Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
williams_vn
Мнения: 723
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
Автомобил: tuareg G-3 GTIedition
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот williams_vn » Чет 25 яну 2024 8:08


ако караш на газ сложи си карбуратор от лада с една преходна плочка прекараи жилото за смукача и си готов некапризен карбуратор които като нов по спомен беше 120 лева от някои морга за 20 ще го вземеш , ако я караш на бензин пак става . правили сме го преди много години на една 2-ка човека каза че работила по добре с ладовия от колкото с пиербурга




Kassy
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 09 юни 2023 19:46
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот Kassy » Чет 25 яну 2024 14:04


bobi32 написа:То като гледам и ви чета май най-добре да сложа един кейхин 1, че пасва директно, верно много тегаво е с магариите и настройките на пиерите.


За немския вариант не знам как е , но в чешкия, автоматичния смукач е полуавтоматичен и се включва крачно. На студена кола се натиска педала на газта до долу , отпуска се, и тогава въртим .Ако не направим това не се включва смукача.После автоматично се връща. Направо го сменяй с друг.Капризен и сложен карб е.


http://vwa1.dadoghouse.com/wp-content/uploads/2006/02/2E2%20service%20instruction.pdf

Ето сервизно за да се ужасиш напълно.


Потребителски аватар
bobi32
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот bobi32 » Чет 25 яну 2024 14:46


Kassy написа:
bobi32 написа:То като гледам и ви чета май най-добре да сложа един кейхин 1, че пасва директно, верно много тегаво е с магариите и настройките на пиерите.


За немския вариант не знам как е , но в чешкия, автоматичния смукач е полуавтоматичен и се включва крачно. На студена кола се натиска педала на газта до долу , отпуска се, и тогава въртим .Ако не направим това не се включва смукача.После автоматично се връща. Направо го сменяй с друг.Капризен и сложен карб е.


http://vwa1.dadoghouse.com/wp-content/uploads/2006/02/2E2%20service%20instruction.pdf

Ето сервизно за да се ужасиш напълно.

Не ми отваря линка, но действието на смукача е пак с натискане на педала и при този модел, така като го гледам. Аз точно заради това, че си мислех, че е по-малко капризен и сложен карб от 2е2 исках да го сменя с оригиналния за колата ми 2е2,с който съм в момента-най малкото липсват 3 точковия модул и термоампулата, но явно по сложност са 1:1, пак не заработи като хората след 2 проби.
Относно варианта за ладов карб, предпочитам да опитам с кейхин, по скоро заради липсата на модификации по прехода м/у колектора и тампона посредством фланец, ще мина само с директна смяна на тампона, имам вече решение за монтаж с оригиналната ми филтърна кутия.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот caro » Нед 28 яну 2024 11:01


[quote="williams_vn"


Ладовите карбуратори са поне 10 модела. Последните които съм виждал в магазин бяха реплики на Пекар и струваха 280лв.

За колегата автор на темата:

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=25133


Потребителски аватар
bobi32
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот bobi32 » Нед 28 яну 2024 14:21


caro написа:
[quote="williams_vn"



За колегата автор на темата:

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=25133

Мерси, колега, темата ми е известна отдавна, чел съм я поне 4-5 пъти във времето, идеята на въпроса в темата ми беше възможност за трансплантация, максимално близка до състоянието на оригинала от завода, като в същото време всичко е макс опростено, колата я карам ежедневно от 2004 година, ако исках да правя 360 градусови обрати,то отдавна да ги бях пробвал тия пинизи.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19150
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот stefan4o » Нед 28 яну 2024 17:12


Тия глупости с ладовите карбуратори по-добре ги пропусни, колега.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот caro » Вто 30 яну 2024 9:46


Що?Защото са прости и лесни за обслужване.Нямат вакууми и ектроника. Относно Кейхина -от ПиерБоклук към друг боклук. Доколкото знам Кейхин 2 има електронна платка за стабилизация на празен ход - ако бъркам поправете ме - дори по-сложен от Бурга ,ама кой да знае.


Потребителски аватар
bobi32
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот bobi32 » Вто 30 яну 2024 19:12


Аз имах предвид кейхин 1,щото пасва директно на колектора за 2е2 карбуратор. Не съм спец, но мисля, че и двата кейхина нямат електронна платка за обороти, може да имаш предвид едно ел.магнитно клапанче,свързано с вакууми, което го има и при двата вида кейхин , има го и на пиербурга 2е2,иначе съм чувал, че кейхин 2 е по-сложен от кейхин 1.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот caro » Вто 30 яну 2024 19:29


Всички обичат да се фукат с Кейхин - пожелавам ти успех с настройките.


Потребителски аватар
bobi32
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот bobi32 » Вто 30 яну 2024 19:34


Колега, изобщо не става въпрос за фукане, пак ти казвам, исках да си монтирам малко по опростен пиербург, кейхина го пазя като вариант, не мисля, че с ладовия, като сложиш преработките, напасването на жигльори и настройване, щото и той се настройва, нещата ще са цветни.


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот caro » Чет 01 фев 2024 15:30


Какви жигльори ще настройваш от 1.6 директно се слага на 1.6.Знаеш какво е жигльор и как се регулира :beat_butt2 ? Само да вкарам малко "знания" У темата Ладовия карбуратор си е класически Weber -DСR32 но Съветско копие.


Потребителски аватар
bobi32
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 03 дек 2010 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот bobi32 » Чет 01 фев 2024 18:45


По твойта логика същата работа е и с кейхина- от 1.6 мотор като се прехвърли на друг 1.6 мотор какво има да му се настройва?


Потребителски аватар
caro
Мнения: 556
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Re: Информация за разновидност на карбуратор Пиербург 2е2

Мнениеот caro » Пон 05 фев 2024 16:46


Пример : ти си 90кг ,но си висок 175см. аз също тежа 90кг. но съм висок 190см. Ще ни паснат ли едни панталони. Никога не си помисляй ,че два еднакви двигателя - дори с един и същи код на мотора и дори произведени само през един час разлика имат еднакви настройки. Важи специално за карбураторните мотори.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 189 госта