колеги помагаите - голфа изобщо неизка да върви като преди
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 7:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
със сигурнос е ангренажен ремък при мен беше същото като при теб. Когато се жърнах в сервиза кадето го сменяха ми бутнаха центровката и колата се оправи с вървенето ама дигна разхода. Затова отидох на елкон там ми върна центровката както си беше и колата спря отново да върви.Тогава човека отвори капака на ангренажа бяха прехвърлили един зъб това било често по неговите думи да грешат.Попаднал си и ти на некадърник аман от такива.Затова бягай на елкон за да не се чудиш що почна да гори.А забравих смени тъпия майстор успех
- Skruji
- Мнения: 1147
- Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
- Автомобил: Golf 6 Variant
- Двигател:
- Местоположение: София
hatebur написа:Според моито скромно мнение тоя маистор си е за е***е.Мисля че не е преброил правилно забите от стария ремък.Поне аз имах такъв случай.Макар че оня си ми обяснява ше че 1-2 зъба нямя зн.Ама маи си е от голяма значение?
Колега честно да ти кажа от много голямо значение е. Да не говворим че за няколко зъба можеш да направиш голям проблем (криви клапани, нова глава и т.н.) .
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
absent написа:Днес ходих до майстора да види защо така неизка да върви колата
, тои нещо барна центровката и сега е пушка
ама маи ще трябва да отида на стенд да я понагласят , се ми се струва че ще стане по добре
Кое барна на центровката????Промени зацепването на ремъка ли???Или бара делкото....
приятелю центровката на нашите коли не се на ръка прави през компютъра на ДВГ,а само при закачен Елкон....знаеш ли,че компа сам регулира предварението за поддържане на тихите обороти между 750 и 1050....като мръднеш делкото на ръка особено ако е повечко ...удряш едно шамарче на мозъчните гънки на компа и той почва да се чуди какво става и естествено са намесва "да оправи " нещата....в резултат може да загубиш динамика и ДВГ да почне да се "чуди" какво да прави като натиснеш по-рязко педала.....обясних ти го съвсем популярно..абе с две думи нашата центровка не е като на ЛАДА......нещата са много по-сложни,но там точни и научни обяснения може да ти дадат BRABUS или VASCOTO 1........
и бягай от тоя майстор дето нещо там бърника центровката като ,че ли отпушва градската канализация.....
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7957
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хайде бе не се правила на ръка ....с мисъл ли се върти делкото за финна донастройка......
прави се на ръка с помоща на този инструмент .....
http://www.mainlineauto.com.au/products ... ht/f84.jpg
моя празен ход леко пелтечи ...ама за сметка на това като дойдат тритехиляди оборота ..... на 4та 100-140 за 7 секунди :П много е приятно
прави се на ръка с помоща на този инструмент .....
http://www.mainlineauto.com.au/products ... ht/f84.jpg
моя празен ход леко пелтечи ...ама за сметка на това като дойдат тритехиляди оборота ..... на 4та 100-140 за 7 секунди :П много е приятно
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Tyan написа:хайде бе не се правила на ръка ....с мисъл ли се върти делкото за финна донастройка......
прави се на ръка с помоща на този инструмент .....
http://www.mainlineauto.com.au/products ... ht/f84.jpg
моя празен ход леко пелтечи ...ама за сметка на това като дойдат тритехиляди оборота ..... на 4та 100-140 за 7 секунди :П много е приятно
Е щом мислиш,че азказвайки на ръка нямам впредвид сторобоскопа!!!
Само ще ти кажа,че най-добрия Елкон във Варна(който ми е и много добър приятел) винаги прави центровката след като поеме сигнала директно през тест-компютъра...именно той ме предупреди да не правя центровка само със стробоскоп заради нежеланите последствия от последващи грешки в компа..вярвам му колкото вярвам на Vaskoto 1,Brabus,Willi98,Vasstop,L&R и многото други колеги от форума,които безкористно споделят своите знания с нас...(в съвременния свят много малко хора правят това без пари!!!)...хората на които много от нас са благодарни за нивото на нашите технически познания! Ако Вальо-Елкона във Варна нещо е сбъркал бъркам и аз,защото го цитирам....моля поправете ме...
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
absent написа:малиии като се замисля маи наистина взе да гори повече
врътнах 100 тинйа километра и извода е че опраска 12 литра
това дали наистина е ангренажа
иначе доколкото разбрах маистора бута делкото маи
Той предварението ти го е оправил с делкото(мързелът му ниеден!),ама от разместения ангренажен ремък как ти е оправил момента на отварянето и затварянето на клапаните а????Духаш през ауспуха горивна смес.......отваряй ангренажа и ново позициониране на ремъка според белезите!!!После Елкон щото тоз "гений" сигурно е ровил в ангренажа като иманяр в Тракийска могила!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта