разход Golf IV 1,8T,Passat 1,8T

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 334
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Вто 26 юни 2007 13:55


Да това ме интересуваше защото гледам аз че на снимките двигателя не е разположен както на пасата и се замислих че защо и това да не е плюс за разходите в полза на голфа като по-нисък клас кола.А някой случайно да знае и цената на труда + консумативите каква е :?:




Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 26 юни 2007 19:58


За Пасата е 9.5/100 яко градско в ужасен трафик и то през лятото с климатик. А извън-градско ако го кара жена ми е 7/100 а аз 8/100. Колата е с GIAC X чип 1.1 bar.


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 334
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Вто 26 юни 2007 20:21


Ами разхода ти е много добър и най-вероятно заради чипа и то в София хм :shock много добре а колко ти излезе чипа ако не е тайна :?:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 27 юни 2007 0:56


dobrev написа:Ами разхода ти е много добър и най-вероятно заради чипа и то в София хм :shock много добре а колко ти излезе чипа ако не е тайна :?:


Не е в София ... :wink: ... а чипа го взех заедно с цяло ЕКУ за около $450 от един пич от форума на www.PassatWorld.com


Потребителски аватар
Mortimar
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 3:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Mortimar » Сря 27 юни 2007 1:26


dobrev написа:Благодаря на колегата Mortimar но не допълни въпроса ми за ангренажния ремък все пак като собственик на този двигател си наясно :wink: а за наказването по-пътя съм съгласен ама да не ти става навик :!:


Извинявай, не съм забелязал въпроса за ремъка. Едно пълно обслужване - всички филтри, ролки, ангренажен и пистов ремък, водна помпа, масло и др. консумативи ми излезнаха 850 лв. Купувам само маркови части на Bosch и KS (водна помпа). Ремъка само ако не се лъжа беше под 90 лв.


йориПоШорти
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот йориПоШорти » Сря 27 юни 2007 8:02


не бих казал, че частите на бош са най-доброто за един голф 4. ролки СКФ и ангренажни ремъци гейтц или дайко е по-добрия вариант! Масло синтетика или полусинтети спрямо джоба :) филтрите не са скъпи, друго не сме сменяли и дано не се налага.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 10:16


Mortimar написа:
dobrev написа:Благодаря на колегата Mortimar но не допълни въпроса ми за ангренажния ремък все пак като собственик на този двигател си наясно :wink: а за наказването по-пътя съм съгласен ама да не ти става навик :!:


Извинявай, не съм забелязал въпроса за ремъка. Едно пълно обслужване - всички филтри, ролки, ангренажен и пистов ремък, водна помпа, масло и др. консумативи ми излезнаха 850 лв. Купувам само маркови части на Bosch и KS (водна помпа). Ремъка само ако не се лъжа беше под 90 лв.

присъединявам се към колегата по-горе....внимавай с BOSCH ..според мен в България етрудна да намериш истински качествен Бош...каквото и да е то....пък за ремъците не искам да говоря!!!!Фактите говорят.....ориентирай се към марките които ти е изброил колегата над мен!!!Той е съвсем точен!Аз ползвам такива и без никаква забележка...


Потребителски аватар
dobrev
Мнения: 334
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 6:43
Автомобил: Tiguan
Двигател: TSI2013
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dobrev » Сря 27 юни 2007 11:37


Ами като я гледам цената :shock то май и на пасата е толкова разхода по смяната :? .Че какъв е келепира пък аз си мислех че ще е по евтино щото не се свяля броня радиатор и т.н..Още един въпрос ми изникна случайно онзи ден когато минавахме преглед на колата дойде един с Голф 4 но изобщо не обърнах внимание дали е GTI ,та на следния голф допълнително му бяха правили един тунинг ниско долу на предната броня та пича искаше ей тъй да мине преглед без да отива на валяците щото се сещате какво става със спортната изработка но го отрязаха категорично че няма да му минат прегледа заради тази причина и пича си замина явно да търси другаде да му се отвори парашута.
Въпроса ми е ниски ли са много Голф 4 GTI и някой имал ли е подобен проблем и без да има тунинг по колата?


йориПоШорти
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 12 юни 2007 21:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот йориПоШорти » Сря 27 юни 2007 13:09


мда, и на мен ми се струва леко нисичка от пред и трябва да се кара внимателно. Но както каза колега "Джиповете имат проблеми по наще пътища та голф 4 ли няма да има". Ако имаш пари си вземи шкода супърб и не му мисли за височината.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 224 госта