Какво ви е мнението за смяната на датчика на перката?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Нед 22 юли 2007 16:58


И аз слагам такъв 92/82-97/87 на FAE и съм много доволен. Датчикът оригинално е за Транспортер със заден мотор, може би затова е с 5 градуса надолу от нормалния. Струва 19-20лв.

*Колега, какъв е тоя Golf 3 GD? Няма такъв модел... GL дизел може, ама GD :roll:




Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Нед 22 юли 2007 21:22


DAXC написа:
Yonata написа:Някои, замисля ли се че щом производителя е дал даден температурен режим той не трябва да се нарушава !!! :twisted:
...

Производителя е сложил такъв датчик през 90-те години. Недей забравя, че за различните климатични райони колите са различно оборудвани. Температурите на климатите през 90-те години са били много по-различни от сегашните.


Ако догодина, е по студена пак ли ще сменяме ??? :shock


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Нед 22 юли 2007 21:45


а производителя мислил ли е че колите ще се карат в бг - коренно "различен климат" и побългаряване на ел инсталации и др.? 1,8 с радиатор от рф 1,6 щото била немска колата! дрън-дрън! та на финала хубаво е да се сменя този датчик както е споменал колегата в началото - нека се чува перката пък да не грее толкова.........................


Потребителски аватар
Yonata
Мнения: 325
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Yonata » Пон 23 юли 2007 13:10


Хора, разберете за винаги !!! :evil:
Датчика на перката трябва да е свързан с термостата поне в някаква елементарна зависимост. Не е хубаво да си сменяме нещо защото така сме решили. :shock
Желанието е едно, но действителността друга. :idea:
Правете каквото си искате !!!


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 23 юли 2007 13:35


Е па нека и я да кажем ! ;) При мене температурата се мери точно до главата , електронно и се наблюдава следното: Когато се движа нормално , температурата седи като закована на 89 - 91 градуса , вентилатора хич не се и включва , обаче на сетофар или на място , температурата достига до 102 градуса и се пуска 1 ва степен... после спира на около 89 ..... 2 те скорости работят нормално , извода е , че ако се пускаха на 2-3 градуса по малко , температурата щеше да се държи около 95 - 97 и е по приемлива ...според мен... така че датчик с малко по малка температура не ми изглкежда фатално - даже в жегите е добре ..... :!:
п.с няма признаци , че датчика ми е дефектен , само че меря температурата точно до главата , а не на нормалното място и мисля , че не ме лъже.....



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: arte и 243 госта