Събрах си от моргаджийски коли компоненти за заводски парктроник на Голф 5.
Само със захранването съм пред дилема. На бушониерата в купето имам два свободни слота от които мога да взема 12 волта и да сложа предпазител.
Единият е No5 през който има ток само когато колата е на контакт, а другият е No17 през който постоянно има ток.
Парктроника съм го вързал по кан с и ще се управлява по през него и не знам от къде е най добре да взема захранване.
Също така колко ампера предпазител да поставя.
Заводски парктроник Голф 5
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
- williams_vn
- Мнения: 723
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Заводски парктроник Голф 5
захранване през контакта разбира се
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Заводски парктроник Голф 5
18 30A Parking aid control module
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: Заводски парктроник Голф 5
Благодаря и на двамата.
Относно предпазителя при мен на схемата пише:
F18 (5A) Parking aid control module, но това гнездо е абсолютно празно и към него не идва никакво напрежение, така че не мога от там да взема 12 волта.
Относно предпазителя при мен на схемата пише:
F18 (5A) Parking aid control module, но това гнездо е абсолютно празно и към него не идва никакво напрежение, така че не мога от там да взема 12 волта.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта