Здравейте колеги , ако някой програма като ЕКТА или нещо подобно , търся ЕКУ за 1.8 моно с възможно най-високи обороти на празен ход.В ауто датата ми излизат 3 кода на моторите и аз имам едно ЕКУ но не знам точно от какъв мотор е
- abs
- adz
-aam
.Кодът му е 8А0 907 311 H. Харесал съм си едно друго за което човека твърди че е от 1.8 ABS с код - 1H0 907 311 L ЕКУ 1.8 моно обороти?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
8А0 907 311 H-ABS до номер на рама 1H-R-000 001
1H0907311L-ABS до номер на рама 1H-P-990 000
1H0907311L-ABS до номер на рама 1H-P-990 000
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Значи и двата са от 1.8 ABS.Но дали и 2-те ЕКУ-та са с еднакви обороти на празен ход?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Ще ти дам един жокер.
Намери пиновете на потенциометъра на дросела. Свържи към единия последователно някакво съпротивление. При мен мисля, че е 120 ома, аз съм с ел.карбуратор, оборотите ми стават към 1500. Има вероятност да стане и при теб.
Вариант 2: би трябвало да имаш пин за автоматична скоростна кутия. При мен като подам плюс на него ПХ скача с около 200 об.мин. Но трябва да се окабели до ЕКУ с едно кабелче, защото при твоята няма да го има.
Намери пиновете на потенциометъра на дросела. Свържи към единия последователно някакво съпротивление. При мен мисля, че е 120 ома, аз съм с ел.карбуратор, оборотите ми стават към 1500. Има вероятност да стане и при теб.
Вариант 2: би трябвало да имаш пин за автоматична скоростна кутия. При мен като подам плюс на него ПХ скача с около 200 об.мин. Но трябва да се окабели до ЕКУ с едно кабелче, защото при твоята няма да го има.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Говоря на изуст, ама с VAGCOM - Engine - Adaptation няма ли да мине номера?
Не знам при моното дали могат да се мърдат оборотите, честно казано.
Не знам при моното дали могат да се мърдат оборотите, честно казано.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
То и за моята кола така пише - че не може, ама ги мърдам гьотере
- bahyr
- Мнения: 557
- Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
- Автомобил: LEON ST
- Двигател: CXSA
- Местоположение: Варна
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
За Голф 3 с моно за бутване малко оборотите на ПХ се пуска + на пина на ЕКУ за "включен климатик"
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Щях да му го предложа. Но ще скочат драстично
При мен на 1.6, за да има нормални обороти на ПХ при включен компресор се искат около 1300-1400 об/мин (аз съм със 709 - който е 7-бутален). Предполагам, че при 1.8 моно ще е подобно.
При мен на 1.6, за да има нормални обороти на ПХ при включен компресор се искат около 1300-1400 об/мин (аз съм със 709 - който е 7-бутален). Предполагам, че при 1.8 моно ще е подобно.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
stefan4o написа:Ще ти дам един жокер.
Намери пиновете на потенциометъра на дросела. Свържи към единия последователно някакво съпротивление. При мен мисля, че е 120 ома, аз съм с ел.карбуратор, оборотите ми стават към 1500. Има вероятност да стане и при теб.
Вариант 2: би трябвало да имаш пин за автоматична скоростна кутия. При мен като подам плюс на него ПХ скача с около 200 об.мин. Но трябва да се окабели до ЕКУ с едно кабелче, защото при твоята няма да го има.
Аз пиновете ще ги извадя лесно от аутодатата , или ще ги прозвъня.Но те са 4 на кой точно да го вържа това съпротивление и колко ома да е?Но този вариянт не съм го пробвал.
Пробвах с 12 волта на 33 и 35 пин за климатика , оборотите се вдигнаха минимално и стана ужасна за каране - много бавно падат оборотите.
Не съм пробвал и пина за автоматичната кутия.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Калоян98 написа:stefan4o написа:Ще ти дам един жокер.
Намери пиновете на потенциометъра на дросела. Свържи към единия последователно някакво съпротивление. При мен мисля, че е 120 ома, аз съм с ел.карбуратор, оборотите ми стават към 1500. Има вероятност да стане и при теб.
Вариант 2: би трябвало да имаш пин за автоматична скоростна кутия. При мен като подам плюс на него ПХ скача с около 200 об.мин. Но трябва да се окабели до ЕКУ с едно кабелче, защото при твоята няма да го има.
Аз пиновете ще ги извадя лесно от аутодатата , или ще ги прозвъня.Но те са 4 на кой точно да го вържа това съпротивление и колко ома да е?Но този вариянт не съм го пробвал.
Пробвах с 12 волта на 33 и 35 пин за климатика , оборотите се вдигнаха минимално и стана ужасна за каране - много бавно падат оборотите.
Не съм пробвал и пина за автоматичната кутия.
Пробвай първо с пина за автоматик - трябва да ги вдигне със 100-200. Иначе за потенциометъра - при мен е 3-пинов. Намери информация за твоята кола за пиновете му и ще се ориентираш. Можеш ръчно да подаваш "газ" и с мултиметър да видиш, между кои пинове нараства съпротивлението и между кои - намаля. Не режи никакви проводници !!! Опитай с други способи да свържеш последователно резистора, за да си сигурен в резултата.
Реално идеята на тоя потенциометър е - да даде инфо на компа, когато натискаш педала за ускорение и кога го отпускаш (на двата изхода се променя обратнопропорционално съпротивлението).
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Колега ЕКУ-то на АБУ няма пин за автоматик.Ясно такива асматици автомат няма и то разбираемо.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Темата не е ли за 1.8 или аз нещо се бъркам?
Ти искаш да махнеш ЕКУ от 1.6 и да сложиш ЕКУ от 1.8, за да си повишиш оборотите ли??? Пишете ги тия неща, че човек се бърка. Няма как да знаем, каква е идеята в главата на някой.
Ти искаш да махнеш ЕКУ от 1.6 и да сложиш ЕКУ от 1.8, за да си повишиш оборотите ли??? Пишете ги тия неща, че човек се бърка. Няма как да знаем, каква е идеята в главата на някой.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Аз така и не разбрах каква е изобщо идеята на колегата за тия обороти .
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Все се каня да не пиша в такива теми, докато не се изясни авторът...
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Съб 21 яну 2017 19:44
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: ABU 1994
- Местоположение: София
Re: ЕКУ 1.8 моно обороти?
Темата е решена.Оборотите стават точно 900 с 200 ома съпротивление на пина на темп. датчик , който отива в ЕКУ-то.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anger и 36 госта