Не ще да върви, прекъсва, гасне... - проблема е решен, резе!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 28 юли 2007 0:44


kris11 написа:
joker написа:
Ако се прочете как се е решил проблема се оказва,че не греша в предположенията си.Не е задължително да си алхимик в пенсионна възраст за се сетиш ,че напръскването с две течности с различно повърхностно напрежение създава емулсия пречеща на добрия контакт,което пък е пагубно за електрониката(поне това съм запомнил).....


Извинявай но досега не бях чувал , че кабели, дистибуторна капачка на делкото, букси за тях и на комутаторът са електроника !!! Все пак съм завършил радиотехника , а не медицина.
Мога да кажа , че е много пагубно миенето на електроника : инт.схеми, кондензатори, транзистори, платки и т.н. , което е радиоелектронни елементи с кореселин !!!
Освен всичко друго кореселина разтваря и пластмасата от която с направени корпусите на буксите. самите контакти / женските/би трябвало да са от берилиев бронз за да имат пружинни качества. Иначе с времето се губи контакта. Да не говорим, че на отговорните места цоклите и куплунзите са позлатени.


Тъй като не си в час тука ще ти спомена , че в накрая на поточната линия се мият с чист спирт 99,999% . Има си специлана технология, но не се потапят изцяло , а се пазят цокли, куплунзи от оливане със спирт. Платките се мият 3 кратно в различни тави със цел да се избегне насищането на спирта с колофон от тинола.
Допреди 17г на 1 място във Варна имаше единствена и много модерната за времето си поточна линия -т.н "спойка вълна" , както и малка линия за SMD монтаж, малък и голям "Шеринг", също и т.н. "Епсилон" за пробиване на отвори в 10 тина платки едновремено по координати, със смяна на диаметър на свредлата без намеса от операторът. От всичко това е останало само полугоден голям "Шеринг" и почти неработещ "Епсилон"


Я пък тоз.....от кога коресилина е вреден за електрониката ???Отиди при някой който ремонтира ГСМ и виж твърда четка за зъби и вана с КОРЕСИЛИН....ако искаш да убиеш някой телефон го измий с спирт !!!!Доказано е не от един и двама !! Аз мия всичко с коресилин и твърда четка с брутално усърдие .....от спирта остава сухо вещество което окислява пистите и те си заминават а на гсм-те още по-бързо че са фини...от коресилина остава леко мазно което е все едно да сложиш грес върху ражда ...образно казано....айде с здраве и по кротко с теорията явно нямаш практика !!




vladoblood
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: далече

Мнениеот vladoblood » Сря 15 авг 2007 20:13


аз съм работил в gsm сервиз и спрея е G20/G22 сив флакон.а контактен е масления спрей на philips ( лично не съм доволен от него)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта