Голф 4 1.8Т АГУ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Djebedaq
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 06 фев 2022 21:00
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.8Т АГУ

Мнениеот Djebedaq » Сря 16 авг 2023 20:24


Здравейте, пак проблем с турбото, значи с турбо TD04HL съм и до скоро си карах колата на 1.6 бара без проблем и си вървеше много добре, после се скапа турбината и я занесох да я рециклират, интересното е че след рециклирането не иска да надуе повече от 1 бар, пробвали сме почти всичко вече и не иска да надуе, пробано е с нов N75, дебитомер, blow off-a (двубутален на forge) , комутатор, надувани са всички маркучи за пропуск, помпата за гориво е отваряна да се провери, и пак не иска да надува както трябва и е супер мудна, интересното е, че пробвах да разкача маркуча на н75-цата който влиза в актуатора и да го оставя постоянно затворен да видя аджаба тая турбина дали ще надуе, ама пак не иска да дига повече от 1 бар, не ми се вярва турбината да и има нещо след рециклиране е, какви други варианти има?




Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.8Т АГУ

Мнениеот Duke_BG » Съб 21 окт 2023 18:19


Сигурно така са я настроили -това да и е максимума . Акуаторя начи има един болт - от него се наглася максимума



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino и 267 госта