масов, с омекналата пружина на актуатора. Гледам, че повечето слагат допълнителна външна такава и си решават проблема, но аз не съм навит на тая алтернатива.
Между другото актуатор с пружина 65N, какъвто е оригинално на моята К03 не се предлага и така и не открих. Аз взех такъв като за K03s (и някои К03), който е с 85N пружина и който според мен е прекрасен вариант за чипната К03.
Очаквах повече хора да се включат. Тоя проблем е доста масов, с омекналата пружина на актуатора. Гледам, че повечето слагат допълнителна външна такава и си решават проблема, но аз не съм навит на тая алтернатива.
Между другото актуатор с пружина 65N, какъвто е оригинално на моята К03 не се предлага и така и не открих. Аз взех такъв като за K03s (и някои К03), който е с 85N пружина и който според мен е прекрасен вариант за чипната К03.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Голф 4 1.8т (AGU) - подмяна на актуатор
Провери си колектора моя беше спукан и направо изхвърлих всичко и така
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 158 госта