Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Irnik
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Irnik » Чет 25 май 2023 14:12


Мотор глъхне при достигане на някакви обороти от недостиг на гориво . При тебе не е така , по скоро е от центровката /момента на запалване /. Центровката е ОК , ако мотора има стабилни , ниски и високи обороти /стабилно работи на празен ход , така и силно форсиран/ . По горе е описано как се прави . Може да отбележиш положението на делкото и да го врътнеш наляво , надясно , да видиш дали ще се стабилизират оборотите , или закарай на майстор ако не си се занимавал с такива работи. Повечето от нас караме стари коли /на стотици хил./ , затова като се купи първо трябва да се премери компресията /показва дали мотора е здрав / и след това се прави всичко останало /описаното по горе / . Дано да не от това , но при загуба на компресия от износени сегменти свещите зацапват . Твърде вероятно е от центровката , мотора да загрява .




Irnik
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 08 апр 2023 22:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Irnik » Чет 25 май 2023 14:25


За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .


TheEx0rcist
Мнения: 15
Регистриран на: Пет 25 ное 2022 21:28
Автомобил: Golf 3
Двигател: 2E

Re: Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот TheEx0rcist » Чет 25 май 2023 17:12


Irnik написа:За алтернатора , при работещ двигател мериш с мултиметър напрежението на акумолатора . Трябва да е 13-14 волта и на празен ход и на по високи обороти . За тока , включи фарове , вентилатор парно , на празен ход и пак премери с мултицета /13-14 волта , трябва да ги има / .


Замерен!
На празен ход и на обороти - 14.27 волта без никакви колебания. Стоят си така.
Включени къси и вентилатор на последна степен - 13.85 волта без колебания

EDIT EDIT EDIT... Слава богу ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!

Таааааааа.... За съжаление никой не спомена да прегледам системата за регенериране на бензинови пари. Става въпрос за джуджавката под кутията за входящия въздух. Какво точно беше при мен?! Както по-напред в темата споменах, че колата е удряна от страната на дебитомера и е имало невероятно неадекватни манипулация колкото да я закрепят като за продан.
Долната част на кутията на въздушния филтър беше прищипала двата маркуча, които са свързани към филтъра с активен въглен. Натиснати с кутията до такава степен, че бяха чак огънати и реално абсолютно нищо не преминаваше през тях. Пооправих ги, наместих ги и в момента няма проблеми с глъхнене при подаване на газ.

Благодаря на всички включили се в разгадаването на мистерията. :drunk


Потребителски аватар
Ивайло Димов
предупреждение за БАН
Мнения: 1519
Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
Местоположение: Шумен

Re: Решено!!! Голф 3 94' 2е Обороти, гасне, гори много, загрява и още нещо

Мнениеот Ивайло Димов » Пет 26 май 2023 6:40


Супер,понякога проблемите имат просто решение но ние нямаме достъп до автомобила .Всеки се опитва да помогне на база собствен опит и знания ,но без реален контакт с автомобила наистина е трудно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 232 госта