не вярвайте на датчика за температурата!!!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

не вярвайте на датчика за температурата!!!!!

Мнениеот joker » Съб 07 юли 2007 22:11


Тъй и тъй има тема за температурата на ДВГ за да не се стряскат някои колеги да споделя,че от 3 седмици датичкът на температурата на таблото показва с 10 градуса по-неско отколкото през зимата!!???Температурата едва стига до 85 градуса по деленията,а само преди месец минавашще до 2-3 мм след 90-те градуса!Хем беше по-хладно!
А сега де???Да ама не! Преди вентилатора се включваше малко след преминаването на 90 градусовото деление,а сега се включва 2 мм преди 90 градусовото деление!!!Е то е ясно ,че става въпрос за една и съща температура отчетена невярно от датчика....термостатът работи категорично!!!Та за да не са плашат колегите......преди да решите да правите каквото и да било по охладителната система уверете се ,че датчикът за температурата показва вярно!Постингите в темата "Температура на вашата кола в тези жеги" доказват това което пиша....




Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 07 юли 2007 22:50


с 2 датчика ли си на трипътника? Син и Черен? (един от двата незнам кой точно беше за високата температура) е отказал


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 07 юли 2007 22:56


На АБС мотора е с 1 двоен датчик - за таблото и за компира.
На РП-то са 3 датчика на тройника - този отдолу /черния/ ти е за темп на таблото.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 09 юли 2007 7:44


°niksi° написа:На АБС мотора е с 1 двоен датчик - за таблото и за компира.
На РП-то са 3 датчика на тройника - този отдолу /черния/ ти е за темп на таблото.

Точно!нищо му няма на този датчик.... от таблото е ....вероятно като се напече аматурното табло от температурата променя и тока (или кой знае каква друга магия!)а оттам и показанията на датчика.....може би????


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 09 юли 2007 7:48


аз смених 3 датчика и накрая колега от форума ми подари читав...на мен ми показваше с единия 70, с другият 110 а третият беше уж за дизел ама и той мяташе 110...бяха съответно с жълт, зелен и единият нямаше пръстен...колегата ми даде със лилав пръстен и сега показва точно...


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Пон 09 юли 2007 13:35


А моя показва малко над първата бяла дебела черта :shock , а всичко си е ок с температурата.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 09 юли 2007 13:38


и аз имам подобни наблюдения над Пасата 1.8 ABS,перката си включва нормално,термостата отваря,а вътре на таблото отчита примерно 70 градуса или 80.В града вдига до 90,рядко повече дори и сега като е горещо.Смених няколко термостата и вече си я карам така,не ми е увеличен разхода на гориво и изобщо си върви на шест колата,така че не му обръщам внимание вече на показанията от уреда на таблото,особено и след като я закачиха на комп и си отчиташе нормална температура.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7957
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пон 09 юли 2007 16:02


аз имах прецакани ....датчик за таблото (тоя за компира беше верен) и прецакан датчик за перката ....1ва степен не работеше, а се включваше втора степен точно когато датчика за таблото показваше 90 градуса ( а всъщност е 110-120 градуса реално) много тегава случка не мое му фанеш спатиите :)


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Пон 09 юли 2007 18:08


Абе кой е точно тоз датчик ;) за голф2
явно не е този за перката.. къде се намира другия? И има ли смисъл да пробвам с дръго табло решнието на горния проблем или първо смена на датчика?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 09 юли 2007 18:35


zexer написа:Абе кой е точно тоз датчик ;) за голф2
явно не е този за перката.. къде се намира другия? И има ли смисъл да пробвам с дръго табло решнието на горния проблем или първо смена на датчика?

при тебе са при термостата има два един до друг, мисля десния беше за таблото, понякога неточното показание е от самото табло/уреда/.


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пон 09 юли 2007 19:38


И моите датчици нещо изпращяха.Вчера в Пловдив градско с климатица температурата отиде почти на 100 градуса.Слизам гледам всичко си е ок,нито ври нито нищо :roll: .Иначе без клима към 90 държи.Абе само газ и тва е :drive


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Вто 10 юли 2007 12:01


Точно така - само газ, и като вземе да излиза пушек изпод капака - значи е прегряла.
Това е рецептата за диагностика - бахти глупавите датчици :lol :Mr Green Fun



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 199 госта