Здравейте колеги,
искам да сваля лявата (тази от страната на шофьора) от двете централни духалки за парното. Да конкретизирам, че става въпрос за пластмасовата решетка на таблото.
Може и да е лесно, но аз първо да попитам, че тия пластмаси по таблото така лесно се чупят. А разглобяването на таблото винаги си има някакъв начин.
Благодаря предварително на всички!
Golf MK3 Сваляне на централнтите духалки на парното - готово
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Golf MK3 Сваляне на централнтите духалки на парното - готово
Последна промяна от Ivo_ на Съб 30 юни 2007 15:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Сваляне на централнтите духалки на парното Г3?
Хвашаш с пръсти и дърпаш : Само да са в централно положение.Те се държат на едни пружинки от двата им края.
- Plamen_RI
- Мнения: 1724
- Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Сваляне на централнтите духалки на парното Г3?
нема друг начин, ако пластмасата е одъртяла вече, може и да се счупи, ама друг начин нема
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Е опитах, но за съжаление може би съм прекалено предпазлив. Не излизат. Чесно казано то си е и доста неудобно за захващане и както установих се иска доста сила да се извадят.
Понеже пружинките се виждат в задния край, се чудя дали няма и някакъв начин да се дръпнат и по този начин да излезе леко леко.
Просто догадки.
Смятам да опитам пак, и да увелича силата.
Понеже пружинките се виждат в задния край, се чудя дали няма и някакъв начин да се дръпнат и по този начин да излезе леко леко.
Просто догадки.
Смятам да опитам пак, и да увелича силата.
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Значи,като гледаш тия пружини от срещуположната страна на тях бъркаш с тънка отверка или с по-дебел нож и натискаш пластмасата (между таблото и решетката) в средата на вътре.Там има една пасивна кръгла пластмаска приличаща на стопер,която при натискане потдава и се сваля въпросната решетка без никакъв проблем и никакви усилия само с издърпване на вън (кум теб).После поцедурата по поставянето е обратния вариант на свалянето-вкарваш стопера и след това тая страна спружината.
Успех с операцията,надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с отговора си!Ако имаш още някой въпрос относно тия духалки,питай ако съм забравил нещо да напиша,но по спомен само за това се сещам.
Успех с операцията,надявам се да съм бил достатъчно изчерпателен с отговора си!Ако имаш още някой въпрос относно тия духалки,питай ако съм забравил нещо да напиша,но по спомен само за това се сещам.
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: Сваляне на централнтите духалки на парното Г3?
Ivo_ написа:Здравейте колеги,
искам да сваля лявата (тази от страната на шофьора) от двете централни духалки за парното. Да конкретизирам, че става въпрос за пластмасовата решетка на таблото.
Може и да е лесно, но аз първо да попитам, че тия пластмаси по таблото така лесно се чупят. А разглобяването на таблото винаги си има някакъв начин.
Благодаря предварително на всички!
Вземаш една отверка, големината на отверката да е средна(за сравнение- фазомер от 0.50лв имаги в всяка железария).
Където става въртенето на решетката, там са и централните зъбчета( ако мога така да ги нарека), тоест от ляво и от дясно на решетката.
Пъхаш въпросната отверка от ляво или от дясно на въпросната решетка, има едни отвори по средата и много внимателно и много бавно от отворите на решетката към централната част на решетката (все едно че я натискаш) и на вън.
За сравнение все едно че изваждаш "тапа от глух отвор или капачката на кварцов часовник, за да си смениш батерията"
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Най-накрая успях!
Само че плана се промени и свалих дясната.
Благодаря на всички за полезните съвети! Използвах по-малко от всеки!
Като я свалих, видях всъщност каква е логиката на тая пластмаса. Аз я свалих от страна на пружинката първо. Съвсем случайно преди това откачих единия край на въпросната пружинка. Вкарах тънка отвертка в каналчета и издърпах плавно и леко.
Оказа се, че двата края на пружинката притискат пластмасата в която влиза кръглото шарнирче и позволява на духалката да се движи нагоре и надолу. Така пластмасата става по-стегната и не позволява да се мандахерца на където си прище. Моята теория е че първо трябва те да се откачат, което става много лесно, и след това да се издърпа с помоща на малка отвертка.
Благодаря още веднъж!
Само че плана се промени и свалих дясната.
Благодаря на всички за полезните съвети! Използвах по-малко от всеки!
Като я свалих, видях всъщност каква е логиката на тая пластмаса. Аз я свалих от страна на пружинката първо. Съвсем случайно преди това откачих единия край на въпросната пружинка. Вкарах тънка отвертка в каналчета и издърпах плавно и леко.
Оказа се, че двата края на пружинката притискат пластмасата в която влиза кръглото шарнирче и позволява на духалката да се движи нагоре и надолу. Така пластмасата става по-стегната и не позволява да се мандахерца на където си прище. Моята теория е че първо трябва те да се откачат, което става много лесно, и след това да се издърпа с помоща на малка отвертка.
Благодаря още веднъж!
- RusH_DeMoN
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пон 12 юли 2010 23:13
- Автомобил: Vw Golf IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Стара Загора (sTz)
Re: Сваляне на централнтите духалки на парното Г3? - готово
При мен днес я свалих тази централната обаче от страната на шофьора и като я сложех от лявата страна където е това телче доста мърда ... някакви идей ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта