Смяна на шайба на алтернатор.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на шайба на алтернатор.

Мнениеот lozan67 » Вто 26 юни 2007 21:34


Въпреки, че съм с 90А алтернатор при това градско каране 1500-2200 оборота, силна музика и перка на радиатора . Тока не достига!!!!! Та мисълата ми е . Ако намаля шайбата на алтернатоара и му дигна оборотите и си оправя тока, ще има ли големи последици за самия алтрнатор. Извънградско не карам повече от 120/ 3000 оборота, все пак колата е абитурентка. :D




Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 26 юни 2007 21:41


По твоята логика тая кола не е предвидена да има радио и да не върви в жегите и в градско ли.Как разбра че имаш проблем с тоците ?

Перката е около 30 А +10 А музика +10 Други(силно казано) =50 А ,другите 40 къде са та не стигат??


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

alternator

Мнениеот lozan67 » Вто 26 юни 2007 21:57


90А се получават около 3200-3600 оборота . А аз тия обороти къде да ги дигна в София. Требава да карам само на 1-ва и 2-ра. А имам и волтметър и си следим консумацийте.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 26 юни 2007 22:05


С волтметър следиш напрежението,то е косвено но не е показателно относно ампеража,с кое имаш проблем ?Консумация се следи с Амперметър.

Примерната схема по горе е моментна.....т.е не е постоянна на моменти а в повечето случаи едва ли имаш консумация повече от 10 ампера като изключим перката

Последна промяна от Ronin на Вто 26 юни 2007 22:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Вто 26 юни 2007 22:09


Прави разлика между ВОЛТметър и АМПЕРметър, има ГОЛЯМА разлика !!! :twisted:
Трябва ти замерване и то грамотно, повечето уреди и датчици в колите са за ориентиране, а не за точна диагностика !!! :idea:


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

аялтернаор

Мнениеот lozan67 » Вто 26 юни 2007 22:17


Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 26 юни 2007 22:39


Аз лично пък и професионално всеки божи ден работя с волтметри и по рядко с амперметри около 5-6 пъти на ден и надявам се да не ме изгонят от работа че хабер си нямам...но освен че ще ти се износват по бързо лагерите не си казал какъв ти е проблема

Това за скачените съдове ми хареса само че :roll:


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Сря 27 юни 2007 15:12


Ясно Физиката :oops: , сега провери реле-регулатора / ако четките са под 5 мм лошо-смяна /. От там идва тока за заряд и ако са на мин. тока намалява / волтовете и амперите = ток /.
Успех, дано да са четките !!!


gori777
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 27 май 2007 22:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: аялтернаор

Мнениеот gori777 » Съб 07 юли 2007 22:31


lozan67 написа:Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.

КАК МОЖЕ ДА КАЖЕШ, ЧЕ И ДВЕТЕ ЗАВЪРШВАТ НА ВАТОВЕ.
АКО НЕ РАЗБИРАШ ОТ ТЕЗИ НЕЩА ДА ЗНАЕШ, ЧЕ ГОЛЯМА ГЛУПОСТ СИ НАПИСАЛ.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Съб 07 юли 2007 22:47


малко електротехниа,вече ми е писнало от нея ама все пак :wink:
мощноста (Р)измерва се в (W)ватове
токът (I)измерва се в (А)ампери
напрежението (U)измерва се в (V)волтове

P=U.I
А на твоя въпрос,според мен освен да прецакаш динамото друго май няма да стане :wink:


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2926
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Re: аялтернаор

Мнениеот petko5 » Съб 07 юли 2007 23:12


lozan67 написа:Разлика правим между Волтметер и Амперметър само, че вия забравяте , че накрая двете завършват в ватове. Така, че са като скачени съдове. Мене ме интересува, ше има ли големи последици за алтернатора намаляването на шайбата. И правил ли го някой досега.


КОЛЕГА - ЧЕСТИТО :idea: ИЗМИСЛИ НОВ ЗАКОН В ЕЛЕКТРОТЕХНИКАТА, ДОРИ И ФИЗИКАТА СИ НАМЕРИ МЯСТО МЕЖДУ ТЯХ-ОЩЕ ВЕДНЪЖ ЧЕСТИТО :wink: , КАНДИДАСТВАЙ ЗА "НОБЕЛОВА НАГРАДА" :wink:, ЩЕ ВЗЕМЕШ ГОЛЕМИ ПАРИ ЗА ТАЗИ ТВОЯ ИДЕЯ


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

alternator

Мнениеот lozan67 » Нед 08 юли 2007 15:59


Е па я сам лауреат!!!! :D :applause: :stll think: :yeaha:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 234 госта