светна ми лампата на маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

светна ми лампата на маслото

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 8:11


В4ера следобяд докато се прибирах ми светна лампата на маслото.Угасих колата погледнах маслото не го беше смесила с антифраза.Запалих я и си продължих. Тази сутрин гледам штеката малко под максимума.Вазможно ли е това от високата температура,защтото докато отида и се варна(Търговище-Шумен) температурата на водата беше постоянно около 95-105 и при едно спускане тогава светна.Маслото е на оклол 3500км след смяна.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: светна ми лампата на маслото

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 8:45


xako80 написа:В4ера следобяд докато се прибирах ми светна лампата на маслото.Угасих колата погледнах маслото не го беше смесила с антифраза.Запалих я и си продължих. Тази сутрин гледам штеката малко под максимума.Вазможно ли е това от високата температура,защтото докато отида и се варна(Търговище-Шумен) температурата на водата беше постоянно около 95-105 и при едно спускане тогава светна.Маслото е на оклол 3500км след смяна.

Сработила ти е системата за ранно предупреждение.
едва ли има нещо сериозно но това е причина да си измериш налягането на маслото..... WILLI98 е професионалист по тази тема и синтезирал всичко написано за това.....влез с търсачката!!!!......а това.....???..постоянно около 95-105 А защо толкова много ти загрява колата и то по един перфектен за икономично и бързо каране участък....познавам пътя отлично?????Това за мен е по-притеснителното и това същто подлежи на спешно уточняване....


xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 9:08


И мен това с загряването пове4е ме притеснява.Имах доста проблеми с охладителната система преди и по то4но,един път ми загря не ми работеше перката на радиатора (смених я),после ми губеше антифриз от една пластмасова траби4ка (смених я),после дат4ика на водата невклю4ваше(смених го).Сега вси4ко работи и пак загрява и си мисля 4е термостата касно ми отваря(маи и него ште трябва да сменя)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 10:08


xako80 написа:И мен това с загряването пове4е ме притеснява.Имах доста проблеми с охладителната система преди и по то4но,един път ми загря не ми работеше перката на радиатора (смених я),после ми губеше антифриз от една пластмасова траби4ка (смених я),после дат4ика на водата невклю4ваше(смених го).Сега вси4ко работи и пак загрява и си мисля 4е термостата касно ми отваря(маи и него ште трябва да сменя)

Слушай сега земляк(половината ми род е от Търговище половината от Шумен-затуй се учудих за загряването по този хубав път,дето обикновено колата ми се охлажда)
тгермостата дали е наред ще го диагностицираш без проблем
Трябва да отваря на 87 гр(има и на 92,но не ти ги препоръчвам) когато ориентировъчно стигнеш тази температура пипни долния привод към радиатора-трябва вече да е почнал да се затопля....след каране още 10 минути пак го пипни...вече трябва да егорещ почти колкото горния привод.....ако не е значи термостатът ти не отваря достатъчно или въобще не отваря...
ако термостатът е наред си направи задължително промивка на охладителната система....има описано в много постинги
ако и тогава продължава .....може би смуна на водна помпа
Мисля,че колата ти бая е загряла и маслото си е загубило вискозитета(явно не е много качествено) щом оборотите са поднали под 2000 ,а налягането е спъднало рязко под 1.8 бара се е задействал белия датчик(за високото налягане).......


xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 11:55


Мерси за информациата.Е штом имаш роднини в Търговище идваш 4есто.Ще се радвам да се запознаем.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 12:05


На мойта трошка разликата в температурата антифриз/масло ми е достигала до +30 градуса в полза на маслото,т.е. виждал съм показания от 120 на маслото,при антифриз 90-91.Представи си при теб какво е било.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 13:38


andro_ написа:На мойта трошка разликата в температурата антифриз/масло ми е достигала до
,т.е. виждал съм показания от 120 на маслото,при антифриз 90-91.Представи си при теб какво е било.

Ето това е много ценна информация за колегата .Аз няма как дая дам защото нямам датчик за температурата на маслото....
той andro направо си посочва причината заради която е светнала лампичката на маслото....
Andro аз дали ще мога да си сложа датчик за температурата на маслото ....като гледам има поне два технологични отвора затворени с винт ..един на главата и един на масления филтър?????


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 13:51


Значи,някой добър човек с ЕТОС да го види къде е тоз датчик и кой номер е по ВАГ.Мойто ЕТОС не ми бачка на компа.В Текдок има да го ровя с години.
По принцип в градски условия рядко съм виждал темп.на маслото над 104 градуса.Извън града с по-високо натоварване на двг-то е до 110 гр.
Вече по разни планински пътища ми е 116-120,ама дясното краче е долу :D .


xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 13:59


адро според теб затова ли ми пропиштя голфиета от високата температура


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 14:05


абе човеко !!!нали ти написах ...пък ANDRO просто го потвърди.....маслото ти най-вероятно е загубило вискозитет от високата температура и ДВГ в критичните 1800-2000 об не поддържа изискваното налягане от над 2.0 бара интегрпалната схема не получава сигнал от датчика за високото налягане при съответните обороти и лампата светивна и зумера писва.....
това да не те успокоява докато не си замериш налягането на маслото с манометър при добре загрял ДВГ.....
и слагай свястно масло ....не се скъпиВсичко е до мазането.....
То все едно да правиш секс с хубава жена пък да ползваш презервативи направени от гуми на КАМАЗ!!!!..........


xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 14:36


:D joker това с гумите на камаза беше добре казано.За маслото ще го сменя то е ясно защтото имах наскоро и проблем с дюзата на моноинжекцията и ми пускаше много бенз в маслото след което сигорно са му се влошили ка4ествата.Мисля да сложа Мобил защтото маи било немско.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 27 юни 2007 14:40


xako80 написа::D joker това с гумите на камаза беше добре казано.За маслото ще го сменя то е ясно защтото имах наскоро и проблем с дюзата на моноинжекцията и ми пускаше много бенз в маслото след което сигорно са му се влошили ка4ествата.Мисля да сложа Мобил защтото маи било немско.

ЕЕЕЕЕЕЕЕ....ама туй си е вече 100% диагноза.....може и да не ходиш на манометър....ама пък защо да не провериш за твоя информация ....
За масло....гледай да е 10W40 ....немски са Арал(мисля дори,че с такова ги продават ФВ заводски) и Лике -Моли.....


xako80
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот xako80 » Сря 27 юни 2007 14:47


Арал зна4и.Е Мобил какво е?Замислям се даже дали да не отида още сега поне днеска по4ивам и да видим какво ще стане.Да си го сменя аз 4е камазааа ....... и после :077:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Сря 27 юни 2007 14:50


При висока темп,важно е второто число след W-то.Прочетете темите за маслото,има ги с лопата да ги ринеш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 217 госта