Здравейте колеги,
От скоро съм собственик на Джета мк2 1.8 8v, RV, 105кс автоматична скоростна кутия. Проблема е че парното и климатика не работят, няма отделно копче за включване на климатика и незнам къде да търся проблема. След като завъртя копчето на нито една степен не тръгва нито климатик, нито парно.
Ще се радвам, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да ме упъти къде да търся, защото бушоните са добре.
Благодаря!
Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Дори и последната степен ли не работи? Махни кората под джапката. Там трябва да има вентилатор за купето. Виж дали изобщо е там...
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Дори и на последната не работи, а вентилаторът е там. Проверих всички бушони няма изгорял.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Направих снимка на буксата на панела отзад.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Пробвай вентилатора дали работи директно с кабели.Ако не работи проблема е или в копчето или в резистора.Но за да не работи на високата степен според мен е копчето.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
То на снимката си личи ,че някой е отварял копчето за включване.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Да, явно някой е творил. Имаше в алиекспресс такива шалтерчета, мисля. Климатичните са по-различни - имат една степен повече.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Да, тъкмо проверих в алиекспресс има с 4 и 5пина, ще проверя пак с колко беше и ще поръчам, надявам се там да е бил проблемът. А бих ли могъл да го тествам, ако го окъся с един къс кабел през буксата дали работи или не е добра идея?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
С 5 пина ти е. Поръчвай си такова.
Провери на дебелия червен с бяло дали идват 12В при контакт. Оттам насетне ще го мислим. Ако до него идват - значи проблемът е или в суича или в самия вентилатор на купето.
Провери на дебелия червен с бяло дали идват 12В при контакт. Оттам насетне ще го мислим. Ако до него идват - значи проблемът е или в суича или в самия вентилатор на купето.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Днес взех мултицет и проверих бушоните. Оказва се, че този на климатика и вентилатора е здрав но не идва ток до там, за да бъда сигурен го смених с друг 20 ампера и разлика нямаше. След това на буксата на суитча при завъртян ключ на контакт пак нямаше никаъв ток и за съм сигурен че аз не греша замерих на буксата която е за светлината на таблото там идва(ще го покажа на снимките). Замерих и вентилатора от кабелите, но и там нищо няма. Та явно от някъде другаде идва целия проблем.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Чистачките или фровете работят ли?
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Така нищо няма да измериш на буксата на вентилатора. Там има само +12v. Сложи минусовата сонда на мултицет на маса и с плюсовата обходи всички крачета. На някое от тях трябва да има напрежение. Ако и тогава няма то търси проблема другаде. И разбира се това го прави на контакт.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Явно колегата е малко скаран с електриките ;)
На суича наистина няма минус - там е + на контакт и броят на степените - в случая 4. Замери на най-дебелия кабел - червен с бяло, а другата сонда я сложи на кафяв пин някъде по колата. Може и на малката букса за осветлението.
На суича наистина няма минус - там е + на контакт и броят на степените - в случая 4. Замери на най-дебелия кабел - червен с бяло, а другата сонда я сложи на кафяв пин някъде по колата. Може и на малката букса за осветлението.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Тези замервания за напрежение се правят с пробна лампа.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джетата МК2, RV, 1.8 1991г.- Климатик и парно не работят
Скаран съм с електриките :D
Всичко на ново взех фазомер (тестер с кабел). Закачих към купето и тествах буксата на плюса, оказа се че има ток. Тесвах всички бушони и се оказа че 10,11,12 и 18 няма ток до тях, но бушоните са добре, защото при размяна с други работят. Гледах и схемата от една тема във форума, но нещо не ми пасват по амперажи и цветове. Капачето на бушониерата я няма и затова не съм сигурен дали са правилните. Ще прикача и снимка. Сега освен да чакам суитча и ако има как да тествам дали вентилатора ще тръгне.
Благодаря много!
Всичко на ново взех фазомер (тестер с кабел). Закачих към купето и тествах буксата на плюса, оказа се че има ток. Тесвах всички бушони и се оказа че 10,11,12 и 18 няма ток до тях, но бушоните са добре, защото при размяна с други работят. Гледах и схемата от една тема във форума, но нещо не ми пасват по амперажи и цветове. Капачето на бушониерата я няма и затова не съм сигурен дали са правилните. Ще прикача и снимка. Сега освен да чакам суитча и ако има как да тествам дали вентилатора ще тръгне.
Благодаря много!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 209 госта