Проблем на 3ка синхро със съединителя
- joro801
- Мнения: 198
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:44
- Автомобил: GOLF 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем на 3ка синхро със съединителя
Хора хелп , от известно време насам имам проблем със съединителя , по някой път ми отделя ниско долу , по някой път горе , питах "компетентните" майстори и никой не знае от какво е. Някой сблъсвал ли се е с такъв проблем.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
joro801 написа:Най интересното обаче колега , че съм без жило , а с няква помпа и за това се сцепих
Щом си с помпа нова помпа която от двете се е скапала (има си основна помпа на педала и помпа на съединителя).Аз не виждам голям смисъл в подмяната само на гумичките,защото и самите цилиндри ще са износени.Така се получава,като не се сменя редовно течността...
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
joro801 написа:а ся де , не знам коя се е скапала , хвърли ме в размисъл , дай съвет какво да правя , че за първи път се сблъсквам с подобен проблем.
Огледай ги първо,ако сълзи или е мокро около едната сещаш се.
Кофти е,когато не можеш да познаеш коя е виновната .Най-вероятно някоя гумичка вътре се е прокъсала или се "обръща" и така се губи налягането.
Правил съм само спирачна помпа на Москвич,те принципите и дизайна са едни и същи,обаче идея си нямам как да си сигурен коя е виновната.
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Мале ква простотия съм написал по горе ся видах че си 4х4.
Не съм сигурен ама ако е повредена долната помпа не е ли логично да губиш течност и педала да омеква (то второто важи и за горната ама)?
А пък както andro_ каза ако не ти е надраскан цилиндъра или не е 'хванал ' ръждичка не би трябвало да имаш проблеми (освен ако не случиш на менте гумички).
ПП щом на москвичите помпите издържат няколко смени на гумичките немските ли няма да могат.
Не съм сигурен ама ако е повредена долната помпа не е ли логично да губиш течност и педала да омеква (то второто важи и за горната ама)?
А пък както andro_ каза ако не ти е надраскан цилиндъра или не е 'хванал ' ръждичка не би трябвало да имаш проблеми (освен ако не случиш на менте гумички).
ПП щом на москвичите помпите издържат няколко смени на гумичките немските ли няма да могат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта