Много съм се заребил по Голф 4-ките
и смятам да се здобия с някой от моделите но вмомента няма да бързам защото ще остана без пари при ивентуална покупка
А и ми се иска малко да се информирам, до година като се върна от Англия ще захапа някой звяр за тунинг
спрял съм се на следните модели:
Golf 4 1.9 TDI PD 150 к.с
Golf 4 2.3l V5 170 к.с
Golf 4 2.8l V6 204 к.с
Вие какво ще кажете кой си заслужава най много ( мисля че Дизела е добър но рядко се намира този модел до колкто знам )
смятам на возилото да се прави както body tuning така и за начало един чип тунинг да се дигнат малко конете
ще помоля ако някой знае някакви бг сайтовв с части за голфа и цени да ги сподели или поне чужди да се поръчат ивентуално
Питане, Съвет за Голф 4 ( 2.3l V5, 2.8l V6, 1.9 TDI PD )
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега ще ти преместя темата в раздел Голф, защото видове мотори не са "Други модели".
После ще ти кажа добре дошъл (първи пост и то на кирилица!)
Не знам дали знаеш как се ползва търсачката, но наистина ти препоръчвам да видиш стари теми за тези мотори. Има много полезни неща.
VR5 и VR6 са акцизни! За първия акциза е около 4500, а за втория към 6000 лв (сега не ми се смята точно).
TDI 150 кс. от сега ти казвам, особенно ако я внасяш от Германия, под 10 000 евро забрави да намериш кола в добро състояние и това е цена в немско.
Сигурно знаеш, но пак да ти кажа. От изброените модели всичките ще се вържат над 25 000 лв и то за кола 2000~2001 г. (говоря за гледани коли, а не кошници).
За парите за тунинг.... хммм ... там горна граница няма!
После ще ти кажа добре дошъл (първи пост и то на кирилица!)
Не знам дали знаеш как се ползва търсачката, но наистина ти препоръчвам да видиш стари теми за тези мотори. Има много полезни неща.
VR5 и VR6 са акцизни! За първия акциза е около 4500, а за втория към 6000 лв (сега не ми се смята точно).
TDI 150 кс. от сега ти казвам, особенно ако я внасяш от Германия, под 10 000 евро забрави да намериш кола в добро състояние и това е цена в немско.
Сигурно знаеш, но пак да ти кажа. От изброените модели всичките ще се вържат над 25 000 лв и то за кола 2000~2001 г. (говоря за гледани коли, а не кошници).
За парите за тунинг.... хммм ... там горна граница няма!
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
245
Според мен е най-добре да си вземе дизелката,да не забревим че е помпа дюза.
1-гори по малко
2-върви много.
3-сигурно и по евтина потдръжка.
По въпроса за 2.8-204 коня.
Според мене като ще си взима мощна кола по-добре да си земе R32.Въпроса е с горивото.Сигурно ще праска 15/100.Все пак е 241 коня.
Много добра идея е и VW Golf 1.8 5V Turbo 25 Jahre GTI-който е 179 коня.
Ако имаш пари за бензин си земи бензинка.
1-гори по малко
2-върви много.
3-сигурно и по евтина потдръжка.
По въпроса за 2.8-204 коня.
Според мене като ще си взима мощна кола по-добре да си земе R32.Въпроса е с горивото.Сигурно ще праска 15/100.Все пак е 241 коня.
Много добра идея е и VW Golf 1.8 5V Turbo 25 Jahre GTI-който е 179 коня.
Ако имаш пари за бензин си земи бензинка.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега като за начало си изясни кво предпочиташ мощност ,или въртящ момент;светофарна дръпка ,или икономично и бързо "круйзно" каране.За мотора 150 коня е рядък и скъп така че бих те посъветвал да гледаш ПД 131 коня ,а спестените пари да ги вкараш в тунинг.
P.S.С бензинките не съм много в час ,но пред 2.3 бих избрал 1.8Т-голямо КПД и възможност за лесно и ефикасно тунинговане.Иначе V6 си е V6 ,но там разход и експлоатация друга цена бият.Иначе пък ако имаш достатъчно пара да го турбинираш тоя мотор не ми се мисли
P.S.С бензинките не съм много в час ,но пред 2.3 бих избрал 1.8Т-голямо КПД и възможност за лесно и ефикасно тунинговане.Иначе V6 си е V6 ,но там разход и експлоатация друга цена бият.Иначе пък ако имаш достатъчно пара да го турбинираш тоя мотор не ми се мисли
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
DTS, хайде порови малко в нета и ако намериш Г4 25 Jahre GTI (който не е претърпял някакъв мангалски тунинг и е на прилични км) и е под 12 000 евро, като му сложиш акциза 5000 лв ... къде отиваш, ти, може би!
За мен цялата тази анкета (питанка) е просто поредното чесане на пръсти по клавиатурата от някой на не повече от 16 г. Дали 1.8 Т е по-добро от 2.3? Ами за всеки тип си има почитатели. Познавам хора, които не понасят турбини.
Човек, който си купува кола и то Голф, и то над 4 цилиндъра .... не задава такива въпроси.
П.П. Не забелязвам някой от каращите в Бг R32 да е питал предварително тук във форума: Заслужава ли си тази кола?
За мен цялата тази анкета (питанка) е просто поредното чесане на пръсти по клавиатурата от някой на не повече от 16 г. Дали 1.8 Т е по-добро от 2.3? Ами за всеки тип си има почитатели. Познавам хора, които не понасят турбини.
Човек, който си купува кола и то Голф, и то над 4 цилиндъра .... не задава такива въпроси.
П.П. Не забелязвам някой от каращите в Бг R32 да е питал предварително тук във форума: Заслужава ли си тази кола?
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
19
DTS, хайде порови малко в нета и ако намериш Г4 25 Jahre GTI (който не е претърпял някакъв мангалски тунинг и е на прилични км) и е под 12 000 евро, като му сложиш акциза 5000 лв ... къде отиваш, ти, може би!
За мен цялата тази анкета (питанка) е просто поредното чесане на пръсти по клавиатурата от някой на не повече от 16 г. Дали 1.8 Т е по-добро от 2.3? Ами за всеки тип си има почитатели. Познавам хора, които не понасят турбини.
Човек, който си купува кола и то Голф, и то над 4 цилиндъра .... не задава такива въпроси.
П.П. Не забелязвам някой от каращите в Бг R32 да е питал предварително тук във форума: Заслужава ли си тази кола?
Вярно е че в България няма много Г4 25 Jahre GTI който са на прилични километри,но в Германия има и ето един:
http://mobile.de/SID.havcDS4RUJpqoaOlLN ... 257898520&
Вярно е и че имат голям акциз.
По-добре дизелака колега.Нема ни акциз.Върви си добре.И гори малко.
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
!
Който се е возил на TDI PD 150 коня знае за какво става дума харчи малко - върви много!!!...а който се е возил на TDI PD 150 коня с чип е в психодиспансера с скоростни изкривявания на нервната система
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта