Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Здравейте колеги,
Имам следния проблем с Джета 1.8 RV 1991автоматик. Имам я 6 месеца, но не я бях карал на повече 5км до магазина и обратно. От 4 дена има следния проблем след разходка в квартала на следващия ден не иска да пали но върти стартера, реших че бензина може да е малко и взех с една туба на следващия ден налях 5л. Запали до бензиностанция около 5км зареждам още 10л. Завъртам ключа и не пали само светва на таблото лампите, стартира не върти абсолютно нищо опитах около 4пъти. Изчаках 10мин и запали. След 30км в центъра на града преди светофар давам гас и угасва и останах на място, стартира не върти не цъка абсолютно нищо. Избутахме я с едни хора че беше в средна лента и опитах няколко пъти абсолютно нищо. След 40мин докато чаках пътна помощ реших да опитам и запали. Замерих след това акумулатора 14,2 на работещ двигател, а угасен 12,4v. Динамото е ново, кабели, свещи и делкото изглежда сменено с ново. След излитане на 2 теми подобни във форума може да е бобина или датчик на Хол до колкото разбирам, но незнам от къде да започна.
Благодаря предварително за съветите.
Имам следния проблем с Джета 1.8 RV 1991автоматик. Имам я 6 месеца, но не я бях карал на повече 5км до магазина и обратно. От 4 дена има следния проблем след разходка в квартала на следващия ден не иска да пали но върти стартера, реших че бензина може да е малко и взех с една туба на следващия ден налях 5л. Запали до бензиностанция около 5км зареждам още 10л. Завъртам ключа и не пали само светва на таблото лампите, стартира не върти абсолютно нищо опитах около 4пъти. Изчаках 10мин и запали. След 30км в центъра на града преди светофар давам гас и угасва и останах на място, стартира не върти не цъка абсолютно нищо. Избутахме я с едни хора че беше в средна лента и опитах няколко пъти абсолютно нищо. След 40мин докато чаках пътна помощ реших да опитам и запали. Замерих след това акумулатора 14,2 на работещ двигател, а угасен 12,4v. Динамото е ново, кабели, свещи и делкото изглежда сменено с ново. След излитане на 2 теми подобни във форума може да е бобина или датчик на Хол до колкото разбирам, но незнам от къде да започна.
Благодаря предварително за съветите.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Преди всичко провери клеморед аз имах подобен случай давам на контакт свети всичко помпа тръгва въртя на стартер не пали . Почнах да меря и се оказа че докато върти контакта изчезва за теста бях пуснал кабел да захраня бобината и чудо тя си пали . Друго бих ти казал да продаваш ако не от клеморед пробвай да я запалиш на позиция N на P и такъв случай имах .контактите на лоста са изядени и не замоства дебелия червено черен кабел на стартера . Друго важно на тези коли е намесата на Газаджии , алармаджии който режат кабели и ги минават през ефтини релета . И на на последно място датчик на хол бобина и бензинова помпа който дават сигнал за наближаващата им час на смърта . Успех с меренето
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Хол датчика е със сигурност. Имах същите ядове на Пасат Б3, след смяна на делкото проблема се реши
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
А как ще обясните заради хол-датчик или бобина да не може да завърти стартера?
Гасненето на светофар... да, възможно е, при все, че не бих заложил пари за тази причина.
Но невъртенето е или клеморед, или гадните шалтерчета на скоростния лост.
О, да!
Където има намесен ГАЗар - положението е криминално!
Гасненето на светофар... да, възможно е, при все, че не бих заложил пари за тази причина.
Но невъртенето е или клеморед, или гадните шалтерчета на скоростния лост.
Ник никишето написа:Друго важно на тези коли е намесата на Газаджии ,
О, да!
Където има намесен ГАЗар - положението е криминално!
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Благодаря за съветите, ще проверя тези дни клемореда. Колата няма газова уредба, но има аларма ще опитам да я разкача алармата и да пробвам да тествам клемореда. Каквото прочетох до сега в другите теми, ако е датчик на Хол ще гасене и няма да пали но ще върти а при мен когато угасна на светофара не завъртя въобще близо 40мин, след което запали от раз.
А случаят когато въртеше и не палеше имаше малко бензин и предположих,че помпата не може да засмуче и затова заредих с една туба.
Ще пиша след няколко дена като направя тестовете ако се получат.
А случаят когато въртеше и не палеше имаше малко бензин и предположих,че помпата не може да засмуче и затова заредих с една туба.
Ще пиша след няколко дена като направя тестовете ако се получат.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Аз съм чувал, че понеже стартера им е наврян в на м***** в г** се изпичал от жегата и правил подобни мизерии.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Датчик на Хол няма как да е. И аз бих заложил на клеморед.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Жена ми каташе Г2/RP/TK и този проблем със стартера не успях да открия от къде е. Като загрее и чат пат не иска да върти. Ей така на инат. Поетапно изключвах различните клеми и клемореди и блокировки и не успях да намеря от къде е проблема. Последно остана един бутон направо на за стартера и беше безотказен. Според мен може да се помъчиш, но си намери един бутон и направо за стартера.
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Внимавайте какви клемореди купувате. Преди 2 години купих клеморед Вемо за моята тройка. Почна да ми дава ядове преди месец-два. За това време колата е минала 5-6 хиляди километра. Сега взех оем, но е скъп, дано поне да е издръжлив. Струва 4 пъти колкото Вемото.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Времето се стопли и се заех да търся проблема, че последните 2 месеца си бяха сняг и дъжд яко.
Намерих бобина втора ръка и закачих кабелите, но пак няма ефект, не запали само светват лампите и това е. Оставих старата бобина в този случей.
След това разкачих червения кабел с черна линия от бобината към стартера, който е снаден с с жълта букса подадох на контакт с ключа и с един кабел към полюса директно на акумулатора и запали.
Но след една седмица реших пак да я запаля по този начин и не иска да пали. Върти но не пали.
Сега въпроса ми е как да тествам клемореда, преди да тръгна да го сменям има ли как от буксата да окъся и да видя дали всичко идва от него. Незнам кои кабели да дам на късо, защото са четири и също четох в един немски форум че автоматиците имали някакво реле, което правело проблем.
Надявам се някой да се е сблъскват и да даде съвет.
Прикачвам и снимка на буксата.
Намерих бобина втора ръка и закачих кабелите, но пак няма ефект, не запали само светват лампите и това е. Оставих старата бобина в този случей.
След това разкачих червения кабел с черна линия от бобината към стартера, който е снаден с с жълта букса подадох на контакт с ключа и с един кабел към полюса директно на акумулатора и запали.
Но след една седмица реших пак да я запаля по този начин и не иска да пали. Върти но не пали.
Сега въпроса ми е как да тествам клемореда, преди да тръгна да го сменям има ли как от буксата да окъся и да видя дали всичко идва от него. Незнам кои кабели да дам на късо, защото са четири и също четох в един немски форум че автоматиците имали някакво реле, което правело проблем.
Надявам се някой да се е сблъскват и да даде съвет.
Прикачвам и снимка на буксата.
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Здравей колега релето е доста яко през него минава силов дебели кабели и е свързан с бушон но за жалост до тук са ми спомените . Отварях го минах всички спойки наново смених 15амеров бушон и колата си палеше
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Късо не можеш да направиш понеже на контактния ключ няма маса -най -много да задействаш ел. консуматорите.Дебелият червен кабел трябва да е постоянен +.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Благодаря за информацията, взех нов клеморед и няма разлика, продължава да не пали само светят лампите на таблото. Единствено остава проблеми по токовете на скоростния лост. Ако някой има идея как да го мостирам, явно там ще се окаже цялата галимация. Благодаря
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Снимай да го видя.
P.S. Явно си поел по трудния начин.
P.S. Явно си поел по трудния начин.
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Jetta mk2 1.8 8v, RV 1991 автоматик гасене в движение
Много се набутах с тоя автоматик. Качвам снимка на кабелите към лоста. Благодаря
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта