Ангренажното колело го подменят във втория сервиз.Във първия само го дозатягат без да разберат че шпонката е разбита. По този начин белега отпред не отговаря на позицията спрямо вала. Так отпред центровката излиза но реално не. Във втория сервиз също нямаше да го хванем защото при проверката излизат нещата.След което решавам да експериментирам с майстора един зъб на пред за да видим как се държи. Той разхлабва колелото на вала и забелязва луфт на ляво и дясно около един зъб.Сваля го и и вижда че от шпонката е останала една точица и коленовия вал леглото леко разбито в единия край. Решението е ново зъбно колело с цел по точно лягане. Новото обаче имаше луфт също но по малък от разбитото легло на вала. И с уред намери горна мъртва точка и така го стегна .
Тъпа грешка на предишните . Грешка от която няма поука за съжаление а само нерви и разходи.Има грешки които учат тази не беше от тях.
Иначе както каза колегата случват се такива неща. Не търся вина на никой. Всеки които работи греши.Аз в моята работа също греша по някога.
Двигател AZD 1.6 16V бензин. 105 к.с. Ангренажен ремък зацепване.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 19 мар 2023 16:07
- Автомобил: WV Golf 4 16V
- Двигател: AZD 2001 god
Re: Двигател AZD 1.6 16V бензин. 105 к.с. Ангренажен ремък зацепване.
radotom написа:Първи въпрос: Какво ти обясниха, за това, че се е наложило подмяна на ангренажното колело на колановия.
Аз знам защо се сменя, въпроса е на теб какво са обяснили
Втори въпрос: Какво се е случило с разбитата шпонка и смененото вече колело във втория сервиз?
Разбитото колело с шпонката е в багажника на колата наложи се да го подменят с цел новата шпонка да легне по-плътно в коленовия вал не че даде голям резултат.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател AZD 1.6 16V бензин. 105 к.с. Ангренажен ремък зацепване.
vvladeee написа:Ангренажното колело го подменят във втория сервиз.
Щом е разбито леглото на шпонката в канала, може да имаш дертове, но добре, че поне колелото е сменено.
Аз за това винаги, като си човъркам колата, гледам белега на ГМТ на маховика.
Понякога поглеждам и белега на колелото, за да видя колко трябва да въртя, но трудно го виждам, та обикновено не си правя труда
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 228 госта