Смяна на шайба на алтернатор.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Смяна на шайба на алтернатор.
Въпреки, че съм с 90А алтернатор при това градско каране 1500-2200 оборота, силна музика и перка на радиатора . Тока не достига!!!!! Та мисълата ми е . Ако намаля шайбата на алтернатоара и му дигна оборотите и си оправя тока, ще има ли големи последици за самия алтрнатор. Извънградско не карам повече от 120/ 3000 оборота, все пак колата е абитурентка.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
alternator
90А се получават около 3200-3600 оборота . А аз тия обороти къде да ги дигна в София. Требава да карам само на 1-ва и 2-ра. А имам и волтметър и си следим консумацийте.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
С волтметър следиш напрежението,то е косвено но не е показателно относно ампеража,с кое имаш проблем ?Консумация се следи с Амперметър.
Примерната схема по горе е моментна.....т.е не е постоянна на моменти а в повечето случаи едва ли имаш консумация повече от 10 ампера като изключим перката
Примерната схема по горе е моментна.....т.е не е постоянна на моменти а в повечето случаи едва ли имаш консумация повече от 10 ампера като изключим перката
Последна промяна от Ronin на Вто 26 юни 2007 22:11, променено общо 1 път.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аялтернаор
Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.
Re: аялтернаор
lozan67 написа:Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.
КАК МОЖЕ ДА КАЖЕШ, ЧЕ И ДВЕТЕ ЗАВЪРШВАТ НА ВАТОВЕ.
АКО НЕ РАЗБИРАШ ОТ ТЕЗИ НЕЩА ДА ЗНАЕШ, ЧЕ ГОЛЯМА ГЛУПОСТ СИ НАПИСАЛ.
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: аялтернаор
lozan67 написа:Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.
КОЛЕГА - ЧЕСТИТО ИЗМИСЛИ НОВ ЗАКОН В ЕЛЕКТРОТЕХНИКАТА, ДОРИ И ФИЗИКАТА СИ НАМЕРИ МЯСТО МЕЖДУ ТЯХ-ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЧЕСТИТО , КАНДИДАСТВАЙ ЗА "НОБЕЛОВА НАГРАДА" , ЩЕ ВЗЕМЕШ ГОЛЕМИ ПАРИ ЗА ТАЗИ ТВОЯ ИДЕЯ
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
alternator
Е па я сам лауреат!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 234 госта