Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Здравейте колеги ,от скоро съм собственик на VW ,надявам се че тук ще получа и ще дам(ако мога) всяка важна и полезна информация относно нашите авомобили . Преди няколко дни започна да изгася крушката за къси на левия фар за по 3-4 сек. след което пак светва (без промяна в цвета).От вчера вече започна и промяна на цвета като сега клони към розово.Колата е 2015 с фабричен BiXenon.
В началото след известно четене реших че може баласта да е за смяна , но след като почна да сменя и цвета си вече мисля за крушката.Смятах да взема Osram които вървят между 100 – 170лв в зависимост от търговец и модел , после обаче попаднах на LED които ме замислиха не само заради по ниската цена а основно затова че ксеноновите крушки достигали температура
-300 C ,докато LED крушките с вентилатор -80 C , от високата температура по запознатите пишат че рефлектора започва да заминава , и след време рециклажа е неизбежен.Смятате ли че подмяната с LED крушки е по подходяща и ако има някой които вече го е направил нека сподели , марка/търговец , впечатления ,разлики в осветяването спрямо ксенона ,монтаж (след подмяна на крушката ,кабела свързан към баласта се разкача и се връзва директно към новата LED крушка или бъркам) и т.н. Надявам се повече хора да се включат ако имат наблюдения за да бъде полезна темата.Ако темата не е за този раздел или има вече такава моля модераторите да я преместят/изтрият.
В началото след известно четене реших че може баласта да е за смяна , но след като почна да сменя и цвета си вече мисля за крушката.Смятах да взема Osram които вървят между 100 – 170лв в зависимост от търговец и модел , после обаче попаднах на LED които ме замислиха не само заради по ниската цена а основно затова че ксеноновите крушки достигали температура
-300 C ,докато LED крушките с вентилатор -80 C , от високата температура по запознатите пишат че рефлектора започва да заминава , и след време рециклажа е неизбежен.Смятате ли че подмяната с LED крушки е по подходяща и ако има някой които вече го е направил нека сподели , марка/търговец , впечатления ,разлики в осветяването спрямо ксенона ,монтаж (след подмяна на крушката ,кабела свързан към баласта се разкача и се връзва директно към новата LED крушка или бъркам) и т.н. Надявам се повече хора да се включат ако имат наблюдения за да бъде полезна темата.Ако темата не е за този раздел или има вече такава моля модераторите да я преместят/изтрият.
- tdi fen
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
лед като,че ли свети по-силно от ксенон но при нормални атмосферни условия,иначе на лед светлината е доста бяла към синя и съответно при мокра настилка е една идея по-зле според мен
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Сложи си ксенона.
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
За светодиодните , има два вида , едните се охлаждат с вентилаторче /не стават за всички фарове , не се събират в кутията/ , други имат радиатори от специален метал /по размери са като обикновенна крушка с нажежаема жичка , стават на всички фарове / . Ксенона не ми е познат ,не знам колко ток харчи . Ледовите са икономични и доста дълго светят , а и цената им е по ниска .
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Притежавам Голф 7 с такива фарове. Според мен конструкцията на фара е за ксенон D3S. Няма как да закрепиш обикновенна крушка жез преправяне.
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Относно LED-а , забравих да спомена че разглеждам само варианти с активно охлаждане с вентилатор (поради по доброто охлаждане) ,а тук ще кача едни капачки които ми попаднаха и евентуално да компенсират по-голямата дължина без рязане , препрявяне (ако има място назад и не опират в нещо) .За консумация не съм мислил изобщо , по скоро се надявам да се включат хора ако има такива които са минали от ксенон към LED , чрез "Plug and play" , като не изключвам и варианта да се подмени с Оsram xenarc - някой от моделите.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Аз си купих от amazon.de осрам лазер d3s 220% бяха около 330лв по спомен и съм доволен. Свети доста повече от стария ми ксенон. Ако ти се занимава с лед и т.н. Можеш да погледнеш и направо други лупи които са би лед с лазер. На мерцедеса сложих такива и светят брутално.
