Не мога да извадя задния спирачен барабан ??? - Помооощ !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 21 юни 2007 4:12


joker написа:
G3CL_AEE_1.6FI написа:
vit_autosofia написа:Затяга се гайката,(но не до скъсване) и се връща четвърт оборот


Ще ме прощаваш колега, ама това пък въобще не е вярно!

да наистина не е вярно защото ми костваше два комплекта лагери!!!!!!
Подписвам се с ръцете и краката си...който не вярва и има излишък на финаси и време да пробва.....и после да пише!!!!

Еййййй големи специалисти бре.Колко лагери съм сменил акъла не може да ти го побере.И до сега никой не се е върнал да каже,че съм му прецакал колата.На мойта Жета преди 4години съм и сменявал задни лагери точно по този метод и им няма нищо.Те ма на писах.
Поне аз не знам да има произведен коничен ролков лагер който трябва да има луфт.А на теб може да ти коства и 20 комплекта лагери при положение,че не ти е в кръвта и нямаш усет към нещата




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 21 юни 2007 4:18


G3CL_AEE_1.6FI написа:
vit_autosofia написа:Затяга се гайката,(но не до скъсване) и се връща четвърт оборот


Ще ме прощаваш колега, ама това пък въобще не е вярно!

Колега като не е вярно и знаеш как се стягат кво разпитваш още за луфтове.карай си ги с луфтове да почне да ти грее да ти изхвърли грезта па по живо по здраво.Усет бате и практика му е майката


Потребителски аватар
G3CL_AEE_1.6FI
Мнения: 93
Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот G3CL_AEE_1.6FI » Чет 21 юни 2007 6:50


vit_autosofia написа:
G3CL_AEE_1.6FI написа:
vit_autosofia написа:Затяга се гайката,(но не до скъсване) и се връща четвърт оборот


Ще ме прощаваш колега, ама това пък въобще не е вярно!

Колега като не е вярно и знаеш как се стягат кво разпитваш още за луфтове.карай си ги с луфтове да почне да ти грее да ти изхвърли грезта па по живо по здраво.Усет бате и практика му е майката


Ми точно щото не разбирам много, вчера пуснах търсачката за "луфт" и там си излезе онази добра тема с графиката (кривата) за която говори 'vaskoto 1' (или беше 'joker'). Ще е полезно на всички да прочетем мнението на 'stil' от 13.07.2004г... Практиката и усета са много хубаво нещо, но ако се вложи допълнително и малко мисъл нещата стават бетон.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 21 юни 2007 7:41


А мисля,че не бива човек да е толкова високомерен и да счита,че другите като не са автомонтьори не могат да знаят макар и отделни неща повече от него......четене му е майката ,а не блъскане с чука!!!!
Без да знаеш теорията само гледаш и не виждаш.....
И колегага е написал много точно ,че съчетанието на теория с практика дава БЕТОН!
Аз пак повтарям....ако има някой куража да си затегне лагерите като vit_AUTOSOFIA препоръчва нека го направи .....и да пише
Защото точно по този методи със същите обяснения за 100-тици сменени лагери един многознайк ми съсипа два комплекта лагери....първия път след 500 ,а втория път след 1000 км изхвърляше греста от загряване(и всеки път на въпроса ми дали не бърка нещо с този 1/4 оборот този умник ми отговаряше....ти знаеш ли колко много лагери съм сменил!!),не защото бяха хлабави!!!!а защото бяха пренатегнати.....абе хора разходете се из техническите сайтове(и особено онзи на руски)и прочетете....няма какво да спорим....лагери монтирани по метода на шайбата ги карам вече 20 000 км без никакъв проблем!!!!!
Дори и колегата с перфектната статия за лагерите признава метода на шайбата!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 21 юни 2007 10:45


vit_autosofia написа:
G3CL_AEE_1.6FI написа:
vit_autosofia написа:Затяга се гайката,(но не до скъсване) и се връща четвърт оборот


Ще ме прощаваш колега, ама това пък въобще не е вярно!

Колега като не е вярно и знаеш как се стягат кво разпитваш още за луфтове.карай си ги с луфтове да почне да ти грее да ти изхвърли грезта па по живо по здраво.Усет бате и практика му е майката

Vit_auto...
имам чуството, че понякога не пишеш ти а някой друг с твоят логин.

-лагер стягане и после връщне четвърт оборот не се стяга.. не и на VW, не и заден.

навремето стягах един така -> резултат точно след 40 км.. капачката запиляна по пътя, лагера на сухо, грестта на масло.

Та би ли обяснил.. след като нии не сме специалисти... как разхлабен лагер ще изхвърли грестта..

сигурен ли си, че говорим за ЗАДЕН лагер на VW?

и да наистина е до усет... ама не е стягаш и после четвърт оборот...

само да попитам..тези дето си им сменял лагерите по твоята методика..
въобще връщали ли са се за нещо друго...

щото е ясно, че кат видя майстор да ми стяга лагерите по метода..
"стегаш до скъсване и после половин назад"

няма да припаря после до него.. ако ще пари да ми дава...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 21 юни 2007 10:51


Е колеги ,сега след като се намеси човек от когото повечето от нас дължат голяма част от познанията си .........тези които са привърженици на Тома Неверни ще повярват ли,че ако твърдя нещо то не от инат ,а защото ъсм го изпитал на гърба си и съм ровил и прочел (вкл. и от селекционираното от WILLI 98) и то най-вече във форума...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 22 юни 2007 5:28


wili98 написа:
vit_autosofia написа:
G3CL_AEE_1.6FI написа:
vit_autosofia написа:Затяга се гайката,(но не до скъсване) и се връща четвърт оборот


Ще ме прощаваш колега, ама това пък въобще не е вярно!

Колега като не е вярно и знаеш как се стягат кво разпитваш още за луфтове.карай си ги с луфтове да почне да ти грее да ти изхвърли грезта па по живо по здраво.Усет бате и практика му е майката

Vit_auto...
имам чуството, че понякога не пишеш ти а някой друг с твоят логин.

-лагер стягане и после връщне четвърт оборот не се стяга.. не и на VW, не и заден.

навремето стягах един така -> резултат точно след 40 км.. капачката запиляна по пътя, лагера на сухо, грестта на масло.

Та би ли обяснил.. след като нии не сме специалисти... как разхлабен лагер ще изхвърли грестта..

сигурен ли си, че говорим за ЗАДЕН лагер на VW?

и да наистина е до усет... ама не е стягаш и после четвърт оборот...

само да попитам..тези дето си им сменял лагерите по твоята методика..
въобще връщали ли са се за нещо друго...

щото е ясно, че кат видя майстор да ми стяга лагерите по метода..
"стегаш до скъсване и после половин назад"

няма да припаря после до него.. ако ще пари да ми дава...

1.От моят логин си пиша само аз.
2.Ми нека пробва някой да си разхлаби лагера и после да сподели за ефекта.
3.Имам си свой начин за стягане на задни лагери,но не стягане и връщане четвърт оборот.Просто изках да видя реакцията на "JOKER"
3.Тези дето съм им сменил лагерите дали са се връщали за друго при мен?
Да защо да не се върнат при положение,че са доволни хората от мен.Даже са идвали ей така,просто да ме видят да пиеме по кафенце от уважение.
Факт в снимков материал от преди 3 дни.
Изображение
Това е. :wink: :wink: :wink: :wink: Ако съм збъркал някъде или с нещо моля да ме поправите
С най-добри чувства-Люси
Само не мога да разбера,защо трябва да ме нападате като гладно куче мърша :roll: :roll: :roll: .Може би защото не съм се появил на нито една сбирка на клуба........да не съм ходил на сбирки защото просто работя и събота и неделя защото хората тогава са свободни и не им трябват колите.

Последна промяна от vit_autosofia на Вто 26 юни 2007 14:09, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 22 юни 2007 5:39


joker написа:А мисля,че не бива човек да е толкова високомерен и да счита,че другите като не са автомонтьори не могат да знаят макар и отделни неща повече от него......четене му е майката ,а не блъскане с чука!!!!
Без да знаеш теорията само гледаш и не виждаш.....
И колегага е написал много точно ,че съчетанието на теория с практика дава БЕТОН!
Аз пак повтарям....ако има някой куража да си затегне лагерите като vit_AUTOSOFIA препоръчва нека го направи .....и да пише
Защото точно по този методи със същите обяснения за 100-тици сменени лагери един многознайк ми съсипа два комплекта лагери....първия път след 500 ,а втория път след 1000 км изхвърляше греста от загряване(и всеки път на въпроса ми дали не бърка нещо с този 1/4 оборот този умник ми отговаряше....ти знаеш ли колко много лагери съм сменил!!),не защото бяха хлабави!!!!а защото бяха пренатегнати.....абе хора разходете се из техническите сайтове(и особено онзи на руски)и прочетете....няма какво да спорим....лагери монтирани по метода на шайбата ги карам вече 20 000 км без никакъв проблем!!!!!
Дори и колегата с перфектната статия за лагерите признава метода на шайбата!

Как е супичката?Май повечко я подлютихме. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Доста хора имат куража да ме посещават по една или друга причина.И го правят с удоволствие.
Искам да споделя,че когато бях на 12години сам смених полуоски на Запорожец в два часа през ноща без канал.От тогава се интересувам и занимавам с автомобили.Това са вече 24години
Успех на всички :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
В рамките на добрият тон ще те помоля,не ме сравнявай с многознайковци майстори при които си ходил.Защото и на теб няма да ти е приятно да те сравня с моето ДжиПи който втора година ми лекува алергичен обрив.Нямаш мисля никакво основание да ме злепоставяш по този начин.Най-малкото не е колегиално.И бъди сигурен,че примерно,ако те видя закъсал някъде на път ще ти помогна каквото и да ми коства.
Влизам в този форум с голямо удоволсвие,но след такива постове по мой адрес никак не ми е приятно.

А по тази тема и постовете ти в нея съм без коментар
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=50511
Колегата "Glove"e прав съобразявай се малко.Или ти можеш да се шегуваш,а другите не


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 22 юни 2007 8:41


vit_autosofia написа:
joker написа:В рамките на добрият тон ще те помоля,не ме сравнявай с многознайковци майстори при които си ходил.Защото и на теб няма да ти е приятно да те сравня с моето ДжиПи който втора година ми лекува алергичен обрив.Нямаш мисля никакво основание да ме злепоставяш по този начин.Най-малкото не е колегиално.И бъди сигурен,че примерно,ако те видя закъсал някъде на път ще ти помогна каквото и да ми коства.
Влизам в този форум с голямо удоволсвие,но след такива постове по мой адрес никак не ми е приятно.

А по тази тема и постовете ти в нея съм без коментар
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=50511
Колегата "Glove"e прав съобразявай се малко.Или ти можеш да се шегуваш,а другите не

Ама ти ми четеш постингите както попа чете евангелието пред напращяла едрогърда булка.....недей така бе човек....ами нали бях писал веднъж,че дори само за това,че си във форума автоматично те изключвам от кръга на т.н.многознайковци дето бягаме от тях....
Къде те сравнявам с тях ?????
И съм наистина сигурен,че ще и помогнеш ако закъсам и със съвет и с действие....Гледай сега караш ме да ти се обяснявам като срамежлива ученичка пред черната дъска......
Ама и не можеш да очакваш да не реагирам като се сетя как ми потрошиха два комплекта лагери ей тъй на.....не съм писал,че втория комплект се стопи на средата на пътя между Самоков и Варна(около Стара Загора) Как съм минал Айтоския проход късно вечерта,на фарове, с ръмжащи задни колела и с миризма на изгоряла грес в купето и как съм стигнал до Варна не ме питай....бая неприятно
преживяване беше.....
Абе братче не се коси бе!!!Давай да лютим супата....иначе скука и сивота!!! :wink:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пет 22 юни 2007 12:02


Без да съм голям разбирач мога да споделя, че аз го правя така: Стягам точно дотогава докато изчезне луфтът. Не повече.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пон 25 юни 2007 18:12


Специално за докторчето (joker) дето си е сбъркало професията:

Моите лагери (и предни и задни ако има значение) ги е сменял Люси преди 18 000 км. Не знам принципа, но на черното бяло не мога да кажа. Имам още поне 3ма познати на които е правил същата процедура, та едва ли съм имал просто късмет.
Някакъв коментар ? Какво ли питам - знам че ще има... :roll:
И да - връщам се при Люси, даже сега съм тук да го видя и пием по кафе, а не щото ми вие нещо по колата.

Предлагам да се направи подраздел "Жокер", където да се местят теми с участието на експерта, само че тогава съществува риск да се поизпразнят останалите раздели. В същия раздел може да се премести и "Петъчен Спам" :twisted:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Пон 25 юни 2007 22:25


Аз напълно подкрепям колегата Люси , точно така се прави за сведение, на моя Пасат когато го купих през 2001 освен накладките отзад смених и лагерите и ги стегнах точно по този начин от тогава съм минал 50 000 км и на лагерите нищо им няма ,на голфа на брат ми лагерите ги смених преди 5000 км пак по същия начин и на тях нищо им няма Люси не се връзвай :lol: .Що се отнася до Joker направо става смешен като се опитва да обеснява на хора като Vaskoto1 и Люси неща с които те се занимават цял живот и са се доказали пред всички нас :bowdown :bowdown :bowdown :bowdown , все едно аз като военен да се опитвам да обяснявам на Joker как да лекува кихавици и тем подобни,надявам се поне от това да разбира.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Пон 25 юни 2007 22:29


dj_tuhla написа:Специално за докторчето (joker) дето си е сбъркало професията:

Моите лагери (и предни и задни ако има значение) ги е сменял Люси преди 18 000 км. Не знам принципа, но на черното бяло не мога да кажа. Имам още поне 3ма познати на които е правил същата процедура, та едва ли съм имал просто късмет.
Някакъв коментар ? Какво ли питам - знам че ще има... :roll:
И да - връщам се при Люси, даже сега съм тук да го видя и пием по кафе, а не щото ми вие нещо по колата.

Предлагам да се направи подраздел "Жокер", където да се местят теми с участието на експерта, само че тогава съществува риск да се поизпразнят останалите раздели. В същия раздел може да се премести и "Петъчен Спам" :twisted:



От Joker коментари винаги ще има независиму колко са безсмислени, лошото е че така може да вкара някои в излишни разходи.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 26 юни 2007 7:38


ЕЕЕЕЕ колеги що за масирана атака.Аз предлагам горната група да образува алианс АНТИ-JOKER!
ама колко пъти ще повтарям ,че това не го казвам аз.....технически грамотгни хора го пишат а аз го цитирам....и го подкрепям със собствен опит...ами прочетете и оназе професионална статия за лагерите ......и против нея ли сте.
Не е много прилично да се иронизира занаята ми ...ако искаш да подразниш лекар -кажи му "докторче" .......И не съм си сбъркал професията ...ама хич.....щото 25 години я работя и съм достигнал до това ниво до където съм поискал (смятам,че три специалности,научна степен и научно звание са достатъчни нали-или искаш визитка!)...А двигателите и колите са ми любимото занимание през малкото свободно време точно оттогава откогато си практикувам професията,което има диагностиката в автомобилите има общи неща с диагностиката при хората и двете основни неща са:много четене поради непрекъснато обновяващата се информация и логическо мислене и анализ......на базата на получената информация и на натрупания опит(включително и чужд!)
Чичо Scruc 25 години работя и само с военни и съм също в системата ...тази твоя психология ми е до болка позната!!!не ме закачай на тази тема защото просто не знаеш колко навътре съм в нещата от нашата обща система дето работим!!!!!!
Що ввемеш една рота, да отдадеш бойна заповед па да направиш един ротен опорен пункт,та аз като нападна да започнеш един по един елементите на отбранителния бой па да завършиш накрая с бой за унищожаване на вклинилия се противник(т.е преходния елемент към преминаването в настъпателния бой...) ...
Знам,че много дразня с преките си и косвени въпроси съдържащи най-вече въпроса защо??......но когато човек се научи винаги да търси отговори на този така кратък въпрос,а не да мисли с клишета и идеологеми.....тогава той освобождава съзнанението си и може да използва целият си интелектуален потенциал даден му от дяда Господа във всяка една област......,
Моля за извинение от другите колеги за спама......


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 26 юни 2007 8:09


защо??......но когато човек се научи винаги да търси отговори на този така кратък въпрос,а не да мисли с клишета и идеологеми.....тогава той освобождава съзнанението си и може да използва целият си интелектуален потенциал даден му от дяда Господа във всяка една област......


42 ?????



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 200 госта