Здравейте.
Днес ходих в магазин за авточасти(живея в малък град) за тази мембрана.Като казах за нея и продавача директно каза , че я няма .Трябва да се купи целият колектор .
Питам го работите ли с украински или руски партньори и ...греда.Нека някой живущ в по-голям град опита и пише!
Лека вечер!
Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
При мене /1.6 АКЛ/ този вакум-механизъм е отстрани на колектора . Залепен е в завода и не може да се разглобява . 2013 - 2014 та година ми поискаха 50 или 60 лв. в магазина . Видя ми се скъпо /за една пластмаса/ , затова с помощта на остър нож го разглобих . Гумената мембрана беше на парчета /тънка , да не казвам като какво/. Изрязах същата от вътрешна гума за колело /при мене мембраната е плоска/. Направих две големи алуминиеви шайби от радиатори на стари телевизори и с винтове го сглобих . Стана по хубаво от оригиналното , още работи без проблем . При тебе мембраната е триизмерна , но не пречи да опиташ с вътрешна гума от колело .
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
За да не пускам нова тема, ще питам тук.
Колко е нормалното работно време на охлаждащата перка след като е изгасен двигателя?
За втори път ми се случва като изгася колата, то перката да продължава да върти в период от около 2 минути
На голф 3 перката работи към 20 секунди и спира. А тука имам чувството че акумулатора ще падне. То бива да върти ама чак пък толко време.....
Колко е нормалното работно време на охлаждащата перка след като е изгасен двигателя?
За втори път ми се случва като изгася колата, то перката да продължава да върти в период от около 2 минути
На голф 3 перката работи към 20 секунди и спира. А тука имам чувството че акумулатора ще падне. То бива да върти ама чак пък толко време.....
- Angel_
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 06 мар 2015 23:07
- Автомобил: Golf mk5
- Двигател: 1.6i BSE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 5 1.6 102 к.с. 2008г. BSE
Не е проблем, перката върти да охлади двигателя. Сега лятото в големите жеги се получават такива неща. В началото и аз се чудих, но вече не обръщам внимание. Така са направени.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 337 госта