Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Здравейте,тази сутрин реших да проверя нивото да маслото и кво да видя почити няма.След това погледнах и антифриза и кво да видя казанчето е пълно с масло догоре.Какъв може да е проблема?
- dalgia-73
- Мнения: 423
- Регистриран на: Пет 16 юли 2010 17:00
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BKC
- Местоположение: Силистра
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Гарнитура най вероятно.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Може и да е пробит маслоохладител по-малкото зло е.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Толкова много масло силно се съмнявам да е от гарнитура. Пробив в масления охладител се оказа при Passat B5.5 1.9TDI AWX мотор 131 кс.
Прочистването на сиситемата на антифриза от маслото ще е голям зор.
Прочистването на сиситемата на антифриза от маслото ще е голям зор.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Топлообменника е най-вероятно. Чистенето ще е зор. Но има препарати за целта.
Основната причина за повредата е употребата на калпав антифриз, втората след нея е пренатягане на филтъра.
Основната причина за повредата е употребата на калпав антифриз, втората след нея е пренатягане на филтъра.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
По принцип масло в охладителната система се измива със 100 грама сода бикарбонат във вода ,може да се опита в този случай няколко пъти подобна промивка .Тегаво ще е но е относително безопасен метод ,предвид че всички добавки за промиване са на киселинна основа и използването им е нож с две остриета .Да смени охладителя ,маслото ,да източи всичко от водната система,сваляне и измиване на разширителния съд .Може докато промива да свали и термостата за да върти и двата кръга .Остава въпроса с радиатора на парното и дали там промивката ще свърши работа .Но цялото упражнение ще е голяма мъка.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Ивайло, предполагам, че не си прилагал тези съвети лично.
Мазнини се чистят с основи. Обезмаслител. Фатката е после всичко да се промие с вода, да не остава алкалност.
Мазнини се чистят с основи. Обезмаслител. Фатката е после всичко да се промие с вода, да не остава алкалност.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Содата е основа :) ще свърши работа но в случая не съм сигурен .Всички известни промивъчни добавки съм им гледал състава и все на на киселинна основа ,само една на Еурол беше на база основа .Правил съм промивка за отлагания с лимонена киселина .Ако прекараш чиста водица след промивка с нещо си за да изчистиш системата уж ,има вероятност да се появи корозия .След киселина се бичи някъв лек разтвор на антифриз ,а след сода се слага лимонена киселина :)
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Ясно, не сипробвал нищо...
Чистенето на масло става с вода и обезмаслител. Моторът работи на място загрял, да отвори термостата поне половин час. После се точиу разтвора, промива се системата с вода с разкачване на маркучите, за да изтече всичко, което има препарат. После вода и се кара така поне дени се следи за мазнотии в разширителния съд. Ако няма повече, точене и антифриз.
Някои синтетики много трудно се измиват.
Чистенето на масло става с вода и обезмаслител. Моторът работи на място загрял, да отвори термостата поне половин час. После се точиу разтвора, промива се системата с вода с разкачване на маркучите, за да изтече всичко, което има препарат. После вода и се кара така поне дени се следи за мазнотии в разширителния съд. Ако няма повече, точене и антифриз.
Някои синтетики много трудно се измиват.
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Като погледнах сега антифриза видях че годността му е изтекла и съм налял без да погледна
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9TDI казанчето е пълно с масло догоре
Една кардинална грешка е наливането на евтини антифризи . Един такъв в рамките на три-четири-пет години успява да пробие радиаторче парно, топлообменник масло и т.н.
Затова, дори и на стари коли препоръчвам да се налива Г12 или Г12+ добра марка. Само плюсове и два минуса. Плюсовете няма изреждам , минусите са следните: ако има "тръгнал" радиатор, тапа , може да протече. Причината е, че минимални дупчици стоят "запушени" от мръсотия , ръжди, котлен камък . Г12/Г12+ разкарва отлаганията и отваря дупките.
Т.е. системата се пази чиста и никога повече не се запушва.
Второто е, че е по-скъп по правило.
Г12+ е една идея по-подходящ за по-старо поколение мотори .
Затова, дори и на стари коли препоръчвам да се налива Г12 или Г12+ добра марка. Само плюсове и два минуса. Плюсовете няма изреждам , минусите са следните: ако има "тръгнал" радиатор, тапа , може да протече. Причината е, че минимални дупчици стоят "запушени" от мръсотия , ръжди, котлен камък . Г12/Г12+ разкарва отлаганията и отваря дупките.
Т.е. системата се пази чиста и никога повече не се запушва.
Второто е, че е по-скъп по правило.
Г12+ е една идея по-подходящ за по-старо поколение мотори .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 242 госта