- tdi fen
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
https://a.aliexpress.com/_mKkqjy2 пример за лед според мен ще светят по-силно от ксенон но едва ли ще имат този живот може би самата технология, но според мен няма да се съберат в фара и ще трябва някакви капачка в AliExpress има различни решения
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Лично мнение, Ксенон свети повече от LED. Диодните са по-евтини, и за това масово влязоха на въоръжение.
- tdi fen
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
най-силните Night Breaker Laser +220% ги дават 3200 lm докато на китайския лед дават 4000lm ,разбира се ако не са ги преувеличили
този канал прави едни от най-добрите тестове и сравнения
https://youtu.be/jn9Fhjx3Zyk?si=PY5mEtUDpTWpYY5n
този канал прави едни от най-добрите тестове и сравнения
https://youtu.be/jn9Fhjx3Zyk?si=PY5mEtUDpTWpYY5n
Последна промяна от tdi fen на Чет 05 окт 2023 13:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Мисля че няма да има нужда даже и от капачки понеже в описанието на повечето дават за сравнение габарите на стандартните ксенонови крушки и лед-а са с няколко мм по къси , по интересното е дали трябва крушката да се свърже с кабела идващ от баласта или трябва да се извади от него и да се закачи направо към лед крушката.
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2014 18:58
- Автомобил: VW Passat B4
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: София
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Незнам кой ти е казал това че ксенона достига температура 300 градуса, но това са пълни глупости....galev1013 написа:Здравейте колеги ,от скоро съм собственик на VW ,надявам се че тук ще получа и ще дам(ако мога) всяка важна и полезна информация относно нашите авомобили . Преди няколко дни започна да изгася крушката за къси на левия фар за по 3-4 сек. след което пак светва (без промяна в цвета).От вчера вече започна и промяна на цвета като сега клони към розово.Колата е 2015 с фабричен BiXenon.
В началото след известно четене реших че може баласта да е за смяна , но след като почна да сменя и цвета си вече мисля за крушката.Смятах да взема Osram които вървят между 100 – 170лв в зависимост от търговец и модел , после обаче попаднах на LED които ме замислиха не само заради по ниската цена а основно затова че ксеноновите крушки достигали температура
-300 C ,докато LED крушките с вентилатор -80 C , от високата температура по запознатите пишат че рефлектора започва да заминава , и след време рециклажа е неизбежен.Смятате ли че подмяната с LED крушки е по подходяща и ако има някой които вече го е направил нека сподели , марка/търговец , впечатления ,разлики в осветяването спрямо ксенона ,монтаж (след подмяна на крушката ,кабела свързан към баласта се разкача и се връзва директно към новата LED крушка или бъркам) и т.н. Надявам се повече хора да се включат ако имат наблюдения за да бъде полезна темата.Ако темата не е за този раздел или има вече такава моля модераторите да я преместят/изтрият.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
galev1013 написа:Мисля че няма да има нужда даже и от капачки понеже в описанието на повечето дават за сравнение габарите на стандартните ксенонови крушки и лед-а са с няколко мм по къси , по интересното е дали трябва крушката да се свърже с кабела идващ от баласта или трябва да се извади от него и да се закачи направо към лед крушката.
Директно се връзват и се захранват от баласта.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK7 2.0 TDI Смяна на D3S крушка или подмяна с LED
Zdravko Zankov написа:Лично мнение, Ксенон свети повече от LED. Диодните са по-евтини, и за това масово влязоха на въоръжение.
Да ти кажа че и аз бях консерва като теб. "Какво, лед да свети по добре от ксенон??? Забрави!!!!"
Е сега съм с Bullvision е да ти кажа светлината е по наситена и по ярка и се вижда много по добре. Подобни на тези които са постнати от алито. А съм с D3S.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 234 госта