Случи се много странно карам на газ на извънградско в жегите и превключвам на бенз и давам газ колата не върви изкл. от скорост гасне не пали на бенз. След като постоя час и се охлади вечерта работи.
Правеше ми впечатлени зимата когато е много студено че мени много оборотите на бенз и дори гасне. На газ няма никви проблеми от този род.
Някакви идеи какво може да е
Мерси предварително!
Не работи на бензин в жегите
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
ivo123 написа:първо пробвай с изключване на акумулатора за минута.
може да е натрупала грешки и на бензин прави такива магарии след карането на газ.
Това е само предположение де, но поне лесно се проверява.
Да ти кажа може и да си прав имам реле което рестартира компа при гасене на колата. Но около 5-10 мин след като е иключена пак не пали.
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ако е свързано с датчика на компа за температурата на водата и на газ ще прави мизерии с оборотите - ще ги вдига или ще са ниски.
освен датчика за темп. на въздуха, който играе до +20 градуса да е застанал на "-" няколко градуса и да обогатява сместа, така при загрял автомобил ще се дави, а при студена ще върви, понеже пуска много гориво моното.
на 80 градуса трябва на датчика да излизат стойности 200-300 ома.
освен датчика за темп. на въздуха, който играе до +20 градуса да е застанал на "-" няколко градуса и да обогатява сместа, така при загрял автомобил ще се дави, а при студена ще върви, понеже пуска много гориво моното.
на 80 градуса трябва на датчика да излизат стойности 200-300 ома.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Малко разсъждения7
Щом на газ върви добре,а не бензин не то проблема не е в електрическите или електронните компоненти ,а в ЗАХРАНВАНЕТО с бензин.
Първото звено от захранването е помпата(е ако имаш бензин в резервоара !) следват приводите(т.н маркучи-скъсване]и засмукване на въздух) следва РЕГУЛАТОРА НА НАЛЯГАНЕТО-връща излишнто гориво в резервоара при моното(при каране на газ и особено при горещо той се втвърдява и оттам се нарушава подаването на горивото),следва дюзата(запушена???-макар и относителна рядкост за моното)....
ей над тези неща помисли....
Щом на газ върви добре,а не бензин не то проблема не е в електрическите или електронните компоненти ,а в ЗАХРАНВАНЕТО с бензин.
Първото звено от захранването е помпата(е ако имаш бензин в резервоара !) следват приводите(т.н маркучи-скъсване]и засмукване на въздух) следва РЕГУЛАТОРА НА НАЛЯГАНЕТО-връща излишнто гориво в резервоара при моното(при каране на газ и особено при горещо той се втвърдява и оттам се нарушава подаването на горивото),следва дюзата(запушена???-макар и относителна рядкост за моното)....
ей над тези неща помисли....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта