bravehart написа:Аха и аз така си мислех А ти с твойто АФТ имаш ли някакви проблеми. Частите по ли са му скъпи? Те разправят че в Швейцария и Холандия били най здрави колите ама там са бая скъпи. От друга страна ако се купи от бг всичко ще и е платено. Ама кола дето е карана от друг българин не ми се ще да взимам като гледам какво става по светофарите в София
Големият ми проблем е,че като настъпя и разхода се приближава до този на АБФ 150 коня.
Иначе моторчето е хубаво.Има там един всеобщ проблем с една тръба за картерните газове (не друго,ами е скъпа,а пък германецът я е направил трошлива и на повечето АФТ-та им е за смяна).
Други номера засега двигателят спрециално не ми е правил.
Скоростната кутия е с къси предавки - макс.скорост е 188км/ч и то до прекъсвач на 6200-6300 оборота.
То мойто е версия GT,някои от консумативите не са евтини - примерно предни дискове и накладки са скъпи.Накладките отпред ако са хубави и маркови - над 100 кинтс,е има и по-евтини със смея да твърдя същото качество.
Друго...гумичките на клапаните са ми смяна отдавна,ама аз още не съм се навил да ги оправя - оттам ми губи малко масло.
Яд ме е,когато съм на газ и на климатик,умират му поне 15 кончета ( или 20-30 нютонметърчета по-скоро) и не върви както си трябва.Затова и те съветвам да си вземеш дизелак.
Един съсед си взе Г4 със 110 к.с. дизел - AFN,същия като на 3-ката,супер доволен е и от разход и от динамика.Казва,че гори 5 на сто смесено,вярвам му напълно.Единствено комплекта ролки и ангренаж му е по-скъпичък (малко над 300 кинтс,на Дайко),ама пък е за 100 хил км.
Ааа да добавя:казаха ми газаджии и освен това мнението на по-голямата част от форума е,че АФТ понася добре и обикновена газ.Е,аз не посмях да рискувам.