колеги помагаите - голфа изобщо неизка да върви като преди

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
1.8ABS
Мнения: 39
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1.8ABS » Чет 05 юли 2007 21:35


провери ремъка ако ли не провери центровката дали е както трябва ,един елком би разрешил проблема




Потребителски аватар
hatebur
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 22:34
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX
Местоположение: Сопот

Мнениеот hatebur » Чет 05 юли 2007 22:13


Според моито скромно мнение тоя маистор си е за е***е.Мисля че не е преброил правилно забите от стария ремък.Поне аз имах такъв случай.Макар че оня си ми обяснява ше че 1-2 зъба нямя зн.Ама маи си е от голяма значение?


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Чет 05 юли 2007 22:33


Днес ходих до майстора да види защо така неизка да върви колата
, тои нещо барна центровката и сега е пушка :lol:
ама маи ще трябва да отида на стенд да я понагласят , се ми се струва че ще стане по добре


Красимир74
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот Красимир74 » Пет 06 юли 2007 7:48


със сигурнос е ангренажен ремък при мен беше същото като при теб. Когато се жърнах в сервиза кадето го сменяха ми бутнаха центровката и колата се оправи с вървенето ама дигна разхода. Затова отидох на елкон там ми върна центровката както си беше и колата спря отново да върви.Тогава човека отвори капака на ангренажа бяха прехвърлили един зъб това било често по неговите думи да грешат.Попаднал си и ти на некадърник аман от такива.Затова бягай на елкон за да не се чудиш що почна да гори.А забравих смени тъпия майстор успех


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 06 юли 2007 8:59


hatebur написа:Според моито скромно мнение тоя маистор си е за е***е.Мисля че не е преброил правилно забите от стария ремък.Поне аз имах такъв случай.Макар че оня си ми обяснява ше че 1-2 зъба нямя зн.Ама маи си е от голяма значение?

Колега честно да ти кажа от много голямо значение е. Да не говворим че за няколко зъба можеш да направиш голям проблем (криви клапани, нова глава и т.н.) .


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 06 юли 2007 9:08


znainainai написа:Определено отива на не добре зацепен ремък поне един зъб(да не казвам 2) :!:



:да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 06 юли 2007 9:29


absent написа:Днес ходих до майстора да види защо така неизка да върви колата
, тои нещо барна центровката и сега е пушка :lol:
ама маи ще трябва да отида на стенд да я понагласят , се ми се струва че ще стане по добре

Кое барна на центровката????Промени зацепването на ремъка ли???Или бара делкото....
приятелю центровката на нашите коли не се на ръка прави през компютъра на ДВГ,а само при закачен Елкон....знаеш ли,че компа сам регулира предварението за поддържане на тихите обороти между 750 и 1050....като мръднеш делкото на ръка особено ако е повечко ...удряш едно шамарче на мозъчните гънки на компа и той почва да се чуди какво става и естествено са намесва "да оправи " нещата....в резултат може да загубиш динамика и ДВГ да почне да се "чуди" какво да прави като натиснеш по-рязко педала.....обясних ти го съвсем популярно..абе с две думи нашата центровка не е като на ЛАДА......нещата са много по-сложни,но там точни и научни обяснения може да ти дадат BRABUS или VASCOTO 1........
и бягай от тоя майстор дето нещо там бърника центровката като ,че ли отпушва градската канализация.....


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 06 юли 2007 10:08


хайде бе не се правила на ръка ....с мисъл ли се върти делкото за финна донастройка......
прави се на ръка с помоща на този инструмент .....

http://www.mainlineauto.com.au/products ... ht/f84.jpg

моя празен ход леко пелтечи ...ама за сметка на това като дойдат тритехиляди оборота ..... на 4та 100-140 за 7 секунди :П много е приятно :P


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 06 юли 2007 17:27


Tyan написа:хайде бе не се правила на ръка ....с мисъл ли се върти делкото за финна донастройка......
прави се на ръка с помоща на този инструмент .....

http://www.mainlineauto.com.au/products ... ht/f84.jpg

моя празен ход леко пелтечи ...ама за сметка на това като дойдат тритехиляди оборота ..... на 4та 100-140 за 7 секунди :П много е приятно :P

Е щом мислиш,че азказвайки на ръка нямам впредвид сторобоскопа!!!
Само ще ти кажа,че най-добрия Елкон във Варна(който ми е и много добър приятел) винаги прави центровката след като поеме сигнала директно през тест-компютъра...именно той ме предупреди да не правя центровка само със стробоскоп заради нежеланите последствия от последващи грешки в компа..вярвам му колкото вярвам на Vaskoto 1,Brabus,Willi98,Vasstop,L&R и многото други колеги от форума,които безкористно споделят своите знания с нас...(в съвременния свят много малко хора правят това без пари!!!)...хората на които много от нас са благодарни за нивото на нашите технически познания! Ако Вальо-Елкона във Варна нещо е сбъркал бъркам и аз,защото го цитирам....моля поправете ме...


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 09 юли 2007 11:38


Някой провери ли да не би да е излязал някой от многобройните ВАКУУМ маркучи?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 09 юли 2007 14:08


CyberBlade написа:Някой провери ли да не би да е излязал някой от многобройните ВАКУУМ маркучи?

извинявай а за за кои точно [b]многобройни[/b] вакуум- маркучи става въпрос????


Потребителски аватар
absent
Мнения: 427
Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот absent » Пон 09 юли 2007 17:17


малиии като се замисля маи наистина взе да гори повече
врътнах 100 тинйа километра и извода е че опраска 12 литра
това дали наистина е ангренажа
иначе доколкото разбрах маистора бута делкото маи


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 10 юли 2007 6:56


absent написа:малиии като се замисля маи наистина взе да гори повече
врътнах 100 тинйа километра и извода е че опраска 12 литра
това дали наистина е ангренажа
иначе доколкото разбрах маистора бута делкото маи

Той предварението ти го е оправил с делкото(мързелът му ниеден!),ама от разместения ангренажен ремък как ти е оправил момента на отварянето и затварянето на клапаните а????Духаш през ауспуха горивна смес.......отваряй ангренажа и ново позициониране на ремъка според белезите!!!После Елкон щото тоз "гений" сигурно е ровил в ангренажа като иманяр в Тракийска могила!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта